Eerste IVF in Nederland

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door OnsBoontje, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OnsBoontje

OnsBoontje Actief lid

11 sep 2011
    113
    0
    0
    Beste dames,

Een maand of 2 geleden moest ik naar het ziekenhuis. (Helaas) stond de gynaecoloog waar ik een afspraak mee had in de file. Een andere gynaecoloog van het ziekenhuis heeft toen de FM gedaan. Omdat ik deze gynaecoloog zo'n fijne vent vond ben ik hem gaan googlen. Nu blijkt dat deze gynaecoloog betrokken is geweest bij de eerste IVF behandeling in Nederland. Ondanks alle negatieve publiciteit toentertijd heeft o.a. deze arts zich hard gemaakt voor IFV in Nederland. Inmiddels heb ik deze arts al een paar keer gezien en iedere keer heb ik de behoefte om hem te bedanken...;) Is dat raar? Wat zou jij doen?

2. zylly

zylly Actief lid

20 mei 2010
    138
    1
    0
    Hoi Onsboontje,

Wat leuk zeg! dat is wel een eer dat je die man dan krijgt voor een fm!. Ik vind het niet raar als je hem bedankt, mede dankzij hem kunnen wij hopelijk kindjes krijgen;). Waarschijnlijk zal hij het alleen maar leuk vinden!
    Veel succes in het ziekenhuis!

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zou hem zeker bedanken als je die behoefte voelt!

Inmiddels zal hij in de medische wereld zn credits wel gehad hebben, maar het is voor medici/wetenschappers soms een heel gevecht om een ontdekking/behandeling etc doorgedrukt te krijgen hier in Nederland. Daar gaan jaaaaaren overheen.
    Ook namens mij: bedankt!!!

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ja hoor, bedank hem maar en ook namens mij haha! ;)

Deel Deze Pagina