hallo allemaal ik ben hier sinds gisteren nieuw dus zal kort me verhaal doen. me man en ik zijn nu 4 jaar bezig om zwanger te raken. alleen wil dit niet lukken. dus naar de huisarts allemaal teste maar alles was goed. dus door gestuur naar de gyn. hier lopen we nu een jaar bij. we zijn begonnen met clomid te slikken maar daar kon ik niet tegen. een ander medicijn gekregen en een half jaar naar huis gestuurd. na het half jaar nog niet zwanger. dus wij weer terug. nu hebben we te horen gekregen dat we iui gaan doen. en je wil niet weten wat voor rust er over me kwam. zo dacht ik weer een stapje veder. in de tussen tijd dat wij bezig zijn kwamen er 2 nichtjes van we zijn zwanger o wat doet dat pijn zeg. maar na een paar dagen gaat het wel weer. een maand geleden zouden we al met iui beginnen maar ik kwam voor een echo en toen was me eitje al gesprongen. heel erg balen. dus deze maand strenger onder controle. en nu gaan we wel starten. blij toe. gisteren geweest en afspraken gemaakt voor wanneer we gaan beginnen. nou je raad het nooit vandaag moet me man al het gaan inleveren en morgen ochtend wordt het bij mij ingebracht. op hoop vn zegen dan maar. ik denk dat ik nu wel een beetje van me verhaal heb verteld. en ik hoop dat ik met meer mensen in contact kom die het zelfde hebben. groetjes
hoi meid ik ben niet met iui bezig maar ik wil je wel heel veel succes wensen hopelijk is het snel raak [-o<
Hoi klazientje Spannend. Er zitten meer meiden op de wachtbank. (zie IUI forum) Ga lekker bij ze zitten. Heb gelezen dat ze thee serveren Ik zal voor je duimen meid!