Sterre jij kon toch bijna testen heh?! Zeer zeker toch nu. Wat is de uitslag ik zie niks bij je handtekening. Dank je we voor je knuffel. Heeft wat overleg gekost maar uiteindelijk zag de fert arts hier meer kansen bij als bij de iui-d, alhoewel hij een zwangerschap niet uitsloot maar dat weet je nooit van te voren.
ons wondertje dikke knuffel hopelijk ben je snel aan de beurt met icsi en is het meteen raak. mag ik vragen waarom icsi en niet gewoon ivf? of is het zaad van slechte kwaliteit. justb ik temp niet meer sinds ik bezig ben met iui ga ik me alleen maar zorgen maken als de temp schommelt of juist niet en ik ben er voor mijn gevoel meer mee bezig als ik temp. mijn iui is nu precies een week geleden voel nog niks anders dan normaal. de eerste week is best snel voorbij gegaan maar dat gaat altijd wel vind ik. de 2de week duurt langer voor mijn gevoel! maar ach ook die gaat weer voorbij... ik had hier op de site (bovenin bij zwanger worden en dan bij iui) gelezen dat je na 3 weken mag testen had er zelf ook nog nooit van gehoord. ik ben nog na iedere iui na 13dpo ongi geworden dus mocht ik op 14 dpo nog niet ongi zijjn dan ga ik gewoon testen. hebben mij in het zh ook niks gezegd over dat ik pas na 3 weken mag testen.
sterre hoe is het bij jouw? mariska hopelijk is de iui niet meer nodig, maar als het wel zo is dan hopelijk snel raak! ik vond het juist fijn toen we aan de iui begonnen eindelijk echte kansen vind het ook niet zwaar de zh bezoekjes zijn altijd maar kort en niet belastend gelukkig en de iui zelf stelt ook niks voor. ik hoef geen hormonen te spuiten dus dat scheelt alleen de pregnyl. ik moet wel zeggen dat ik het emotioneel zwaarder vind worden nu ik al de 4de iui heb gehad. ik vind het moeilijker worden om dagelijkse dingen belangrijk te vinden vooral op het werk. dan denk ik al snel boeiend ik heb wel wat anders aan mijn hoofd. hebben jullie dat ook wel es?
Het zaad is van goede kwaliteit. Het is donorzaad Maar dit is gewoon het protocol van ons zh. Als ze iets anders doen dan direct icsi.
@hip ik heb dat ook,baby staat op nummer 1 en werk enzo een paar nummertjes lager Ik krijg bijna iui-d 4 ook zonder hormonen Succes!
Oh jah hebben jullie dit ook weleens Bij alle 3 de iui heb ik 1 week na de iui al bruinverliesen dan weet ik al Helaas.. @ow hey meis jij ook hier knufff
Annaatje welkom!! jij dus ook al bijna aan de 4de iui over een week is de testdag van mijn 4de iui. Ik heb geen last van bruin verlies soms een paar uur of halve dag voor de echte ongi.
@hip ja ik altijd bruinverlies. Mijn man heeft azoospermie,geen enkele zaadcel Wij doen iui met donorzaad in gent. Eerst 6 pogingen zonder hormonen en na 6 keer krijgen we een gesprek. Hsg heb ik al gehad,was goed Wat is bij jullie reden voor iui Succes meid!
Ik heb sinds mijn pubertijd geen bruinverlies meer gehad. Heb nu bijna elke cyclus voor de nod wel al wat rozeverlies, dan weet ik al genoeg en komt ms binnen 2a3 dagen. Heb vanmorgen nog maar weer een keer een temp van 37.1 aan de curve toegevoegd. Nog nooit eerder gemaakt dat ik zolang dezelfde temp heb! Hopelijk is het een goed teken mja... Voor de rest voel ik niks bijzonders. Normaal krijg ik toch altijd wel iets gevoelige tepels na m'n ei, maar ook dat heb ik deze keer niet!? Hoop elke maand dat dat een symptoom is, terwijl ik wel weet dat het dat niet is/hoeft te zijn. Hoe gaat ie met jullie? Sammy, veel succes deze keer en hou de moed er in he!
Dames, Ik kom jullie even moed inspreken!!!! Tijdje geleden heb ik even meegeschreven hier, maar al snel afstand genomen, omdat het mijn dagelijkse leven zó beheerst(e). En vandaag een positieve test op 13 DPO na 3e IUI!!!! Kan het niet geloven en ben mega onzeker....vooral omdat ik 's nachts mega buikkrampen heb. Maar voor nu even genieten. Hopelijk volgen jullie allemaal héél snel! Liefs
Zazu, gefeliciteerd!!!! Afstand nemen heeft voor jou goed geholpen dan Geniet ervan! Voor mij is het wat onduidelijk, zit nu ergens tussen 7 en 9 dpo. Heb toch steeds een gevoel alsof de pregnyl z'n werk niet gedaan heeft en m'n ei later is gesprongen. Achja, nog 1 week wachten dan mag ik testen
Annaatje iui met donorzaad lijkt me extra spannend! lijkt me een moeilijke keuze om te maken, weet niet of wij dat zouden kunnen...succes.wij krijgen iui omdat het zaad van mijn vriend niet goed genoeg is. ons wondertje jullie doen ook iui-d of niet? of ja nu word het icsi dan bij jullie, wat ik me afvraag eigelijk bij jullie beiden hebben jullie voor een bekende donor of een onbekende donor gekozen? justb ik denkt dat de iui bij jouw wel op het goede moment is geweest hoor..door die fm kunnen ze dat toch wel goed inschatten. mss dat je temp al iets eerder omhoog is gegaan door de pregnyl... wanneer is je testdag?
@hip: mijn temp ging juist pas later omhoog, 36.9 komt bij mij voor ei ook wel eens voor namelijk en pakt ie nu ook onder de coverline. Mijn eitjes waren 20mm en 24mm toen ze gingen insemineren dus kan ook haast niet dat ze nog 2/3 dgn zijn blijven zitten? Nouja ik wacht wel af! Kan 1 dec testen maar wil wachten tot 3 dec.
Justb lijkt me sterk dan dat je ei zoveel later is, maar gewoon vertrouwen houden. ik kan ook 1 dec testen mijn ongi heeft is nog nooit later geweest dus als ik donderdag niet ongi ben dan doe ik wel een test denk ik. maar op 1 of andere manier heb ik toch weer het gevoel dat het niet is gelukt. lyanna hoe is het bij jouw? heeft je ongi nog doorgezet of is het alweer bijna tijd voor een nieuwe test..
Ik heb ook t idee dat t niet gelukt is deze keer, kan niet zeggen waarom niet eigenlijk. M'n ventje zei gisteren dat ie dacht dat ik zwanger ben nu, hoop dat hij gelijk heeft natuurlijk maar ik ben er niet zo zeker van... Verre van eigenlijk!
JustB ik hoop het voor je dat je ventje gelijk heeft! Hip net als Annaatje loop ik in België en daar hebben ze alleen anonieme donoren Dus we hadden geen keuze maar dan waarschijnlijk zowiezo voor anoniem gekozen.