Eerste IVF, starten eind juli

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Eefje80, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Er heeft wel bevruchting plaats gevonden en dat is heel fijn! Alleen ik weet niet hoeveel en met welke kwaliteit. Morgen heb ik de tp en hoor verder hoe en wat...

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    zenuwslopend hé Flower!
    Veel succes!!! laat maar iets weten morgen!

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @Flower: Heb je de terugplaatsing gehad? Hopelijk ben jij wel tevreden over het bevruchtingsresultaat mbv ICSI?

4. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Ik heb het om 14:15....hihi...ik ga dood van zenuwen en nieuwsgierigheid

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oh wat moet je lang wachten! Ocharme! Had je de pick-up donderdag? Dus op dag 4 na de pick-up een terugplaatsing? Dan zal die embryo al 12-cellig ofzo zijn denk ik. Wij hadden op dag 3 na de pick-up een terugplaatsing. Zou het beter zijn pas later de terugplaatsing te hebben? Of is het gewoon verschillend van ziekenhuis tot ziekenhuis?
    Veel succes!

6. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Vandaag is dag 3 na de punctie (vrijdag punctie gehad)...nu zit ik in de wachtkamer en word maar niet binnengeroepen..o my god...

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Flower, ik word al doodnerveus in uw plaats! Troost je: ik heb ook 2 uur moeten wachten, met volle blaas, op mijn terugplaatsing. Ik mocht van de vroedvrouw enkel een klein beetje uitplassen, maar mijn blaas moest halfvol blijven!

8. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Ja Lena...met een half volle blaas...hahaha..
    Het 8 cellige embryotje zit er veilig in en de kwaliteit was deze keer ook goed! Wat ze eigenlijk van een 3 daagse embryo hadden verwacht.
    Er waren in totaal 8 eicellen waarvan 5 goed genoeg om te bevruchten en daarvan zijn er 4 goed bevrucht! Eentje is teruggeplaatst en ze verwachten dat de andere 3 goed genoeg zijn om in te vriezen...de arts was heel blij met het resultaat...nu die killing 2 weeks are started...

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    O Flower wat spannend weer! Ook al zo'n mooi embryo aan boord! Hopelijk heb ook jij over 2 weken een positieve test in handen...
    En een goed resultaat, 3 cryo's...

10. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Dank je wel Jolanda..dat zou een hele bijzondere jaarafsluiting voor ons zijn...ik droom er lekker over door..en hetzelfde wens ik ook jullie toe

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Waauw Super! Nu hopen dat die deze keer wel blijft zitten!!! Ik duim mee, ook voor jou!
    Ik heb een slechte nacht gehad. Om 4u30 was ik klaarwakker en misselijk... Volgens mij heb ik echt last van de hormonen. Ik heb dit op die 2,5 jaar nooit eerder gehad. Nooit las gehad van Utrogestan en nooit iets geweten van Pregnyl. Nu is het ook over. Het was enkel deze nacht. Ik was zelfs zo misselijk dat ik een uur naaar beneden ben gegaan en in de zetel ben gaan zitten met een thee (die ik amper binnenkreeg...).

12. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Lena: you never know he? Misschien is dat een teken van een innestelling (wat ik ontzettend voor je hoop..)..Maar die hormonen kunnen idd je lichaam goed in de war brengen..Wanneer mag je testen?

13. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    IMG_6806 (3).jpg

Onze 8 celligeembryo met goede kwaliteit..Lena: heb jij ook een foto die je kunt uploaden?

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nee Flower, ik heb geen fotootje. Ik kon op dat moment alleen nog maar denken aan een wc. Ik moest zoooo dringend naar toilet.:D Dus vlak na de terugplaatsing ben ik recht naar toilet gelopen. Hihi
    kan volgend de dokter geen kwaad. De bedrust na de terugplaatsing is enkel voor het comfort en is eerder psychologisch. Ik ben na mijn plasje wel nog braaf een half uurtje in bed gaan liggen hoor. ;) Ik probeer mij aan dat klein klompje cellen nog niet te hechten. Als het misloopt wordt het anders nog eens zo moeilijk. .. We wachten gewoon rustig af. X

15. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Ik kan het mij voorstellen dat je zo nodig naar de wc moest..haha..dat had ik nl ook. Ik probeer ook niet te veel aan die ukkie te plakken maar op sommige momenten is het lastig..maar idd wat je zegt: we moeten het afwachten

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Mooie foto Flower! Toch de eerste foto van misschien wel jullie ukkie! Wij hadden alleen een echo foto van mijn baarmoeder met de plek waar het embryo teruggeplaatst was... ik vond het ook echt een heel speciaal gevoel zo'n hompje cellen, voor mijn gevoel waren we dichterbij een zwangerschap dan ooit. Ik snap dus ook heel goed Lena dat je je er niet teveel aan wilt hechten, want de klap wanneer het niet lukt, is echt groot! Al lukte het mij niet, had echt goede hoop en wil ook positief blijven in het bele proces! Ik heb het idee dat dit beter is dan negativiteit op het resultaat en daarnaast maakt het het voor mij ook minder zwaar...
    @ Lena: vervelend die misselijkheid, maar hopelijk is het een goed teken. Ik heb zelf ook altijd weinig last van de Pregnyl.

Ik vind het wachten tot de eisprong en terugplaatsing nu ook wel weer lang duren. Normaal bij een behandeling altijd al aan het spuiten, nu ook pas op cd 12 de eerste echo, is voor mij pas aanstaande maandag. Aan de andere kant ook wel lekker zonder al die hormonen, rekening houden met spuiten en ziekenhuisbezoekjes...

17. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Jolanda: wat zou het mooi zijn als we z'n beetje in dezelfde zwanger worden...dan kunnen we besluiten deze pagina met een goed gevoel te sluiten en te verhuizen naar de pagina voor zwangere dames. Wat een mooie droom! Hopelijk is de tp van jullie cryo DE poging..

Ik denk ook dat een mislukte poging hoe dan ook heel zwaar is! Maar ik probeer mezelf ook te beschermen door de hele tijd mijn dromen te interrumperen met de gedachte dat ik realistisch moet blijven en niet te veel hoop hebben voor een zwangerschap van de eerste behandeling...het blijft wel lastig

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    We zitten al op dag 5 na de terugplaatsing, dus de tijd gaat snel.
    Maar ik ben zo slecht gezind en heb af en toe krampjes die lijken op menstruatiekrampjes, maar dan veel lichter (soms ook heftige steken). Soms voel ik een halve dag niks meer en dan komen ze weer op. Ik denk dat het mislukt is... Ik ben zoooo bang.

19. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Ooo Lena...ik snap heel goed je angst en onzekerheid...maar probeer positief te blijven. Wie weet is die ukkie zich lekker aan het innestelen?
    En sorry voor de vraag: gebruik jij ook utro bolletjes? Zo ja, echt stipt op bepaalde tijdstippen of gewoon wanneer het je uitkomt? Ik doe het nl op mijn gemakki: 2 s ochtend, 2 vóór 18:00 uur en 2 voordat ik ga slapen..denken jullie dat het zo goed gaat?

20. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    O ja en ik: dag 2 na tp..geen gespannen borsten, af en toe rommelende onderbuik, geen steekjes, hele lichte misselijkheid

Deel Deze Pagina