Hi Lena, dank je wel...ja natuurlijk..ik ken heel goed die onzekerheid en kom we zeker langs hoor...ik wens jou hetzelfde wonder met je verjaardag als dat van mij met kerst
Wat lief van je! Ik hoop inderdaad dat het op mijn verjaardag eens mag gelukt zijn. Ik heb al twee dagen bijna niks gegeten en buikpijn van de angst en stress. Het kan ook komen door die klinkerwerken hier rond de deur. Ik vind geen rust nu. Wat hoop ik zoooo dat 2016 eindelijk eens wat geluk mag brengen! Wij hebben ons portie ongeluk gehad... en niet alleen op vlak van zwanger worden!
Wow gefeliciteerd Flower! Ik had het vermoeden al naar aanleiding van je berichtje gisteren... wat fijn zeg! Jullie hebben zeker een lange weg afgelegd, en het is jullie van harte gegund! Even vanuit mijn nieuwsgierigheid: heb je kwaaltjes? Ga lekker genieten en hopelijk volgen wij je snel!
Het meiden, Ik lees nog steeds met jullie mee . Flower wat een fantastische nieuws meid!!! Eindelijk, het is jullie echt gegund. Van harte meis. Nu lekker gaan genieten. Voor de andere kop op lieve meiden, ik heb van horen zeggen dat 2016 een mooi jaar wordt heel veel geluk iedereen. Blijf in je droom geloven. Dikke kus.
Dank je wel Jolanda..ik heb er op dit moment bijna nergens last van behalve die vocht in mijn eierstokken..maar ik lees dat die kwaaltjes pas later kunnen komen...ik wens jou ook hetzelfde wonder toe!! Skyfall: haha jij volgt ons nog..ik blijf de dames ook hier volgen hoor...dank je wel..ik denk dat het besef en het genot nog komt: moet het eerst allemaal tot mij laten bezinken☺️Maar een mooier kerstcadeau kon ik me niet bedenken..
Hier net terug uit het ziekenhuis. Er is een cryo teruggeplaatst, een morula. Deze was goed doorgedeeld. Helaas was onze andere cryo niet goed uit het ontdooiproces gekomen, dus we hebben nu geen cryo's meer over... De spannende wachtweken zijn weer begonnen. Ik hoop zo over twee weken jullie goed nieuws te kunnen melden, zou voor ons ook een heel mooi kerstcadeautje zijn!
Hier is de klap pas achteraf gekomen. Nu ik volop besef dat het niet gelukt is, ben ik er ziek van geworden. Hoofdpijn, keelpijn, spierpijn, onrustig, stress, moe,... Pff en ik heb net zo'n zware dag op de praktijk. Ik wou dat ik gewoon terug in bed kon!
Ach Lena, wat naar! Het is ook niet niks! Laat het verdriet er wel zijn en doe rustig aan! Ik hoop dat je je snel beter voelt...
Lena: alles wat we in mmm meemaken is ZWAAR! Laat staan dat je telkens teleurgesteld wordt maar toch moet doorzetten..verdrietig zijn hoort er bij...wij allemaal leven met je mee..laat je gaan..ik denk aan je meid
Het is denk ik een griepje... Ik ben heel erg verkouden, hoesten, keelpijn, hoofdpijn... Pffff Langs de andere kant ben ik ook een beetje blij dat deze ICSI niet gelukt is. Misschien was het toch nog wat te vroeg en was ik er nog niet helemaal klaar voor. Ik heb me de voorbije dagen zoooo hard zitten opjagen in die klinkerwerken hier rond de deur, dat ik waarschijnlijk van de stress toch een miskraam had gekregen. De psycholoog zei gisteren dat ik iemand ben die met veel post-it briefjes "in mijn hoofd" rondloop en ik zal pas zwanger worden als de meeste "taakjes" uitgevoerd zijn en als ik rust vind. Ik denk dat zelf ook. Die rust is er de afgelopen jaren niet meer geweest door onze nieuwbouw en alles er rond... Gelukkig is nu het einde in zicht!! Na de kerstvakantie zal ik een meer ontspannen poging tegemoet gaan... Hopen dat die poging wel succes brengt! Op naar 2016!!!
Dames, hier helaas weer slecht nieuws: ik denk dat ik het vruchtje aan het verliezen ben!!😔😔😔gisteren begon het met klein beetje bloed en vandaag is het meer geworden...ik verwacht dat ik een miskraam krijg...
Ah nee!!!! Wat heftig en verdrietig Flower! Heel veel sterkte meis! Digi knuffel... Ik denk aan je (en hoop stiekem dat het toch goed blijft gaan)
Dank je Jolanda maar heb er zelf geen vertrouwen meer in..hoe gaat het met jou? Nog een paar dagen en dan mag je testen...hoop op een wondertje voor jullie..
Oh nee Flower! Wat zegt de arts die je opvolgt? Heb je al opnieuw een bloedtest laten doen op HCG? Misschien is het vals alarm? Ik ken iemand die haar regels gewoon doorkreeg tijdens haar zwangerschap, zeker de eerste maanden. Misschien is het gewoon bloedverlies doordat jullie kindje een adertje heeft geraakt bij de verdere innesteling ofzo. Heb je buikpijn, zoals bij je regels of voelt het anders? Ik hoop echt dat dit niet waar is!!!!! Dan word je eindelijk zwanger en dreigt het misschien nog mis te lopen! Dat is toch niet eerlijk!!! Pfff waarom is de wereld zo oneerlijk en ook het geluk is niet gelijk verdeeld hoor! Toch hoop ik dat het niet is wat jij denkt dat het is! Ik blijf duimen dat het goed zit!!
Flower, waar ik net aan dacht: neem jij utrogestan? Dit moet je blijven doorgebruiken tot je 3 maanden zwanger bent. Je bent toch niet toevallig gestopt?
Hi Lena: ik heb gelukkig geen pijn en geen krampen. Alleen die bloedingen maken mij onzeker. Ja hè? Waarom kunnen we niet een doodnormale gelukkige zwangere vrouwen zijn??? Na zolang zwanger en nu dit!!!! Hopelijk betekent dit niks maar moet overal rekening mee houden! Nee ik ga zeker nog door met die bolletjes zolang ik geen krampen en heftige bloedverlies heb!! Ik hoop dat ons vruchtje in mijn buik aan het rommelen is.. En hoe gaat het met jou?
Met mij is alles oké hoor. Ik focus mij nu vooral op de uitbreiding van de praktijk en de inrichting van de extra bureau boven. Ook de klinkerwerken zijn hier nog niet afgerond. Er zijn ook fouten gebeurd die ze nog moeten rechtzetten. Terrastegels gelegd met een stukje af, de parking te smal, borduren die achterstevoor zitten... Pffff wat een gedoe!!!
Hè ook allemaal leuke bezigheden..have fun met deze veranderingen..hier rustig..alleen in de ochtend bloed en verder geen krampen enzo
Spannend Flower... hoe is het nu? Heb je contact gehad met het ziekenhuis? @ Lena: fijn dat je genoeg afleiding hebt en hopelijk is straks alles gereed zodat je rustig aan een nieuwe poging kunt beginnen... Hier vandaag bij het afvegen het eerste bruinverlies... ik begon goede hoop te krijgen doordat ik bij de eerste 3 pogingen IUI op 9dpo al bloedverlies had (waarna ik bij de volgende pogingen ondersteuning van de lf kreeg) en ik gisteren al op 10 dpo zat... nu vooral weer onzeker... pffff.... wat is dit toch zwaar....