ik ga dit topic verlaten.. zonet roze met afvegen.... het zal vanacht wel gaan doorbreken... Nu worden we doorverwezen voor IVF/ICSI.. hopelijk wil mn vriend ook nog een stap verder gaan... baal.. baal.. baal...
Sterre dikke knuffel meid!! Wat sh*t zeg Hier nog steeds mijn hoofdsymptoom niet dus ik ben er wat bang voor.
Ach sterre!! Balen zeg... Of is het niet doorgezet? Ik duim nog ff! Na een hectische stressvolle ochtend gisteren hebben we afgelopen nacht zelf ook nog even geklust, dat werkte zonder problemen haha Tja, de mannen hoeven voor deze hele mmm niet zo heel veel te doen, mja... Dat wat ze moeten doen is niet makkelijk. Voor mijn ventje iig niet, de druk is groot voor hem op zo'n moment en dan gaat het niet. Gaat dat bij jullie ventjes dan wel goed elke maand? Eigenlijk nog niet eerder bij stilgestaan dat dat natuurlijk ook nog zou kunnen gebeuren... Hopelijk is het de laatste keer geweest, anders volgende keer toch een extra stress factor erbij
Marlida ik mag woensdag testen. Maar ken mijn lichaam al erg goed door de behandelingen. Dus ben er bang voor.
Hey OW! ook hier zeg ik nogmaals... Kom op he, blijf positief! Je weet na al die behandelingen waarschijnlijk ook dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden... Volgens mij geldt dat niet alleen met symptomen van een zwangerschap maar kan dat ook met symptomen van naderende ms of pms (lijkt bij velen ook op elkaar) Ik blijf voor je duimen!!
Even snel reageren. Marlida, welkom hier!!! Sterre, jammer meid. Heel veel succes en hoop dat jullie wel verder gaan voor IVF/ICSI. Laat nog maar een keertje wat horen hoe/of jullie doorgaan. Verder ben ik hier heel erg moe, soms lichtelijk misselijk, duizelig en regelmatig hoofdpijn. Dit heb ik sinds vorige week toen ik begonnen ben met de Utrogestan en dit kunnen allemaal bijwerkingen ervan zijn. Dus ik denk dat het met elkaar al die hormonen in mijn lijf zijn en ik er echt aan moet wennen...hoop ik. Hierdoor heb ik dus zo weinig puf om ook maar iets naast het dagelijks leven hier te doen. 's Avonds zit ik op de bank een spelletjes Wordfeud te spelen en lig er meestal al vroeg in. Ik lees dus wel mee, maar gewoon geen zin meer om uitgebreid achter de pc te gaan zitten. Ik hoop dat het snel wat opknapt en ik weer wat meer hier te vinden ben. Denk aan jullie, liefs!!!
bedankt voor alle lieve reacties! Ik blijf hier wel ff meelezen om te kijken hoe het met jullie gaat, hopelijk zijn we allemaal snel zwanger! *Knuffel*
Sterre heel veel sterkte..hopelijk wil je man toch verder lijkt me zo kl*te als het hier op houdt. Je mag gewoon mee blijven kletsen hoor, ben wel benieuwd hoe het vanaf nu verder met je gaat. lyanna wat vervelend dat je er niet goed aan bent. hopelijk gaat het snel wer beter met je, waar in je cyclus zit je nu? justb en msc ik kom jullie vergezellen op het wachtbankje heb net mijn 4de iui gehadwe lopen behoorlijk gelijk deze ronde... ons wondertje ik blijf nog ff voor je duimen! marleentje hoe is het met jouw? al een beetje over de eerste teleurstelling heen dat jullie voor icsi moeten? hopelijk is het de eerste x meteen raak! zo ik ga lekker een boekje lezen zodat de zaadjes rustig hun weg kunnen zoeken. hihihi
Ohh dat is ook wat, lopen we met 3en gelijk!? Gezellig, kunnen we elkaar wat afleiding bezorgen de komende weken Gisteren na de iui moest mijn mannetje smiddags nog gaan werken en ben ik smiddags met mijn zoon gaan winkelen. Vorige keer heb ik ook lekker op de bank gelegen!
hey ladies, @justb en hip1983 , ik zeg maar zo 3x is scheepsrecht, moet nu misschien toch wel goed komen. als we dan ook alle 3 ongeveer even oud zijn hip en ik schelen sowieso niet meer dan een jaar. ik ben van 1982. @marleentje, heel begrijpelijk dat jullie dan na 3 pogingen gaan voor ivf. jammer dat het dan niet voor jullie 2de gelukt is veel succes en ik zal voor jullie duimen. @hier we duimen wat af en hebben we goede moed. blijft wederom spannend we hopen natuurlijk op positief maar voor het zover is zijn we rond de feestdagen, laten we hopen dat we echt een feestje kunnen bouwen in de maand december. @iedereen, heel veel succes en flink *duimen*
Justb idd dan ben je wat ouder dan msc en ik..maar dat mag de pret niet drukken toch?? msc 3x is scheepsrecht gaat voor mij niet helemaal op dit is namelijk mijn 4de iui. Maar met 3en staan we sterk of zo haha daar kunnen we voor gaan. Vind het deze x ook wel weer spannend, heb er op zich een goed gevoel over, maar wil niet te positief zijn want dan is het zo'n domper als het niet zo is. Hopelijk zijn die 2 weken snel voorbij.
Hoi dames mag ik meedoen met het zoeken naar afleiding? Mijn iui was de 13e, dus ik loop redelijk gelijk met jullie.. Vind het wel zo gezellig om samen te wachten!
@marlida: welkom!! @msc: idd wat meer ervaring haha, heb al een zoon van 12 en mijn partner heeft ook 2 kids, van 19 en 21. Wij gaan samen dit mooie avontuur nog een keer aan voor een ukkie van ons samen om ons gezinnetje compleet te maken! @hip: zal idd de pret niet drukken haha, we gaan er gewoon voor, met z'n vieren nu, ook marlida doet mee in deze wachtweken. Ben erg benieuwd of iemand van ons vieren blij nieuws gaat hebben, liefst alle 4 natuurlijk!!! Zijn er al dames die wat verder vooraan zitten op t bankje?
Dank je wel! Ook wij proberen ons gezinnetje compleet te maken, ik heb een zoon en vriendlief heeft een dochter. Nu heel graag een van ons samen!! Vier positieve testen zou helemaal top zijn!
Ikke zit vooraan op wachtbankje, 8 november 2e IUI gehad. Dus 22e NOD, vorige IUI was ik al 9 dagen na IUI ongi. Nu zit ik al op 11, dus duimduimduim dat het nog een paar dagen wegblijft. Verder geen zwangerschapskwalen, alleen maar moe/misselijk van al die hormonen die ik krijg. Dus ik verwacht ook dat het niet gelukt is deze maand.