eerste iui!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hip1983, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, ikke ben van '75. :D

2. marlida

marlida Actief lid

14 nov 2011
    154
    0
    0
    Amsterdam
    Lyanna spannend, ik duimduimduim met je mee! Ik ben ook van '75, is toch een goed bouwjaar, daar zou het mee moeten lukken haha

3. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh lyanna spannend!!!
    Ik duim ook mee!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lyanna gaan we op dezelfde dag testen:D
    Ik duim iig voor je!!!
    Ik had de 9e de iui:)

5. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey OW... Voor jouw duim ik ook nog steeds, hoe voel je je nu?

@lyanna en marlida, fijn dat er ook nog wat dames van mijn leeftijd zijn haha voelde me al bijna bejaard ;)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    JustB dank je wel lieve meid.
    Nog steeds hetzelfde gevoel.

Ik ben trouwens van '82.

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hoi dames hoe is het?

lyanna en marleentje hoe is het bij jullie? ik ben hard aan het duimen dat jullie alletwee positief testen.

heeft er al iemand klachtjes of iets? hier is nog alles rustig! alleen zou het fijn zijn als de tijd wat sneller zou gaan maar ja dat willen we allemaal.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Negatieve test hier;)

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hip: onze 3e IUI is mislukt en nu afwachten wanneer we kunnen starten met ICSI maar dat word sowieso volgend jaar!!
    In dit topic mogen toch weleens posi testen voorbij komen!!!

10. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    He jasses dames... 2 negatieve berichten zo net na het weekend :(
    Er mag hier inderdaad wel eens iemand positief gaan testen hoor!
    Mss Lyanna als eerste? Morgen testdatum toch? Ik duim!!

Ik zit op cd17 dus duurt nog ff voor ik kan testen.
    Temperaturen jullie ook, of helemaal niet?

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Marleentje dat wist ik eigelijk wel, maar had je met ons wondertje verward..hopelijk krijg je snel bericht over jullie icsi dan heb je toch het gevoel dat er iets van vaart in zit.

ons wondertje wat balen zeg! dikke knuffel!

lyanna hoe is het bij jouw? Jij bent onze hoop voor deze week hahaha

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat een rust hier??

lyanna hoe is het? heb je getest?

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yep, getest maar negatief.

Utrogestan doet in ieder geval zijn werk hier in ieder geval wel, ben nog niet ongi en normaal heb ik LF van 10/11 dagen en vorige IUI zelfs maar 8.
    Heb wel even zkh gebeld, maar ik moet Utrogestan blijven gebruiken totdat ik ongesteld ben, maar ze vond dat ik vandaag te vroeg had getest. Zij zei dat ik eind deze week/ begin volgende week weer mag testen.
    En zodra ik wel ongi ben weer bellen voor de volgende ronde.

Maar heb zelf het idee niet zwanger te zijn, heb verder helemaal geen kwaaltjes. Soms heb ik het gevoel dat mijn ongi doorbreekt, verder niet.

Dus hier toch nog maar even weer wachten, maar mocht ik niet zwanger zijn laat de ongi maar snel komen.

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    ohh lyanna wat balen zeg! ik las hier op de site trouwens ook dat je 3 weken na de iui kan testen best raar eerlijk gezegt want normaal is het toch 14dpo en in die k2v5 staat zelfs 11 dpo.
    hopelijk hebben ze in het zkh gelijk en test je over een paar dagen alsnog positief, ik blijf nog ff voor je duimen.

hier geen nieuws eigelijk ik voel (nog) niks maar de iui is ook nog geen week geleden, we zullen rustig afblijven wachten.

15. marlida

marlida Actief lid

14 nov 2011
    154
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mij is het duidelijk, hoef niet te testen; poging 1 is mislukt...
    Moet nog even wachten tot het doorbreekt en dan nieuwe ronde nieuwe kansen..
    Hoe is het met de anderen op het bankje?

16. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lyanna: wat raar dat ze zeggen dat je utrogestan moet gebruiken tot je ongesteld wordt. Ik werd namelijk niet uit mezelf ongi met utrogestan. Ik moest twee weken na de eisprong een zw.test doen en als die negatief was stoppen met de utro. Vervolgens duurde het dan 3-6 dagen voordat m'n ongi kwam. Ik zou dit dus even bespreken met het ziekenhuis, want op deze manier kan je rustig nog twee weken doorgaan met de utro zonder dat je ongi komt! Maar bij mij was het overigens niet tijdens een IUI, dus misschien dat daardoor dingen nog anders zijn.

@mislukte IUI's: wat ontzettend balen meiden. Heel veel succes met de volgende ronde! Zou een mooi kadootje zijn voor onder de kerstboom!

Ik ben nu in afwachting van deze ronde. Moet ergens in de komende 1.5 week ongi worden (of niet) en dan begint voor mij het IUI-traject. Ik merk dat het emotioneel gezien nu al steeds zwaarder gaat worden. Kijk er aan de ene kant naar uit (nieuwe start), maar kijk er ook onwijs tegenop. Gaat een moeilijke tijd worden vrees ik.

Heel veel succes allemaal!!

17. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is nou eigenlijk de reden dat je pas drie weken na de inseminatie mag testen? Komt dat door die Pregnyl injectie, dat je dan vals positief kan testen ofzo?
    Als dat zo is, dan mag ik namelijk pas helemaal laat testen want krijg een week na de inseminatie nog een Pregnyl injectie voor het verlengen van de luteale fase. Dan word ik dus of op een gegeven moment gewoon ongesteld (als het niet gelukt is) of ik moet heel laat gaan testen??

18. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marlida: balen meid!!! :(

@mariska: hopelijk gaat het nog lukken voordat je aan iui begint!
    Voor ons was iui een opluchting, het is echt een extra steun en het neemt de druk van op uur en tijd klussen weg.
    Het regelmatig naar het zh gaan is wel eens lastig maar dat is ook alleen maar in de eerste helft van je cyclus.
    Succes iig!

@hier: zit op cd20 8e dag na iui en het wachten valt tot nu toe goed mee! Vannacht toen ik naar bed ging werd ik licht misselijk en ben snachts nog wakker van t zuur. Mijn temp zit al 6 dagen op rij op 37.1, daarvoor 3 dagen op 36.9. Heeeeel stabiel dus, normaal schommelt ie nog wel met 0.1/0.2 maar nu dus niet.
    Als mijn ei dus 6 dgn geleden is dan is de iui te vroeg gedaan, ga er maar vanuit dat de 3x 36.9 al de verhoging was (wat eigenlijk niet kan want dan zou ei op dag 10 geweest zijn (echo en iui op dag 12, eitjes zaten er nog)
    Heel stabiele temp dus, maar zorgt deze keer toch voor verwarring qua tijdstip ei :(

19. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @JustB: voor jou ook weer spannend dus.

Is temperaturen betrouwbaar als je Puregon en Pregnyl gebruikt? Heb het nu al bijna een half jaar niet meer gedaan, omdat het bij Utrogestan gebruik niet betrouwbaar is (temp blijft namelijk hoog zolang je het gebruikt).

20. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of het betrouwbaar is, ik merk nog steeds dat temp omhoog gaat na ei en zakte vorige keer ook weer toen ik ongesteld werd.
    Ik blijf het daarvoor doen en uiteraard ook een beetje om te zien of een tempkaartje er heel anders uitziet als ik zwanger zou zijn.

Ik gebruik geen utrogestan, dus na de pregnyl niets meer.

Deel Deze Pagina