nod lijstje 22-09-11 OnsBoontje 3e iui 25-09-11 Ons wondertje bloedtest 2e iui 27-09-11 Valeria testen 28-09-11 Marleentje26 testen! afsprakenlijstje 27-09-11 hip1983 eerste fm (2de iui) heb het lijstje maar es naar voren gehaald maar die is niet meer echt up to date geloof ik
@Hip Klinkt goed!! Gisterochtend heeft het ziekenhuis mijn vriend gebeld om te zeggen dat onze gynaecoloog ziek was. Dus nu moeten we weer een week wachten! Baalde wel ontzettend ik zou vanmorgen om 9:00 naar het ziekenhuis gaan. Maar ja zondag is mijn NOD misschien beter als ik daarna kom dan kunnen we zowiezo bespreken wat we gaan doen. Maar wil een keer die uitslagen weten Denk wel dat ik zondag gewoon ongesteld wordt want ik voel niks. Hoe is het met de rest van jullie?
@ hip: ik heb zondag heel veel buikpijn gehad, maandag was het gelukkig minder. Maar heb weinig hoop nu, die pijn betekent vast niet veel goeds. Wil het volgende keer aan de gyn vragen. Mooi dat de fm er goed uitzag! Wanneer verwacht je je ei? @ Sugarblossom: wat vervelend dat ze afbellen van het ziekenhuis en dan ook nog een week wachten. Zie dat je ook op prolactine hebt laten prikken, heb je daar de uitslag wel al van?
he sugarblossem wat balen zeg dat je afspraak verzet is. kun je voor de uitslag niet gewoon bellen? ik hoop dat ze je volgende week wel meteen duidelijkheid kunnen geven en dat je mss komende ronde al met iui of iets kan beginnen. leentje wat vreemd zeg die buikpijn wat je hebt gehad. ben benieuwd wat de gyn hierover zegt. ik verwacht mijn ei in het weekend ergens. hoe is het met de rest van de dames? allang niks meer van jullie gehoord. marleentje jij hebt morgen gesprek met je gyn of niet? veel succes! ik vind het af en toe best wel spannend weer. ik wil zo graag dat het lukt deze x, maar wil er ook niet te zeer op hopen want kan het me gewoon niet voorstellen dat het lukt.
waar is iedereen? ik heb vandaag weer een fm gehad en mijn eitje is goed gegroeid ik krijg morgen de pregnylspuit en zaterdag de iui! hopelijk gaat het deze x lukken.
hip: spannend meid!! Ik ga voor je duimen! Hier vanmorgen contact gehad met de gyn. We gaan nog 1 x IUI doen mocht dit niet lukken en het zaad is weer erg slecht dan gaan we de keer erop voor IVF. Dus spannend! Hoe gaat het met de andere meiden??
heej marleentje ik ga echt dubbel zo hard voor je duimen dat het deze x gaat lukken want ivf is meteen een heel stuk heftiger! op welke dag in je cyclus zit je nu? en hoelang duurt je cyclus meestal? succes meid!
Mooi dat je ei goed gegroeid was en zaterdag weeral voor IUI, spannend Hip! Ik ga voor je duimen. Marleentje: voor jullie ook spannend zeg. Zou mooi zijn als ivf niet nodig is.
Hoi dames, Ik kom nog eens piepen en hallo zeggen. Vandaag is het dag 12 van mijn cyclus en ik heb vandaag de tweede fm gehad. Er zijn twee duidelijke kleine eiblaasjes te zien en ze groeien traag (10 en 12 mm). Ik ga deze cyclus een dag later ovuleren dan vorige keer. Vanaf zaterdag (= dag 14) mag ik pas ovutesten. Bij mijn vorige cyclus mocht ik al reeds van dag 12 ovutesten. Het verschil met vorige keer is dat het baarmoederslijmvlies op dag 12 al goed is (8 en half mm) en klaar is om in te nestelen en de eiblaasjes klein, wat vorige keer niet zo was, toen waren de eiblaasjes al vrij groot maar baarmoederslijmvlies was nog niet klaar. Ik ben benieuwd voor mijn tweede IUI. Ik kijk er wel naar uit, als je moet wachten duurt tijd erg lang!!!
Marleentje wat spannend zeg!!! Hopelijk is het gewoon raak deze keer!! Hip wat spannend op naar poging 2
Ik heb alle berichtjes eens doorlezen en ik vind het voor iedereen jammer die samen met mij op het wachtbankje zaten dat het ook niet gelukt is. Hopelijk lukt het bij de volgende ronde! Ik wens iedereen heel veel succes!
Ohh zazu balen zeg! we hebben niet veel geluk hier in dit topic. alvast veel succes voorde volgende ronde. ik heb straksmijn volgende iui
@leentje78 Nog niet die krijg ik woensdag... eindelijk @Hip1983 Ik snap je!! Ik had het deze ronde ook, hoopte het zo maar bang voor teleurstelling. Bellen wilde ze niet ze wilde graag dat wij kwamen om dan tegelijk te bespreken wat we dan gaan doen.. ik ben benieuwd (haha nog steeds) Ging het gisteren nog met IUI spuit? @Marleentje26 Hopen maar dat de laatste IUI gaat lukken.. wat een spanning he? Ik hoop zo dat IVF niet nodig is. @Salome Jij ook heel veel succes met jullie tweede IUI! Duim me suf voor jullie allemaal @Zazu Ook weer dikke knuffel! Blijf sterk!! @Iedereen Ik had vandaag mijn NOD maar had woensdag al bruinbloedverlies toen wist ik alweer genoeg en ben al Vrijdagavond ongesteld geworden helaas! Succes voor iedereen hier!!!!
Sugarblossom wat balen dat je ongi bent geworden. en dan kun je woensdag naar hetzh of niet? ik ben benieuwd naar je uitslagen en wat er nu gaat gebeuren. leentje hoe is het bij jouw?? Morgen kun je testen of niet? Heb je verschijnselen of niks? Of voel je een ongi aankomen? ik hoop echt voor je dat het is gelukt! hoe is het verder met iedereen? zijn jullie allemaal al weer in het zh geweest voor gesprek over de volgende iui? of al bezig met hormonen of ovutestjes? volgensmij ben ik de eerste die alweer de volgende iui heeft gehad of niet? ik had deze x een vrouw en die was wel een stuk persoonlijker en zo. had na de iui wel meer buikpijn dan de eerste x. leek alsof ik met afvegen ook een heel klein beetje bloedverlies had. wel heel erg weinig hoor beetje rose/bruin. 14 okt kan ik testen hopelijk vliegt de tijd om.
@Hip1983 ja bah. Ik ben ook zo benieuwd woensdag dan gaat het zeker door gelukkig en eindelijk haha! 14 oktober komt alweer in de buurt nu hard duimen. Ik las van begin van dit topic geloof ik dat jij ook een gynaecoloog had waarbij jij je niet fijn voelde? Zo heb ik dan met mijn eigen gynaecoloog ook. Vind het helemaal niet leuk om met haar weer een gesprek te voeren ik voel mij ook een nummertje bij haar (ze staat er nog om bekend) heb nu meer mensen gesproken die haar hadden, ze is heel onaardig en had mij ook eens pijn gedaan met haar woorden alsof moeilijk zwanger worden niet niets is en had mij al een half jaar voor niets laten wachten! Maar ja ik denk zolang ze me nu helpt ok.. maar kijk het bij haar nog even aan. Gelukkig tijdens het HSG deed ze opzich wel weer ok. Komt dat trouwens door de hormonen / IUI je buikpijn? hopelijk gaat het gauw weer over @Leentje ben zo benieuwd ik hoop het zo voor je!
@sugarblossom bij mij in het ziekenhuis zijn meerdere gynaecologen dus ik heb niet steeds de zelfde en de meeste zijn gelukkig heel erg aardig en begripvol alleen diegene wat mijn eerste iui deed was heel onpersoonlijk maar heb die verder nooit gehad. ik had zaterdag mijn 2de iui gehad en had alleen die dag last van buikpijn verder niet meer gehad gelukkig. ik heb de iui in eigen cyclus dus gebruik geen hormonen alleen de pregnylspuit zodat er zeker een eisprong plaats vind. ik weet niet waar die buikpijn was was denk van de iui want ze prikte/stootte ook perongeluk met het slangetje van de iui tegen mijn baarmoeder wand denk ik. deed in iedergeval ff pijn dus denk dat het daardoor kwam. ik ben benieuwd hoe de gyn nu tegen je doet hopelijk is ze wat vriendelijker en word je snel geholpen. kun je niet een andere gyn vragen anders? of zijn er niet meer bij jouw in het zh?
@ Sugarblossom: balen dat je ongi geworden bent. Laat je woensdag de uitslag weten? Ik ben verschillende keren geprikt op prolactine. @ Hip: Fijn dat het deze keer persoonlijker was en dat je je er beter bij voelde. Een beetje buikpijn na iui is volgens mij normaal, ik lees het wel vaker. Ik had ook een beetje bloedverlies na iui. Ik voel me hetzelfde als anders in de laatste week voor mijn nod, hoofdpijn, buikpijn, gevoelige borsten enz. Mijn ticker klopt niet helemaal. nod is wat later.