Hoi allemaal, Ik ben Patricia, 25 jaar en probeer samen met mijn vriend een kindje te krijgen. We zijn in dec gestopt met de pil en kwamen er snel achter dat ik niet zelf ongi word. Na een bezoek bij de HA zijn we door verwezen naar t ziekenhuis. Daar begonnen met provera en clomid 50, provera en clomid 100 bij allebij geen resultaat. Begonnen met provera en clomid 150 en eindelijk een eisprong van mijzelf! We waren zo blij! Ik dacht nu komt alles goed en kan ik het los laten. Nou echt niet, ik zit nu op dag 31 en ben alleen maar meer onzeker geworden! Ik zou graag ervaringen met andere meiden willen delen! Ondanks ik weet dat er al veel forums zin over clomid. Hopelijk kunnen we toch nog nieuwe dingen delen samen. XxxX
hoi, ik slik altijd clomid 50 aangezien ik van me zelf soms wel een eisprong heb maar pas na dag 21 of helemaal niet. met de clomid 50 kan ik me goed redden en heb ik wel nog verschillende cyclussen maar wel meestal voor dag 18 een eisprong gehad! nu kan dus bij jullie het echte werk gaan beginnen!! fijn zo!! hopelijk is het snel raak!
Hey Sasje, Maar waarom slik jij dan precies clomid en hoelang al? Ik hoop voor jou dat het ook snel lukt! Xx