Dag Dames Ik heb vorige maand 19 juli mijn eerste iui gehad. en zie banner. hoop dat jullie net zo veel geluk heb als ik knuf Lientje
@pink99 Daar heb je helemaal gelijk in. Ik moet inderdaad positief blijven. Heb net gebeld naar 't ziekenhuis omdat ik vanochtend weer heel erg pijn had in m'n zij. Mijn man moest mij zelfs helpen met opstaan. De assistente wist zo niet wat het kan zijn. Ik word dus teruggebeld door de gynaecoloog. Ik weet ook niet of het door de Menopur komt of dat het wat anders is. Vind 't maar eng. @Lientje1976 Van harte gefeliciteerd! Goed om te horen dat het bij jou zo snel is gelukt. Hopelijk volgen wij snel.
@ lientje1976 wauw!! das vlug gegaan proficiat!! Wij volgen snel @ Mysteriousgirl weet je al iets meer? hier nog steeds niet ongesteld of verschijnselen ervan, dus ik begin stiekem toch een beetje hoop te krijgen
Wij gaan nu ook beginnen aan iui. Vind het allemaal erg spannend. Ben erg bang dat ik heel erg ga veranderen van de hormoonspuiten. Hoe is dat bij jullie? Weet nog niet welk hormoon ik moet gaan spuiten. Hopelijk zijn we snel zwanger. Zijn nu 2,5 jaar bezig. Succes allemaal!! Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!!
Gefeliciteerd !! Mooi hoor, meteen in de eerste IUI raak !! @Peetje2012, hier geen bijwerkingen van de hormonen gehad, heb Pregnyl en Puregon gespoten! Succes!!
@pink99 de klachten van pijn in m'n zij zijn gelukkig snel over gegaan. Ik mocht afgelopen donderdag Pregnyl spuiten en had afgelopen zaterdag mijn eerste IUI. Nu is het wachten op 't resultaat. Heb sinds mijn IUI last van licht slijmverlies. Ik weet niet of dit goed is of slecht Hoe gaat 't met jou?
@peetje2012 ik heb vrij weinig gemerkt van de hormonen. Wel was ik erg moe, maar ik weet niet of dat door 't weer komt of door de hormonen. Het is mij reuze meegevallen. Succes!
Hoi Meiden, Ook hier eerste IUI gehad, om precies te zijn op 20 augustus 2012... Heeel spannend, mijn man en ik zijn inmiddels 3,5 jaar bezig zonder succes.. Hopenlijk gaan de IUI behandeling positief uitpakken.. Helaas denk ik zelf dat mijn menstruatie wel weer gaat komen... Succes meiden!!!
@ misteriousgirl dat licht slijmverlies kan positief zijn ik heb daar ook last van en ik heb afgelopen maandag positief getest! Het is nog heel onwerkelijk allemaal en ben heel voorzichtig (zo ver mogelijk is) ik heb vanaf de dag na de inseminatie veel overgegeven en nijgingen daar toe gehad en heb constant geroepen dat t de hormonen waren die ik gespoten had. Maar niet dus, ik had het nooit verwacht dat het de eerste keer al gelijk zou lukken (10% kans) Nu weet ik dat ik een verhoogde kans op een miskraam heb door mn overgewicht en doordat ik een tussenschot in de baarmoeder heb. Dus de aankomende 10 weken is het nog heel spannend. ik hoop zo dat het voor jou ook een positieve test word, ik blijf duimen voor je @linn23 spannend, afwachten maar
Lientje,wauw! Ik heb trouwens met de IUI ook heel korte cyclussen,vaak maar 25 dagen. Zonder had ik soms cyclussen van 27 dagen. Heel vreemd. Van de pregnyl word ik trouwens ook erg misselijk en ga dus echt augurken eten Zó erg.
Pink positief getest, super gefeliciteerd!! Heb een week na jou mijn 1e iui gehad. Mag dus volgende week testen. Heb sinds een paar dagen ontzettend last van mijn borsten, ben super moe en af en toe misselijk. Waarschijnlijk komt dit van de pregnyl maar het maakt me zo zenuwachtig! Nog een weekje en dan weet ik meer, spannend!