eerste iui!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hip1983, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Lyanna: eigenlijk super goed alleen wat moe!! Maar wat kunnen zw verschillend zijn bij Jens 24 uur per dag overgeven en veel bloedverlies en nu alleen moe haha.
    Meid geniet ervan!! Het is je gegund!!

Nu hopen dat we hier allebei wat HCG kunnen strooien zodat iedereen ook snel zwanger mag worden!!!

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marleen, fijn dat het goed gaat en de moeheid herken ik al. Hier ben ik ook erg moe en waar ik ook last van heb is al voor de 6e dag hoofdpijn. Verder heb ik s'nachts last van mijn heupen, maar gelukkig geen misselijkheid.

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg

Met mij gaat het wel redelijk, het besef dat mijn vader er niet meer is is er nu wel waardoor ik soms wel verdrietig ben maar ik kan er goed mee omgaan.

Verder verwacht ik deze week ergens ongi te worden weet alleen niet wanneer precies:)
    omdat ik zonder iui niet helemaal precies weet wanneer me ei was en hoelang mijn lf is.
    met iui is die 13 of 14 dagen en voor de iui was die ongeveer 10 dagen.
    ik wacht maar af en dan gelukkig weer snel door met iui want nu ik zwanger ben geweest nu wil ik ook heel snel weer opnieuw zwanger worden!

fijn dat je nog niet misselijk bent hopelijk blijft dat zo.

marleentje jij voelt je ook goed wat fijn! en alweer 13 weken mooi hoor. wil je straks weten wat het word?

hoe is het met de rest?

4. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Hoe gaat het met iedereen?

Hip ben je al ongesteld geworden en kun je alweer door?

Hier cd 25, 12 of 13 dpo en een negatieve test vanmorgen.
    Ben niet zo van het vroeg testen maar aangezien mijn mannetje morgen weer terug komt na een weekje weg voor werk, dacht ik dat het wel leuk zou zijn om hem ermee te verrassen als ie positief zou zijn.
    Helaas niet gelukt maar had ook niet anders verwacht, heb deze keer totaal géén symptomen van het een of ander... terwijl ik elke maand wel iets voel ;)

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Justb wat balen zeg, maar is nog een klein kansje toch..

hier gisteren ongi geworden dadelijk ff de gyn bellen en dan volgende week maandag de eerste fm weer. gelukkig hoor dat we door kunnen.

lyanna hoe gaat het met jouw?

6. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ach het is wel balen maar ik had er ook niet op gerekend dat ie positief zou zijn.
    Normaal word ik cd28 of cd29 ongi, dus er is nog wel kans maar ik geloof er niet zo in...je leest toch heel veel dat men voor nod al positief test als men zwanger is dus ik denk dat ik woensdag of donderdag gewoon ongi ga worden.

Blijf tot die tijd natuurlijk wel duimen en stiekem nog een beetje hopen.

Gelukkig dat je weer door kan en je cyclus niet echt van slag is geraakt.
    Succes weer meid!!

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Justb, ik duim nog even voor je door hoor. Zou anders zeker een leuke verrassing voor je manneke geweest zijn.

Hip, is mooi dat je cyclus weer goed op gang is en je volgende week weer voor FM mag.

Hier gaat het goed, heb op moeheid en wat gevoelige/pijnlijke (.)(.) na eigenlijk geen kwaaltjes. Dus ik heb tot nu toe niet te klagen. Vandaag alweer 5 weekjes.
    Heb vanochtend wel even zkh gebeld om Utrogestan te bestellen, want ik heb niet tot de eerste controle&echo genoeg.
    En morgen mag ik met MvM beginnen, dus begint het flesje vullen hier weer. Hoop nu langer dan in sept. '10 mee te kunnen doen, toen waren het maar 3 dagen. Natuurlijk ben ik wel onzeker, maar ik heb wel zoiets als de testen zo snel duidelijker worden zal het vast beter zitten dan toen.

Oh ja, ik had gisteren nog wel een echte knaller. Testlijn donkerder dan de controlelijn.

Bekijk bijlage 217295

Deel Deze Pagina