Afgelopen zondag eerste IUI gehad! Viel hartstikke mee, gaat alleen veel tijd in zitten zeg. Maar goed, zo in het weekend was het prima! Nu hopen op een goede afloop. Wie zit er nog meer in deze fase? Ik vroeg aan de verpleegkundige of het zaad van goede kwaliteit was. Prima zei ze, 1,2 miljoen en alles boven de miljoen is goed. Ik schrok daar een beetje van, vond het namelijk als weinig klinken. Maar goed, het zit nu op de goede plek, en eentje is genoeg. Wat gaan de dagen langzaam!
Wat goed dat het mee viel! Als de zaadkwaliteit boven de 1 mlj is is het goed en hoeft inderdaad maar 1tje hard te zwemmen hihi. Wij zitten er straks ook middenin alle hormonen in huis en wachten tot ik ongi wordt...dan gaan wij eind van de maand de eerste iui ondergaan spannend!! Bij ons is de colclusie onbegrepen fertiliteit na 2 jaar proberen. HSG, samenlevingstest en alle andere onderzoeken waren allemaal perfect (ook de zaadkwaliteit boven gemiddeld), maar toch nog niet gelukt... Wat is bij jou de reden van iui? Heel veel succes deze ronde, hopen dat de eerste keer gelijk raak is!! Gebruik je ook hormonen?
Hoi betties en miracle, Als je ervaringen uit wilt wisselen met meiden die net zijn begonnen aan IUI, zou je eens een kijkje kunnen nemen in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/373000-wie-start-meer-augustus-iui.html hier schrijf ik ook mee. Succes met de wachtweken! Groetjes, Pien