eerste iui!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hip1983, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He justb ik krijg op dag 8 een fm dan kijken ze ook naar het bmslijmvlies. en dan moet ik meestal 1 of 2 dagen later terug en dan ook meestal meteen de pregnyl.
    ik was nu op dag 7 geweest omdat dag 8 geen plaats was. morgen moet ik weer terug en dan denk ik vrijdag of zaterdag de iui.

waar is de rest eigelijk?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier gisteren punctie gehad maar het aantal viel me tegen.
    4 eicellen nu moeten we tot vrijdag wachten of en hoe er bevrucht zijn.
    En wanneer we evt tp krijgen.

Ga jij deze maand voor de 5e iui hip?

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snelle korte update.

Hier vanochtend FM gehad op CD9, links zat al follikel van 16 mm.
    Vanmiddag moest ik ovulatietest doen, bij negatief morgenochtend weer FM en bij positief vandaag nog Pregnyl en morgen IUI.
    Vanmiddag zo goed als positieve test (miniem verschil) besloten om 16.15 Pregnyl te spuiten en om 10.30 morgenochtend de 3e IUI te doen al op CD10.

Verder zit ik niet veel achter pc, heb klein ongelukje gehad. Stapte niet goed op de laatste trede van de trap. Dus nu met een heel dik pijnlijk blauw enkel en gescheurde enkelband opde bank met pootje omhoog.

Dit even via tablet getypt, maar niet echt ideaal.

Zodra voet het weer toelaat kom ik weer mee kletsen, maar hou jullie op de hoogte.

Succes iedereen, duim voor iedereen.

Xxx

4. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gisteren voor de eerste follikelmeting geweest (dag 8). Zag er super goed uit. Heb drie follikels van 15.3, 12.2 en 14.0. Bmslijmvlies was 9.6. Vanmiddag weer een echo en dan wordt er besloten of ik vanavond al de Pregnyl krijg. Als ik vanavond de Pregnyl krijg, dan is de IUI zaterdagochtend. Zo spannend!!

Heb nu alleen al de hele ochtend buikpijn. Hoop niet dat ik nu ineens al een eisprong krijg. Wat doen ze dan met de IUI als ik nu ineens uit mezelf een eisprong zou hebben? Weten jullie dat???

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ons wondertje jij al bezig aan je eerste icsi, 4 is idd niet zoveel als het maar goede zijn en dan hopen dat ze allemaal mooie emmy's worden dan heb je er ook nog wat voor in de diepvries :)
    hoeveel laat je er terugplaatsen?
    ik heb idd morgen of zaterdag mijn 5de iui vd 6

lyanna jij al de iui vandaag succes! en sterkte met je voet/enkel. word je niet geopereerd aan de gescheurde enkelbanden? of zijn ze niet helemaal door?
    ik heb ook wel es de iui op dag 10 gehad maar meestal dag 11.

mariska bij mij is de eerste x de follikel eerder geweest en toen ging de iui niet door. ik ging voor de 2 fm en zou hoogstwaarschijnlijk die avond de pregnyl moeten maar was al gesprongen.

6. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hip1983: gisteren waren ze nog niet gesprongen, maar als ze nu vanmiddag wel gesprongen zijn zouden ze dan niet morgenochtend een IUI kunnen doen zonder de Pregnyl?

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    ja bij mij deden ze dat niet toen, na de eisprong is te laat geloof ik. maar maak je maar niet te veel zorgen ik heb ook vaker buikpijn voor de eisprong mss van de groeiende eitjes of zo.
    ik zal voor je duimen.

ik heb zo ook weer een fm.

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    MEiden ik heb zojuist post gehad van het Radboud dat we 12 janurai het gezamelijke gesrek hebben. Dus ben benieuwd

9. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Fijn nieuws marleentje, heb je weer een datum om naar uit te kijken voor het vervolg!

Ik heb maandag eerste FM weer, verwacht dinsdag of woensdag de iui.

Heb dan lekker een week vakantie dus dan gaat die eerste week vast snel voorbij!

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Marleentje spannemd zeg hopelijk kun je daarna snel beginnen.

ik zit bij de gyn in de wachtkamer.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanochtend IUI gehad en de opbrengst was super, 41 miljoen zwemmertjes en dan moet er toch 1tje tussen zitten die het gaat redden.
    Denk ook dat ik mijn mannetje zo nog 1x tje ga verleiden en we er nog even een aantal achteraan gaan sturen. ;)

Ik hou 24 december als NOD dag aan, dit is natuurlijk een gokje. Maar er zijn meerdere die 16 dagen na IUI mogen testen en dat hou ik dan maar aan en niet de 21 dagen van het zkh. Ik gebruik nu ook weer de Utrogestan en mocht het hetzelfde gaan wordt ik ongeveer 21 dagen na IUI ongesteld. Maar is dus afwachten.

Pijn is hier nu redelijk te doen in mijn voet, heb natuurlijk vandaag wel veel moeten lopen ivm de IUI en vanmiddag had ik al afspraak bij de kapper staan. En ik ben van haar tot op schouders gegaan naar :$ kort haar. Gelukkig vond het manneke het leuk. :)

Iedereen ook een knuff van mij, hoop dat ik morgenavond of het weekend weer een beetje langer achter de pc kan blijven zitten en dan weer mee kan reageren.

Liefs.

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Meiden,

Ik sta helemaal te trillen!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie raden het nooit maar we zijn zwanger!!!!!!!!!!

Een heel verhaal:
    7 nov hebben we onze 3e IUI (laatste) gehad. Helaas op 15 nov toch ongi geworden. (dacht ik tenminste)
    Nu voelde ik me de laatste 2 weken wel vreemd. Misselijk met vlagen en had ik het ijs en ijskoud. En moe moe en nog eens moe...
    Maar verweet dit zelf aan een griepje dat dwars zat. Tot dat ik vanmorgen dacht na gisteren wat bruinverlies te hebben is normaal begin van ongi
    (ongi kjomt dan binnen 24 uur) maar die zette dus niet door en mijn ()() zijn nog mega gevoelig en dit verdwijnt normaal bij bruinverlies. dus dacht zal toch eens testen. Ging ervan uti dat hij omo wit zou zijn! Maar nee meteen 2 dikke strepen op de test. Ik dus toch maar even naar kruidvat een digitale test halen en daar kwam direct zwanger 3+ op te staan!!

Ik daarna jeroen gebeld want die was gewoon aan het werk. Helemaal happy met dit nieuws. Daarna Radboud gebeld en die geven aan dat ik pas 21 dec terecht kan voor een echo. Ik geef aan dat ik dit te laat vind omdat ik dus al een week of 6 zou moeten zijn. Maar het kan niet anders ivm winterstop en drukte op de poli.

Daarna dacht ik weet je wat ik bel de vk om te vragen of ik daar evt eerder terecht kan voor een echo! En ja ik mag meteen komen. Heb zojuist dus een hele mooie echo gehad! Ons wondertje is nu een week of 6 en ligt op schema in verhouding met data IUI. Daarnaast was er een mooie dooierzak te zien en een zwangerschapsring en het belangrijkste een heel mooi stevig kloppend hartje!!

Nu maar hopen dat dit mooie cadeautje bij ons mag blijven en een heel mooi broertje of zusje mag worden voor Jens.

13. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marleentje wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!!!

Ik mag zondag voor de eerste IUI. Hoop dat het allemaal goed gaat.

14. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wowww marleentje!!
    Wat een onwijs leuk en verrassend nieuws!
    Gefeliciteerd meid!
    Wat een geluk en onwerkelijk gevoel zal dat geven :)

Hier al de hele dag steekjes onderin m'n buik, gisteren laatste Clomid gehad, dag 8 vandaag dus.
    Denk dat ik flinke eitjes heb of gewoon veel deze keer.
    Pfff zeurt echt de hele dag :(
    Nouja maandag weet ik meer!

Fijn weekend allen!!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marleentje wauw!!!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd super zeg:D
    ben zo blij voor jullie!
    Super.
    Geniet er heerlijk van.

Hier zondag tp van 1 embryo:)

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Meiden: dank jullie voor de felicitaties! Het is alleen nog zo onwerkelijk allemaal!!! Maar wat een wonder weer!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Marleentje dit is gewoon niet te geloven!! Echt super gefeliciteerd!

ik reageer vanavond op de rest.

ik heb dadelijk mijn 5de iui..spannend weer!

18. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes hip!!! Deze moet het worden he!!

19. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Gisteren FM gehad, 2x 21mm en 1x 17mm
    Gisterenavond meteen pregnyl moeten zetten en vandaag al de iui.
    Voor mij de eerste direct een dag na de pregnyl, 17uur zit er maar tussen, de vorige 2 keer zat er 36 uur tussen.
    Had verwacht dat we morgen iui zouden krijgen, dus ik schrok er wel een beetje van.
    Had meteen ook vraagtekens, omdat ik vorige keer ook op dag 12 iui (dag 10 pregnyl) had en voor mijn gevoel mijn ei pas sprong op dag 14 (temp en luteale fase bevestigen dat eigenlijk ook)
    Maargoed, ik ga er maar vanuit dat ze in het ZH weten wat ze doen.
    Gelukkig begreep ze mijn onzekerheid en stelde voor om op dag 14/15 een echo te doen om te kijken of eitjes daadwerkelijk gesprongen zijn.
    Ook een beetje onnodig op dag 15, want dát ze springen geloof ik wel, dus ik ga vandaag denk ik toch vragen of ik al op dag 13 of uiterlijk 14 een echo kan krijgen.

Zijn er meer meiden die al binnen 24u na pregnyl de iui kregen?

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He justb succes vandaag! Ik krijg altijd de pregnyl 24 uur van te voren mijn gyn heeft ook uitgelegd dat nieuwe onderzoeken hebben bewezen dat dat beter is dan 36uur van te voren.
    ik heb em ook wel es later gehad dat kon niet anders er zat toen zo'n 20 uur tussen.

zo ik moet opschieten moet werken. wat een wind zeg!!

Deel Deze Pagina