Echt? Door de bolletjes heen? Ik heb juist het gevoel dat mijn regels nooit meer gaan doorkomen op dit moment... Die plakrommel van een utro heeft letterlijk alles dichtgeplakt! Ik krijg straks telefoon van Leuven met de uitslag van mijn bloed. Ik ken het resultaat al hoor.... Negatieve urinetest. Ik ben echt slecht gezind. Waarom wordt toch iedereen zwanger in onze omgeving. Het lijkt echt alsof wij de enigen zijn waarbij het niet lukt! Al onze vrienden hebben hun tweede kindje pas gekregen...
Vorige keer en bij mijn laatste IUI ben ik ook door die utro gaan menstrueren. Dat houdt het bij mij niet tegen. Lena: meid ik hoop op een wonder voor jullie!!! En over slecht gezindheid: ik denk dat ik me sinds een paar maanden heb afgesloten voor mijn gevoelens. Ik hoorde het ZO vaak in het afgelopen jaar dat IEDEREEN zwanger werd in mijn omgeving dat ik om er niet onder uit kapot te gaan mijn gevoelens heb uitgeschakeld! Het is misschien niet acceptatie vd situatie maar dat bespaart mij pijn en verdriet!...
Ik heb deze middag mijn utrobolletje al niet meer ingebracht. Ik verwacht namelijk dadelijk telefoon... Nu denk ik, een bolletje minder is een stapje dichter bij mijn menstruatie. Anders duurt het misschien nog een dag langer! Ik word na de utro soms pas 5 dagen later ongesteld!!! Ik denk niet dat ik nog moet hopen hoor! Ik voel absoluut niks, nothing,... Mijn gevoel zegt ook: niet zwanger! Ben je zeker dat je je regels al aan't krijgen bent, Flower? Misschien is het gewoon wat slijm van de innesteling?? En over wat je zegt ivm 'je gevoelens uitschakelen', dat doe ik ook hoor. Ik vind baby's niet meer schattig. Dat helpt om een babyborrel of babybezoek te overleven. Ik wil die kleine dan niet eens vastpakken. Mijn haatgevoelens over het niet lukken in wat we willen, kan ik niet uitschakelen. Die blijven steeds aanwezig. Hopelijk krijgt de psycholoog ze weg!!
Ik was ook door de utro heen gaan menstrueren bij onze eerste poging... Zo naar hè dat wachten met alle tekenen die beide scenario's kunnen betekenen (want ja slijmverlies hoort ook bij zwangerschap volgens mij)... ik hoop nog steeds voor je Flower dat je straks wel een positieve test in handen hebt! @ Lena: heb je al uitslag van de bloedtest? Jullie gevoelens rondom zwangerschap en baby's zijn voor mij grotendeels herkenbaar. Afgelopen dinsdag hadden we een etentje met collega's en mijn net bevallen collega was er ook met zoonlief (4 weken oud, 4e kindje). Enerzijds een behoorlijk heftige confrontatie. Ik voel dan altijd meteen het verdriet, maar probeer dat ook weer uit te schakelen. Ik vind het nog wel steeds leuk en fijn om baby's vast te houden... gisteren berichtje van onze overburen dat hun dochtertje geboren was. Twee confrontaties in één week vind ik wel veel... En een collega die niet bekend is met ons traject (leidinggevende van de kinderopvang waar we mee samenwerken, ik ben orthopedagoog in de gehandicaptenzorg) maakte de opmerking dat het goed staat toen ik een kindje van de kinderopvang even vasthield omdat de leidster wat moest pakken. Dan moet ik altijd nadenken hoe ik goed (en dus niet te emotioneel) reageer... Maar wij gaan vol goede moed op naar onze cryo-terugplaatsing aanstaande dinsdag! Het moet toch een keer lukken! De Pregnyl later maakt gelukkig niet uit...
Lena: is de uitslag binnen? Jolanda: het is idd confronterend vooral als je zo lang mee bezig bent (wij ook hoor!)..soms vind ik het onwerkelijk hoe veel zwangerschap en bevallingen ik in 2015 heb meegemaakt: mijn neefjes en hun vrouwen binnen 1 jaar en hun eerste ronde zwanger, mijn nichtje 5e ronde, 2 vriendinnen ook in 2015 zwanger en bevallen, 3 collega's in 2015 zwanger en bevallen...en in het begin deed ik heel enthousiast mee maar naar mate het steeds meer en meer werd heb ik me teruggetrokken..uit angst om te breken...om de hoop niet op te geven..ik vind hun baby's uiterst schattig en gun het hun van harte maar ben tegelijk zoooooo jaloers! Ik heb me nooit zo gekend...daarom heb ik mijn emoties deels uitgeschakeld maar die liefde voor baby's blijf ik wel houden...
Nee, ze zijn me denk ik vergeten op te bellen. Normaal bellen zij ALTIJD om verdere instructies te geven of om bloedresultaten te bespreken en nu hebben ze niet gebeld???!!! Ik ben wel al gestopt met de utro en ik heb wat bruinverlies, maar voor de rest niet het gevoel van een beginnende menstruatie... Pfff waarom belden die nu niet? Dan was ik volledig gerust dat ik er goed aan doe om met de utro te stoppen....
Deze morgen zelf gebeld. Ik ga voor de bloednames naar een plaatselijk ziekenhuis, waar de assistent de resultaten gisteren is vergeten door te faxen naar leuven... Ze hebben vandaag gebeld. Negatief natuurlijk. Ondertussen is mijn menstruatie al begonnen en kan ik dus meteen verder. Ik ben niet verdrietig. Ik verjaar 31 januari (word 30 jaar) en ik heb dus nog een poging voor mijn verjaardag! Wie weet!!!??? Ik moet vanaf morgen de pil terug nemen t.e.m. 31 december. Op 27 december begin ik ook met decapeptyl te spuiten (ter vervanging van de neusspray). Vanaf 1 januari komt er dus normaal nog een bloeding door en op 5 januari moet ik dan voor de uitgangsecho gaan. Als die goed is, mag ik diezelfde avond beginnen stimuleren met Menopur. Andere medicatie om de eisprong tegen te houden en andere medicatie om te stimuleren dus! Ik ben benieuwd. Volgende poging zal ergens half januari zijn. Ze hopen ook 2 embryo's te kunnen terugplaatsen.
Ik kan het me voorstellen dat je niet verdrietig bent: je had je al mentaal hierop voorbereid..en fijn dat je voor je verjaardag een poging hebt...idd: who knows😃😃 ik hoop op een mooi verjaardagscadeautje voor je. Hier: niks bijzonders..wacht nog steeds op mijn menstruatie en als het goed is moet die vandaag of morgen gaan aankondigen...haha...lekker sceptisch maar omdat ik niks voel (behalve ontzettende rugpijn en rommelende onderbuik) verwacht ik ook niks!
Fijn Lena dat je duidelijkheid hebt en je menstruatie nu ook al doorgebroken is. Nieuw behandelplan geeft misschien ook wel een ander resultaat. Ik ben benieuwd... het zoh inderdaad een mooi verjaardagscadeautje zijn... @ Flower: voor jou duim ik nog steeds voor een wonder (dat je ondanks geen symptomen toch zwanger bent)! Wanneer ga je testen? Hier hoop ik stiekem op een heel mooi kerstcadeautje Ik zou dan trouwens rond mijn verjaardag (eind augustus) uitgerekend zijn, dus misschien toch ook een mooi verjaardagscadeautje...
Ik ga niet thuis testen..Dat heb ik me voorgenomen, ik trek het niet om weer teleurgesteld te worden..Maandag mag ik voor het bloedtest naar het zh..Nooit heb ik een testdatum gehaald, waarom moet het nu anders zijn denk ik dan?..Dank dat je nog voor mij duimt. O wat zou GEWELDIG zijn: twee cadeautjes; 1 met kerst 1 met je verj.dag..zou echt heel mooi zijn.
Flower: ik ben benieuwd of je menstruatie is doorgebroken of dat jullie misschien morgen toch een mooi resultaat van de bloedtest gaan krijgen! Ik duim voor je.
Ik wacht nog in alle spanning op die menstruatie die maar uitblijft...ik heb nog nooit de testdatum gehaald (bij tp v ivf dag 14 na de punctie begon ik te vloeien)...die afscheiding heb ik nog steeds en dat maakt mij ongerust...borsten zijn zo zacht maar de tepels zijn wat groter en donkerder geworden...mijn onderbuik is ook opgezet en heb steekjes vaak aan de linkerkant..maar dit kan allemaal door die bolletjes komen toch? durf ik te testen?NEE!!! Mocht ik tot morgen niet ongesteld zijn geworden hoor ik dat vh zh of ik wel of niet zwanger ben...
Spannend Flower, geen idee wat door Utrogestan komt of dat het misschien toch een zwangerschap is... ik hoop het echt voor je! Hoe laat mag je morgen bloedprikken?
Spannend hoor! Ik hoop echt dat je zwanger bent! Dat geeft ons ook weer wat hoop! Zo zien we dat het toch echt nog kan lukken als je al zo lang bezig bent. Soms geloof ik niet meer dat het dan nog ooit goed komt... Dus laat zeker iets weten!!! XXXX
Mag ik eens vragen welke medicatie jullie moeten gebruiken? - Ik had bij eerste en tweede ICSI Puregon en Suprefact neusspray - Bij derde ICSI zal het Menopur en Decapeptyl worden
Dames: ik ben na 4,5 jaar eindelijk zwanger..het klinkt in mijn oren nog onwerkelijk maar dat is waar..hcg waarde: 350!! Jullie weten dat ook ik een hele laneg weg hebben moeten doorstaan maar eindelijk ben ik er!! Dus houdt de hoop en moed..de aanhouder wint..Ik wens jullie heel veeeeeeeeeeeel succes
Wow Flower! SUPERNIEUWS!!! Proficiat! Blijf je hier af en toe even langskomen op het forum, om ons er verder doorheen te sleuren?