Je bent net iets meer dan 4 wkn zwanger..hm..dus dat kan nog heel goed oud bloed zijn geweest..zeurende buikpijn lees ik overal dat het een zwschap symptoom is
Vandaag met 6,4 weken hebben we gelukkig een klein maar goed kloppend hartje gezien😍😍😍😍we zijn zooooo blij en zoooo dankbaar😃😃 Hoe gaat het vandaag met je Jolanda?
Wauw Flower, wat fijn! Wat zullen jullie heerlijk de feestdagen in gaan! Hier gaat alles goed, heb wel hoofdpijn en ben af en toe duizelig. Daarnaast echt meer honger / trek... Buik is rustig vandaag.
Ja echt een hele bijzondere kerst wordt het😍😍😍 Gelukkig dat het rustig is en hopelijk blijft het 9 mndn zo! Ja honger heb ik ook hoor...hihi van die aanvallen waarbij ik wat MOET eten😹😹
Flower, hoe is het met jou? Al last van kwaaltjes? Hier sinds gisteren opnieuw bruin/roze verlies bij het afvegen met zeurende buikpijn... vanochtend toch maar even het ziekenhuis opgebeld dat ik me zorgen maak. Zij heeft uitgelegd waardoor het kan komen en aangegeven dat ik me zolang het niet helderrood, met stolsels en/of buikkrampen is, me niet al teveel zorgen moet maken. Ik mag nu wel 2 weken eerder voor de eerste echo komen, met 7 weken, dus dat is wel fijn... Ik denk ook dat ik gisteren teveel / te zwaar dingen heb gedaan, dus vandaag maar eens rustig aan doen en hopen dat het snel weer stopt. Pffff, wat blijft het toch spannend!
Jolanda: dat is vervelend maar het kan idd door het optillen v zware dingen komen. Zolang je geen erge buikkrampen hebt is er niks aan de hand...het is wel fijn dat je eerder je echo hebt. Hopelijk zie je dan een klein hartje kloppen en dan ben je gerustgesteld. Hier rustig: nog steeds bijna geen kwaaltjes..7 jan heb ik mijn tweede echo met 8,5 week..aan de ene kant wel blij dat ik geen kwaaltjes heb aan de andere kant maak ik me stiekem zorgen...hahhaa...weet soms niet wat ik moet denken
Heel herkenbaar. Ik heb ook nauwelijks last van kwaaltjes, dat maakt extra onzeker (geen misselijkheid, geen gevoelige of pijnlijke borsten, wel af en toe vlagen van vermoeidheid en meer trek). Jij hebt de tweede echo gelukkig ook alweer snel, misschien toch ook weer een extra bevestiging.
Hey meiden, was ik weer Jolanda wat een super nieuws!! Gefeliciteerd, ben echt super blij voor je. Mbt kwaaltjes ik heb voor zover ik zwanger ben geen kwaaltjes gehad 0,0 in het begin maakte dat mij ook onzeker, maar je ziet ben al 21 weken verder Nu llena nog dikke kus meid! 2016 gaat een mooi en vruchtbaar jaar worden
Dank je Skyfall. Jij alweer over de helft, wat gaat de tijd snel. Helemaal geen kwaaltjes gehad? Blijft toch bijzonder dat dit per persoon zo verschillend is... Hier gisteravond wat roze/rood bij het afvegen Gelukkig werd het daarna minder. Ben er niet helemaal gerust op, heb ook wat meer last van mijn buik. Ik vond de wachtweken zwaar, maar deze weken zijn echt killing!
Skyfall: de tijd gaat idd HEEL SNEL! Wat fijn dat het goed met jou en kleintje gaat..gelukkig zijn wij niet de enige die geen kwaaltjes hebben... Jolanda: heb je nu buikkrampen of weer zeurende pijn aan je onderbuik? Hopelijk is niks aan de hand..
Het blijft wat zeuren, maar gelukkig geen krampen! Ik probeer vertrouwen te houden dat het goed gaat met ons kleintje... Moeders voor Moeders is net geweest en een prachtige test!
WoW wat een mooie knaltest meid!! Ja heb vertrouwen en het komt goed...zolang je geen gekke pijnlijke krampen hebt en niet veel bloed verliest is er niks..
Dames: hier mss een rare vraag..mijn tepels worden sinds 2 wkn ong wat lichter..niet de tepelhol..moet ik mij zorgen maken? Op internet heb ik niks kunnen vinden
Sorry Flower, ik heb daar geen antwoord op. Lees vaak dat de tepels juist donkerder worden tijdens een zwangerschap. Bij mij zie ik weinig verandering...
Hoi Flower. Ik denk dat je niet zo hard mag nadenken over alles en zeker niet op Internet gaan zoeken... Daar word je alleen maar ongerust van.
Jullie hebben gelijk dames...ik zoek achter alles iets!!! Word soms boos op mezelf..het lijkt alsof ik nog droom en ben bang om wakker te worden...haha lekker emotioneel...zwschapshormonen😏😏😏
Geen dank hoor! Hoe gaat het zelf met jullie meiden? Al last van rare trekjes of echte zwangerschapssymtomen? Ik heb namelijk zelf echt helemaal nergens last van gehad, echt 0,0% en zijn jullie al aan het idee gewend dat jullie zwanger zijn? Ik ben al over de helft, en soms heb ik nog steeds van die momenten dat ik denk, is dit echt waar..... Hahaha maar ik geniet echt volop. Volgende week komt de kinderwagen binnen en de box. Maandag ga ik samen met mijn schoonmoeder de babykamer bestellen bij de baby dump het wordt nu wel allemaal echt zo hihi. Nog 18 weken dan mogen we eindelijk kennis maken met onze kleine meid.
Geen dank hoor! Hoe gaat het zelf met jullie meiden? Al last van rare trekjes of echte zwangerschapssymtomen? Ik heb namelijk zelf echt helemaal nergens last van gehad, echt 0,0% en zijn jullie al aan het idee gewend dat jullie zwanger zijn? Ik ben al over de helft, en soms heb ik nog steeds van die momenten dat ik denk, is dit echt waar..... Hahaha maar ik geniet echt volop. Volgende week komt de kinderwagen binnen en de box. Maandag ga ik samen met mijn schoonmoeder de babykamer bestellen bij de baby dump het wordt nu wel allemaal echt zo hihi. Nog 18 weken dan mogen we eindelijk kennis maken met onze kleine meid.