Eerste IVF, starten eind juli

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Eefje80, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Lena: jaaaa precies, die heb ik ook NIET! Apart hè? Ik ga ook niet testen..wacht netjes totdat ik of onge wordt (verwacht hem rond vrijdag of zaterdag) of bloedtest doe ma 7 dec...

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Heb jij normaal ook altijd pijnlijke borsten, Flower? Normaal vanaf mijn BH 's avonds uitgaat, doet het enorm veel pijn! Zelfs op de trap lopen doen dan pijn (ook met BH). Zo gaat het iedere keer opnieuw... Nu niet... Wat ik wel heb is last van mijn bovenbenen. Precies spierpijn. Ik heb het gevoel dat mijn benen 10 keer zoveel wegen en ik zou in de zetel willen gaan liggen met beentjes omhoog. Dat gevoel heb ik. En dit heb ik ook als mijn menstruatie eraan komt...

3. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Ja ik heb ook net als jij paar dagen voor mijn ongi pijnlijke en zware borsten. En nu niet!!!!

4. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wie weet dames! Spannend hoor (ben bijna zenuwachtig voor jullie)...
    Hier vanochtend fm1 gehad. Links wat kleine follikels, rechts 2 follikels, waarvan de grootste nu 11.5 mm was (de andere meten ze niet, is niet belangrijk). Ik moet woensdag terugkomen. Wanneer de grootste follikel 16 mm is, gaan ze ook bloedprikken om te kijken of mijn eisprong eraan komt en of het nodig is Pregnyl te zetten. Nog even afwachten dus...

5. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Jolanda: voor jou wordt het ook spannend..heel veel succes

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Jolanda: Bij een cryo weet je dus niet of je zwanger wordt van je natuurlijke eisprong op dat moment of van je cryo? Eigenlijk heb je dus dubbele kans op een wondertje. Voor mij blijft het aanvoelen als een wonder dat er moet gebeuren. Met IVF/ICSI voelen mijn kansen helemaal niet verhoogd... raar he?

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb net enkele uren met mijn beentjes in de lucht gelegen; Ik hield het niet meer uit van de pijn. Mijn bovenbenen deden enorm pijn. Ik ga er deze nacht nog een kussen onder leggen om ze iets hoger te leggen. Dit kan toch geen eerste teken van zwangeschap zijn? Zo'n erge pijn in de benen???? Of wel? Je zou eerder denken: misselijkheid, pijnlijke borsten, buikkrampen of steekjes,... Maar NEE niks van dat alles, alleen BEENpijn! En het grappigst van al is dan nog dat die pijn betert als ik met mijn benen in de lucht ga liggen. Dus het is precies ook weer anders dan met mijn regels... Dan heb ik ook lage rug-en buikpijn erbij. Dat laatste kan natuurlijk nog komen... Hopen van NIET!!!

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Heb me niet kunnen inhouden... De urinetest is BLANCO.... Ik vind het niet erg. Op naar de volgende poging in januari...!;)

9. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Lena: ben je niet te vroeg met testen? 10 dgn na tp toch? Het kan nog dat je niet voldoende hcg aanmaakt! Ik ga niet testen...ik wil me die teleurstelling besparen..wacht totdat ik ongi wordt...

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ja ik zit 10 dagen na terugplaatsing. Toen was embryo al 3 dagen oud he! Dus 13 dagen na eisprong/pick-up... Ik denk dat als het zou gelukt zijn, ik nu toch al een licht streepje had moeten zien hoor... Ik geloof er niet meer in. Ik voel me ook niet speciaal anders ofzo. Vandaar de test. Ik denk er zelfs aan om al te stoppen met de utrogestan. Zou ik? Donderdag moet ik nog verplicht een bloedtest laten doen... Pfff

11. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Nee niet stoppen!!! Je weet maar nooit meid. Voor alle zekerheid kun je beter er mee doorgaan.

We hebben net de brief gekregen dat onze 3 embryo's goed genoeg waren om in te vriezen...we zijn er heel erg blij mee...

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Lena: ik zou ook nog niet stoppen met de utro. Wacht donderdag de bloedtest af en het advies van het ziekenhuis!
    Ik heb zelf toen pas getest op de voorgeschreven testdag, om alle twijfel te voorkomen...
    @ Flower: mooi aantal cryo's! Maar hopelijk voorlopig niet nodig... hoe voel je je?

@ Lena: wij kunnen inderdaad een twee eiige tweeling krijgen, gaan ook zeker gericht klussen om toch de kans te vergroten...

13. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Een tweeling vind ik ook heel leuk..en idd door zelf gericht klussen maak je je kansen groter..

Ik voel nog steeds 0,0!! Alleen lage rugpijn en bovenbeenpijn die ik normaal voor mijn ongi heb! Totaal geen grotere of gevoelige borsten of misselijkheid..daarom denk ik dat deze poging mislukt is!

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb de bovenbeenpijn en lage rugpijn maandag gehad. Nu plots niets meer... Maar een volledig blanco test deze moren met ochtendurine... Dus hier is het zeker niet gelukt. Door de utro komt mijn menstruatie niet door. Heel vervelend... Als het mislukt is, wil ik ook zo snelmogelijk mijn menstruatie... Ik heb NIKS dat erop wijst dat die menstruatie eraan komt...

15. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    da's balen LenaMill..en dat meen ik..hier ook angstaanjagend rustig..hoe laat heb je het test morgen?

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Morgenvoormiddag MOET ik bloed laten prikken. Ook al weet ik dat het toch niks is... Ik ga me vooral niet haasten hoor. Ik ga eerst werken en tussen 11u en half 12 zal ik wel naar het ziekenhuis rijden. Ik heb al genoeg patiënten moeten afzeggen voor pick-up, terugplaatsing en dergelijke...

17. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Ik snap heel goed je teleurstelling en frustratie. Dat is niet eerlijk dat wij zooooooo veel moeite moeten doen voor iets wat sommigen eens niet willen maar wel krijgen of nog erger: laten weg halen!!! een hele grote dikke digi-knuffel vanuit NL..Ik hoop toch stiekem dat de uitslag jou aangenaam verrast :) En mij ook..Sterkte en veel geluk morgen

18. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Lena ook van mij een digiknuffel. Ik snap je gevoel...
    @ Flower: mmmm niks voelen. Dit hoeft geen slecht teken te zijn, maar kan me goed voorstellen dat kwaaltjes meer hoop geven. En wachten duurt dan lang hè...

Hier een raar dagje: vanochtend fm2 gehad. De follikel was mooi doorgegroeid naar 16 mm. Dus ik bloed laten prikken. Ze zouden later die dag bellen hoe verder... Wanneer er niks zichtbaar zou zijn in het bloed, dan zou ik te horen krijgen hoe laat ik Pregnyl zou moeten zetten. Zou er wel al wat zichtbaar zijn, dan moest ik morgen terugkomen voor opnieuw bloed prikken. Dus ik werd gebeld rond 13.30 uur vanmiddag dat ik vanavond om 19.00 uur Pregnyl moest zetten. Dan hebben we aankomende dinsdag de terugplaatsing van onze cryo (als die goed ontdooit, horen we dinsdag ochtend, horen we ook hoe laat 's middags de terugplaatsing is)!
    Dus ik vanavond samen met manlief de Pregnyl spuit klaarmaken, zit er in de spuit een erg grote luchtbel die er niet uit wil, en komen we tot de ontdekking dat hierdoor dus ook al bijna de helft van de vloeistof uit de spuit gedrukt is (bij het opdrukken van de spuit om te ontluchten). Echt super balen... ik in de stress... manlief het ziekenhuis gebeld. Mochten we direct komen om nieuwe Pregnyl op te halen. Dus wij in de auto. Daar aangekomen lag het klaar, wij terug naar huis en nu, 2 uur later zit de Pregnyl er eindelijk in. Morgen maar naar het spreekuur bellen om te vragen of dit nog consequenties heeft voor de terugplaatsing. Ik hoop het niet... pffff....

19. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Wat een stress zeg! Het is met die medicijnen altijd spannend vind ik vooral met het spuiten. Ik denk dat 2 uur wel verschil kan maken, althans er wordt bij ons benadrukt dat ik op tijd de spuit zet! Misschien moet je wat later naar het zh voor de tp. Maar verder heeft dat volgens mij geen consequenties..

20. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Hier slijmverlies..voorbode van mijn menstruatie..Vorige keer ben ik door de bolletjes heen gaan menstrueren..Jammer!

Deel Deze Pagina