Hoi meiden. Hier vanochtend weer een negatieve test en ik heb maar uit mezelf besloten om vanmiddag niet meer de Utrogestan te doen. Ik loop al een aantal dagen met ongi buikpijn en zet niet door, maar van zkh moet ik door gebruiken tot ik ongesteld ben. Maar in combi met buikpijn en een tempdaling van 0,3 en nu op dag 33 en 18 dagen na IUI gestopt met de Utro. Normaal had ik gemiddeld een cyclus van 25 dagen en een gemiddelde LF van 10/11 dagen. En als ik bv maandag alsnog een positieve test zou hebben kan ik er toch ook zo weer mee beginnen toch? Hoe doen jullie dat precies met de Utrogestan, hoelang na tp of IUI moeten jullie doorgaan?
he lyanna wat balen zeg, snap wel dat je gestopt bent hoor met de utro, is je ongi inmiddels al op gang gekomen? msc hoe is het bij jouw? je kan nu ongeveer testen of niet? mariska jij zit ook in je tweede wachtweek of niet? hoe voel je je? justb heb jij nog steeds geen goed gevoel over deze ronde? marlida jij kan toch ook nu ongeveer testen? hoe is het bij jouw? ik heb er geen goed gevoel over, en helaas heeft mijn gevoel tot nu toe wel geklopt. heb echt een beetje slechte zin vandaag. was het maar donderdag dan weet ik tenminste of ik gelijk heb en dan kan ik me weer instellen op een nieuwe ronde. of mijn gevoel heeft ongelijk en dan heb ik donderdag eindelijk es een positieve test in handen! gisteren te horen gekregen dat een vriendin van vroeger zwanger is, voelt niet als haar beurt ben best jaloers en vind het moeilijk om blij voor haar te zijn. gelukkig hebben we niet veel contact meer dus word er niet constant mee geconfronteerd.
ja en helemaal nu even, gister mijn menstruatie weer begonnen, dus poging 2 is voor ons mislukt helaas, het zou ook te mooi zijn met 1 follikel en minder zaadproductie. mijn gevoel is vanaf het begin al "de 3de keer dan is het raak" maar verdomme ( sorry voor het woord gebruik ) ik had zo gehoopt dat er geen 3de keer nodig zou zijn. en idd hip, er is even niets belangrijker dan onze toekomstige zwangerschap. ik vervloek iedere klant die zwanger binnen komt en zegt dat ze op dit moment geen jeans kan kopen omdat ze zwanger is...:x en dan moet ik maar blijven lachen "hahaha ja dat zou ik ook niet doen als ik u was.... *zucht even tot 10 tellen en weer verder. voor jullie hip en justb wordt het ook al spannend... ik blijf voor jullie duimen hoor. X Maris
Hi meiden Hier vanmorgen een daling in temp van 0,2. (van 37.1 naar 36.9) Betekend waarschijnlijk niets goeds. Deze keer heeft ff mijn coverline vrij hoog staan en is de 36.9 onder die lijn Als ie morgen weer lager is dan is het duidelijk niet gelukt. Heb vooralsnog geen gevoel dat ms er aankomt. Had vnacht zelfs gevoelige borsten toen ik o mijn buik ging liggen en vdaag en gisteren klein beetje last van mijn onderrug. Ben benieuwd of dit nieuwe ms symptomen zijn van de hormonen mss? Vorige maand had ik ook totaal geen standaard ms klachten, op zich wel een prettige bijwerking dat ik gewoon geen ms klachten meer zou hebben door de hormonen.
Nou meiden, hier is definitief de 2e IUI mislukt. Ik had het eigenlijk wel verwacht na al die negatieve testen en ik voelde mij ook echt niet zwanger. Dat had ik de vorige keren wel, toen wist ik het gewoon. Ik mag volgende week woensdag weer voor de 1e FM en vanaf zaterdag weer beginnen met de Puregon. Hip, ik blijf nog heel hard duimen voor je en hoop dat je donderdag wel een mooie positieve test in handen hebt. Kan me voorstellen dat je jaloers op je vroegere vriendin bent, zij wel en waarom jij niet. Gelukkig niet veel contact met haar. Knuff!!! MSC, dikke knuff meid!!! Ik weet precies hoe je je voelt, vandaag is ook hier ongi doorgebroken en ook onze 2e IUI mislukt. Ik wil ook zo graag, we wachten al zo lang. Gaan we samen maar voor een "roze kerst".
he maris wat ontzettend klote zeg! dikke knuffel meid en nou dan nu hopen dat je gevoel gelijk heeft en het de 3de x raak is. hier is het raar..vanmorgen had ik een beetje bloed bij het afvegen heel klein sliertje rood en daarna een tijdje wat rose verlies dus ik dacht ja helaas het is zover. tampon ingedaan paar uur later eruit gehaald maar alleen beetje rood aan het topje verder niks. dus voor de zekerheid een inlegkruisje ingedaan en nu ben ik alweer een paar uur verder en nog steeds niks... normaal word ik altijd gewoon ongesteld heel soms heb ik ff van te voren al wat rose/bruin verlies maar daarna meteen ongi niet een heletijd niks of zo. heb wel af en toe een ongi gevoel onderin mijn buik dus mss zal het vanavond of morgenvroeg wel doorzetten. maakt me zo aan het twijfelen....zal het dan toch niet een innesteling zijn?? .....maar ik wil niet twijfelen want dan is dadelijk de teleurstelling zo groot als ik toch ongi word... jusb hoe is het bij jouw?
ohh lyanna balen dat de ongi toch is gekomen maar was idd wel te verwachten na 2 negatieve testen, ben benieuwd of je komende ronde weer zolang met de utro door moet gaan of dat je na 14 dagen of iets eerder kan stoppen. justb een tempdaling benieuwd wat het word bij jouw..ik heb ook wel es van een innestelingsdip gehoord dus wie weet...
@lyanna: jammer meis! Hopelijk idd een roze kerst of met een knal(test) het nieuwe jaar in!! @hip: vreemd dat beetje roze bloed, is toch wat te vroeg voor je ongi? Bij mij zal t geen innestelingsdip zijn, kan me niet voorstellen op 12dpo, beetje laat toch? Mss is het bij jou dan anders wel een innestellingsbloeding. We houden de moed er in he!!!
hier heeft de ongi helaas doorgezet vandaag. dinsdag weer naar het ziekenhuis voor de eerste follikelmeting. justb hopelijk is het bij jouw wel raak!
@hip: sjips jammer meid!! Balen hoor! Hier vanmorgen weer 36.9 getempt. Had gehoopt dat het met de temp van vandaag al duidelijk zou zijn. Ik verwachtte dat ie gezakt zou zijn, maar hoopte natuurlijk op een stijging... Maar hij bleef gelijk, dus nog een dag langer onzeker. Heb normaal wel altijd wat roze verlies voor nod, nu niet (vorige iui ook niet) Loop hele dag naar de wc, voel steeds nattigheid maar is telkens niks. Iui was 14 dagen terug, nod is morgen dus ik houd het nog ff spannend.... Ook voor mezelf pfffff
Goedemorgen meiden! Vdaag mijn temp gezakt en meteen een beetje roze gespot. Helaas de 2e iui ook mislukt dus. Verwacht dat mijn ms in de loop van de dag wel doorzet. Heb dus sinds we met iui bezig zijn totaal geen of iig een stuk minder last van mijn normale maandelijkse klachten, is dat bij jullie ook anders? Overigens 2x ongesteld (als deze vandaag doorzet) op de 15e dag na iui dus qua timing zitten ze dan wel prima in het zh en mijn lf is dus mooi 14 dagen. Ff wachten tot m'n ms goed doorzet en dan beginnen we maar weer met tellen voor ronde 3
He zeg justb wat balen..nou mss is drie maal scheepsrecht bij jou. ik heb wel nog steeds last van buikpijn, maar geen last meer van hoofdpijn. Voor de iui had ik een lf tussen de 9 en 11 dagen en nu 12 of 13. ik heb besloten om acupunctuur te gaan doen deze ronde. heb er veel over gelezen dat het kan helpen bij vruchtbaarheidsbehandelingen. kan altijd proberen en baat het niet dan schaadt het niet... had al gemaild gisteren en al een mailtje terug dat die vrouw me vandaag belt om een afspraak te maken voor komende week, ze plaatst me ertussen zodat het nog voor iui 5 lukt!
@hip: tja het is balen maar je houdt er rekening mee, kan er nu na de 2e keer nog wel goed mee omgaan, hopelijk gaan we niet ervaren hoe dat na nog veel meer keren is Mijn ms heeft nog niet doorgezet, nog steeds een beetje roze en totaal géén krampen die ik anders altijd krijg. Officieel is dit dus ook nog niet cd1, morgen dan denk ik. Acupunctuur, nooit in verdiept, maar als het zou kunnen helpen dan hoop ik dat het voor jou de manier is.
Justb heeft je ongi al doorgezet? als het dan toch niet is gelukt dan kan je maar beter weer snel ongi zijn en verder... ik had me eigelijk ook nog nooit verdiept in acupunctuur, maar had bij babyboom zoiets gezien en een acupunctuur studio hier in de buurt had ook op de site staan dat ze ondersteuning bij vruchtbaarheidsbehandeling bieden dus dacht kan het altijd es proberen. donderdag kan ik er naar toe. hoe is het met iedereen??
Hoi Meiden, Hier eigenlijk geen nieuws. Zijn nog aan het wachten op de brief van het ziekenhuis dat we met ICSI kunnen starten. Maar die zal eind deze maand ofzo pas verschijnen denk ik. Verder nu geen IUI meer. DUs hopen op een wondertje (net zoals ons zoontje) dat ik weer spontaan zwanger word!
@hip, ja het is gisteren begonnen dus we kunnen door. Gaat best snel binnen 2 mnd al de 3e poging, dan is zo'n korte cyclus wel fijn @marleentje: ik duim dat t zo lukt en je het weer een mooi wondertje mag noemen! Anders succes met wachten en succes met icsi!!
Goedemorgen dames! Vanmorgen weer uitgangsecho gehad, maandag de 12e weer terug voor FM meting. 3e Ronde is begonnen, hoop dat dit dé ronde is zodat we onze droom dit jaar nog kunnen verwezenlijken... zwanger het nieuwe jaar in! Hoe is het met jullie? Het is zo rustig hier...!
marleentje ik hoop heel hard met je mee dat je spontaan zwanger wordt! en anders at de icsi niet lang meer duurt. justb ja fijn he zo'n korte cyclus ik heb in september de eerste iui gehad en eind deze week al de 5de! schiet lekker op gelukkig. wat is die uitgangsecho eigelijk wat jij hebt? ik moet altijd de eerste dag van mijn ongi bellen en heb dan op dag 8 mijn eerste fm en dan dag 10 ,11 of 12 de iui ligt eraan mijn linkse eitjes groeien snelledr dan rechts hahaha. ik moet morgen weer voor mijn eerste fm. is dag 7, maar woensdag was er geen plaats. ik heb denk ik vrijdag of zaterdag iui. hoe is het met de rest? zijn de ongi's alweer bijna op z'n eind bij iedereen? ik mag toch hopen dat we met z'n alle het jaar zwanger uitgaan of op zijn minst januari of zo..
Ik moet ook op de eerste dag van m'n ongi bellen. Krijg dan op dag 3 (was nu 4) een uitgangsecho. Om te kijken of alles schoon is voor een volgende ronde. Het bm slijmvlies wordt gemeten en de eierstokken bekeken. Dan ben ik tot nu toe op dag 10 of 11 terug moeten komen voor de eerste fm. Tot nu toe dan ook meteen savonds de pregnyl moeten zetten. Dus ik krijg maar 1 fm, en dan zijn ze al groot genoeg dus Gelukkig kijken ze voor de iui ook nog even, vind ik wel prettig en geruststellend. Hoeveel fm krijg jij dan? En waarom evt meerdere?