Jolanda: bruin hoeft niks te betekenen..ik hoop van niet..alhoewel ik zelf geen goede ervaringen mee heb, maar wel genoeg dames die dat wel hebben..dus keep hope...het kan zeker nog de goede kant op. Hier niks bijzonders: vandaag me ziek gemeld...voel me rot en wil het even een paar dagen rust houden om te kijken hoe het gaat..ik had alleen s ochtend weer wat heel klein beetje bloed en verder niks..maar heb gelukkig ook geen buikkrampen enzo. Pffff...waarom en waarom en waarom BLIJF ik niet normaal zwanger!!! Ben even boos..sorry dames
Je hoeft je hier echt niet te verontschuldigen!!! Ik snap je helemaal. Het is ook allemaal niet eerlijk. Ik blijf voor je hopen! Bij mij is tot nu toe bruinverlies ook nooit een goed teken, is altijd de aankondiging van een naderende menstruatie. Hoop zo dat het dit keer iets anders betekent (maar heb er een hard hoofd in)
@ Jolanda: bruinverlies had mijn beste vriendin ook aan het begin van haar zwangerschap. Zij werd zeer snel zwanger en ook spontaan en had dus niet meteen door dat ze zwanger was. Ze dacht gewoon haar menstruatie te krijgen. Maar... bruin werd niet rood.... Dus toen is ze toch maar eens een testje gaan kopen en nu is ze zo'n 14 weken zwanger ongeveer denk ik. @ Flower: Hoe gaat het met jou? Is het bloedverlies gestopt! Ik hoop echt dat de zwangerschap mooi doorzet voor jou!! Je verdient het! (En het geeft mij ook hoop voor mijn volgende poging)
Lena: vandaag nog geen bloed en ik HOOP en HOOP dat het zo blijft. Ik wil zo graag dat ik gewoon normaal een leuke zwschap heb zonder pikeren en nare bloedingen! Ik sta nu met 1 been in de hemel en met 1 been in de hel en dat is niet leuk...houd jullie op de hoogte Jolanda: hoe gaat het nu? Nog steeds bruine afscheiding? Ik duim heel hard voor je meid.
Fijn om te horen Flower dat het tot nu toe niet doorzet! Houden zo... ik duim voor je! Hier vanochtend nog een heel klein beetje bij het afvegen en de rest van de dag nog niks gespot... ik word echt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees... wat duurt het wachten lang...
Dat hoop ik voor mezelf en ook voor jou..en straks voor Lena..dat we 9 maanden lang geen bloed hoeven te zien😃
Dames, Hier houdt de spanning niet op: net weer wat bloed gezien, weer klein beetje..Ik denk dat het echt met de lichamelijke inspanningen te maken heeft..Gisteren weer wat 'actief' dingen gedaan en vandaag weer op het werk..Ik weet het niet hoor..Word er helemaal nerveus van..
@ Flower: Kan je niet best een weekje rust nemen? Letterlijk! Dus wat gaan liggen en zeker niet gaan werken? Misschien heeft je lichaam gewoon wat rust nodig. Als het straks zou mislopen doordat je teveel wil doen, zal je later heel de tijd denken... had ik maar wat rustiger aan gedaan.... Weet niet wat voor werk je doet, maar als je het als belastend ervaart, zou ik thuisblijven met een doktersbriefje. (Tenzij je zelfstandig bent natuurlijk, dan is het een ander verhaal...)
Op zich is dat geen slecht idee Lena. Even er tussen uit! Alleen ik werk op kantoor en lichamelijk en geestelijk is het zeker niet belastend! Alleen ik heb gisteren een boodschappentas van ong 5 kg opgetild...vandaag weer met het zh gebeld en mijn gyn en verpl.kund. gesproken: mijn dokter zei dat de echo van afg maandag helemaal goed was en wss hoort de bloeding 'bij mij'..de vp zei dat ze zelf 9 mnd lang ook bloedingen heeft gehad. Dat is niet leuk zei ze maar sommige vrouwen hebben dat...zolang het niet veel is met krampen hoef ik mij niet zorgen te maken..dus ergens toch gerustgesteld
Mmmm vervelend zo die extra spanning Flower. Doe inderdaad maar wel rustig aan. Fijn dat ze je in het ziekenhuis wat gerust hebben kunnen stellen. Wanneer heb je weer een echo? Hier nog steeds niks te bekennen. Nu wel wat buikpijn, volgens mij voornamelijk rommelende darmen. Ik vind het inmiddels super spannend, maar durf nog niet teveel te gaan hopen (al gaat dat ook wel vanzelf)...
Jolanda: oooo wat spannend!! Ik duim de komende dagen nog harder voor je. Rommelende buik kan wel een goed teken zijn hoor..ik hoop het zoooo voor je. Ik heb op de kerstavond de echo met 6,5 week. Sinds gisteren voel ik me een stuk rustiger: ik vertrouw mijn lichaam en weet zeker dat die doet wat goed is...
Nou dames, vanochtend dan toch een testje gedaan en ja hoor, er staat echt een tweede streepje! We zijn superblij maar vinden het tegelijkertijd ook super spannend! Wat een mooi kerstcadeautje! We gaan morgenochtend bij de kruidvat nog een setje testen halen en zowel morgen als dinsdag (officiële testdag) herhalen (waarschijnlijk ook een CB digitaal)... en dan maar eens kijken hoe we het ziekenhuis inlichten (i.v.m. kerstsluiting, ik meen de twee volle weken)...
WoW Jolanda...wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd meid..het is zeker een tweede streepje en het komt zeker niet door pregnyl of id hoor...ik ben heel erg blij voor je..
Dank je wel Flower! Hoe is het bij jou? Nog bloedverlies gehad of is het nu weer rustig? Streepje is vanochtend trouwens een stuk duidelijker:
Ja het streepje is degelijk donkerder...wat fijn voor jullie..en ook net voor het kerst.. Hier al een paar dagen rustig..niks meer gezien. Maar ik merk dat ik er niet gerust op ben..maar tegelijk heb ik zo iets van: nu weet ik dat we wel zwanger worden! En dat geeft hoop..
Hoeraaa👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻ik ben heel blij voor je..geniet er van meid..
Net bij het afvegen een sliertje slijm wat bruin/roze gekleurd was. Ik ben enorm geschrokken en ben bang... jeetje wat is dit moeilijk
Jolanda: niet in paniek raken! Je weet dat ik vorige week drie dagen dat (helder rood bloeddruppels) ook heb gehad! Ik weet dat het heel moeilijk is maar als je geen buikkrampen hebt en het is weinig hoeft dat niks te betekenen. Hopelijk is het zo over...