eerste iui!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hip1983, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @ leentje ik heb op de dag van de iui zelf geen echo gehad. maar vanaf dag 8 krijg ik follikelmetingen(fm) dan doen ze met een inwendige echo kijken hoe groot de follikel is waarin het eitje zit. ik hoef dus geen ovulatie testen te doen. de vorige x had ik dus ook een fm voor te kijken hoe ver m'n ei is om te bepalen wanneer de iui zou plaatsvinden, maar toen was mijn ei al gesprongen. en nu de laatste x had ik dus ook weer die fm en toen werd bepaald dat ik de dag erna de iui kreeg. vond het alleen raar dat ze voor die iui niet nog ff deden kijken. Wij moesten ook zelf bij het lab het zaad halen en mee naar de gyn afdeling.

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Dus bij jou zien ze wel hoeveel eitjes er gaan springen, dat kunnen ze een dag van te voren zien op de echo. Was eigenlijk wel benieuwd naar het aantal eitjes, heb er sowieso 2 voelen springen, 1 links en 1 rechts. Klinkt misschien stom voor degene die het niet voelen, maar ik voel het heel goed.

Had gisteren en vanochtend wat bloedverlies (roze en bruin), neem aan dat dat normaal is na iui?

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @ leentje ik voel mijn eisprong ook alleen links trouwens als ik rechts een ei he dan voel ik niks.
    ik heb iui in natuurlijke cyclus dus geen hormonen alleen de pregnylspuit zodat de eisprong plaatsvind. heb dus eigelijk altijd maar 1 ei.
    leentje gebruik jij wel hormonen?en krijg je dan helemaal geen fm? Das wel vreemd toch? dadelijk springen er 6 eitjes en worden die allemaal bevrucht zot je te kijken met een 6ling! ( vind een 3 ling al erg heftig eerlijk gezegd)

zo ik ga werken.

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi meiden,

Hier begin ik helaas ongi te worden. Het is nu dag 27 van mijn cyclus en de IUI heb ik op dag 17 gehad. Normaal heb ik een cyclus van 31-34 dagen. Dus nu ineens vroeg ongi bah.
    Dus wij gaan ook door naar ronde 2 met IUI denk ik. Donderdag tel overleg met de gyn hoe nu verder!

5. OnsBoontje

OnsBoontje Actief lid

11 sep 2011
    113
    0
    0
    Hey Marleentje, jeetje wat balen zeg. Voelde je het al aankomen of kwam deze korte cyclus als een verrassing?

Leentje, ik heb bij de 2e iui ook last gehad van bloedverlies, heb toen het ziekenhuis gebeld maar het kon geen kwaad.

Vandaag ben ik voor het eerst begonnen met het spuiten van hormonen..Puregon in mijn geval. Gelukkig viel het best mee, al vind ik naalden vreselijk.

Fijn weekend allemaal!

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    onsboontje: het komt als een totale verassing had het echt niet verwacht en aan voelen komen. Heb vanmorgen zelfs nog overgegeven en staan kokhalzen....

7. OnsBoontje

OnsBoontje Actief lid

11 sep 2011
    113
    0
    0
    Marleentje, wat vervelend! :( Zo valt het wel erg zwaar als je dan toch ongesteld wordt. Sterkte.. Dikke knuffel voor jou..;)

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Maar heb nu geen bloedverlies meer alleen begin van de avond. Maar het zal morgen wel doorzetten.

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Marleentje: weet je zeker dat je ongi bent? Het is nog best vroeg, is het geen innesteling? Of heeft het toch verder doorgezet?

@ Boontje: had al zo'n vermoeden dat het bloedverlies bij de iui hoorde.
    Van een ander forumdinnetje hoorde ik ook dat die naalden vreselijk zijn. Lijkt me best lastig. Hoe lang moet je die spuiten?

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Boontje succes met de naalden!

marleentje dit lijkt meer op een innesteling of iets. hopelijk zet er geen ongi door. zal voor je duimen. x

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @hip1983
    Ik was zo aan het lezen over je IUI dacht wat spannend lees ik even later dat het toch niet gelukt is :( zo jammer! Moet woensdag voor een gesprek ik ben benieuwd of ik wat rondes moet wachten (heb in deze cyclus HSG gehad) of dat we ook IUI krijgen. Succes hip!

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He sugarblossem wat lief dankje. Jij ook heel veel succes woensdag hopelijk mogen jullie meteen beginnen. Heb wel es gelezen dat na een hsg meer kans is dat het raak is. Dus zou mooi zijn als je kan starten. hou je ons op de hoogte hoe het verloopt. Ben wel benieuwd wat eruit komt woensdag.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hip meis bah dat is sh*t.

Gaat niet zo goed met ons topic heh hier is de 2e iui ook mislukt:(

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Hip
    Dankjewel!! Ik ben ook erg benieuwd ik zit dan 4 dagen voor NOD volgende week woensdag. Ik hoop ook dat er na HSG wat uit komt.. hopend op een wondertje net al jij! Ik laat het zo gauw mogelijk weten volgende week ^_^

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Heb nog even het topic doorgelezen jeetje echt jammer dat er nog meer van jullie met IUI bezig waren en mislukt is en of cyste had. Dikke knuffel!

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Succes Marleentje, hopelijk is het een innesteling!

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Helaas meiden hier ook echt ongi geworden vanacht!

Dus op naar IUI 2/ Donderdag eerst tel overleg met gyn hoe nu verder.

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    :( jammer zeg op naar de 2e! Laat je wat weten donderdag? :)

19. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Marleentje: balen dat je ongi geworden bent!

Ik zit nu op de 4e dag na inseminatie en heb hevige buikpijn, vooral rechter eierstok en onderbuik doet erg veel pijn. Ik heb er slecht van geslapen en kan moeilijk lopen. Komt dit bekend voor of moet ik ff HAP bellen?

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he leentje kijk nu pas op het forum heb de hele dag gewerkt. hoe is het nu met je? heb je nog steeds zoveel pijn? komt mij niet bekend voor hoor. had je de hap gebeld of niet?

marleentje nee he!! ik dacht echt dat je een innestelings bloeding had! verdorie meid. succes donderdag en dan hup naar de volgende iui.

gaat idd niet zo goed hier allemaal mislukte iui's leentje onze hoop ligt bij jouw haha.

zullen we afspreken dat we deze aankomende rondse maar gewoon allemaal zwanger gaan worden anders duurt het allemaal zo lang haha

dan kunnen we gaan zeuren over ochtenmisselijkheid en slapeloze nachten ipv mislukte iui's en ongi buikpijn. lijkt me een stuk beter.

Deel Deze Pagina