Eerste IVF, starten eind juli

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Eefje80, Jul 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skyfall

Skyfall Actief lid

Sep 6, 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je wel lieverd, ik ga het ook proberen :)

2. flower78

flower78 Bekend lid

Feb 12, 2014
    540
    9
    18
    Ik vind je banner heel leuk..ik hoop dat ik ook ooit mag schrijven..ik wens je een hele prettige zwangerschap..

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    @ Skyfall: supernieuws!!!! Wat bijzonder, eindelijk zwanger! Ik denk ook dat je zeker mag zijn dat de Pregnyl eruit is hoor! Ik had meestal 7 dagen na Pregnyl al een witte test... Proficiat en hopelijk volgen we allemaal snel!!

Wij "mogen geen" urinetest doen, omdat de fertiliteitsafdeling zei dan je dan soms op 15 dagen na punctie nog een negatieve urinetest hebt en toch zwanger blijkt uit de bloedtest. Om frustraties te vermijden en voorkomen is ons aangeraden geen urinetesten zelf te doen thuis. Ik ga proberen...:)

4. flower78

flower78 Bekend lid

Feb 12, 2014
    540
    9
    18
    LenaMill: ok..dus het beleid in België is toch anders dan NL..hier werd ik nl juist aangeraden om toch tot de bloedtest te wachten ;)

5. flower78

flower78 Bekend lid

Feb 12, 2014
    540
    9
    18
    Wat doet die utrogestan met je lichaam: ik lig nu in bed!!! Net pukkeltjes op mijn borst gezien (heb ik nog nooit gehad)...en koud, lage rugpijn en mijn benen doen zeer...hm...

6. Skyfall

Skyfall Actief lid

Sep 6, 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, opzich vind ik dat ook wel heel netjes hoor dat ze die beleid hebben bij jullie in België. Ik had ook wel een bloedtesten gewild toch voor het zekere hihi. Morgen ga ik een digitale test doen met indicatie.

Flower ik ben niet bekend met die bolletjes lieverd :)

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Oei Flower: zou dat wel van de utro zijn? Ik merk nooit dat ik die neem... Misschien is jouw lichaam gewoon aan't wennen aan een zwangerschap en heb jij heel vroeg al wat kwaaltjes?? Laat ons hopen dat het dat is he!!!

8. flower78

flower78 Bekend lid

Feb 12, 2014
    540
    9
    18
    LenaMill: ik heb deze lasten vorige keer (laatste IUI met utro) niet gehad..ik weet het niet..op internet gezocht en pukkeltjes kunnen wel van utro zijn...en ik voel me een beetje verkouden...hihi..ik probeer met alle kracht de hoop buiten de deur houden...

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ik heb zo lang ik met medische behandelingen bezig ben en hormonen moet slikken en prikken al last van pukkeltjes op mijn borst, maar helaas ook terug in mijn gezicht (zoals in de pupertijdsjaren, maar veel minder erg). Het is niet leuk he, maar hopelijk krijgen we als beloning ooit een baby'tje!!;)

10. flower78

flower78 Bekend lid

Feb 12, 2014
    540
    9
    18
    O ja? Ik heb zelfs in mijn pubertijd geen puistjes en pukkeltjes ghad...en over het algemeen heb ik dat niet zo vaak in mijn hele leven gehad..maar je hebt gelijk: hormonen die we spuiten doen echt wat met ons lichaam!...Ik hoop ook op een mooie baby voor ons allemaal in 2016...

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ja die pukkeltjes zijn bij mij echt hormonaal. Zeker nu ik weer de anticonceptiepil moet slikken, is het weer erger. Gelukkig kan ik ze nog goed wegschminken.;)

12. Skyfall

Skyfall Actief lid

Sep 6, 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag dan officieel 😁😁😁😁😃 image.jpg

13. flower78

flower78 Bekend lid

Feb 12, 2014
    540
    9
    18
    Hey joepieeeee....nu officieel: gefeliciteerd meid...ik wens je een hele prettige zwangerschap toe...hopelijk sluiten we zsm bij jou aan😃😃😃

14. Skyfall

Skyfall Actief lid

Sep 6, 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook meiden. Kunnen we lekker kletsen over het dik worden 😂😂😂

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Waaaauw, dat is echt een droom! Eerste IVF raak! Eindelijk gelukt! Hartelijk gefeliciteerd!!! En inderdaad Flower, hopelijk moeten we allemaal niet te lang meer wachten. We wachten al lang genoeg!

16. Jonge vrouw

Feb 17, 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Skyfal Gefeliciteerd!!

Flower hoe gaat het met jou? Ga je morgen al testen?

17. Skyfall

Skyfall Actief lid

Sep 6, 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flower hoe is het meid?? Spannend allemaal hoor. Ben benieuwd wanneer he gaat testen. Hier gaat alles nog z'n gangetje. Ik heb 24 september onze eerste echo :)zo spannend allemaal.

18. flower78

flower78 Bekend lid

Feb 12, 2014
    540
    9
    18
    Hier geen goed nieuws dames: net klein beetje bloedverlies...voorbode van mijn ongesteldheid...
    Skyfall: spannend meid...hopelijk gaat alles goed😊😊en jullie horen een mooi kloppend hartje
    Jonge vrouw: wanneer ga jij testen?

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    @Flower: kan beetje bloedverlies niet met innesteling te maken hebben? Dus jij krijgt nu bloedverlies TERWIJL je nog utrogestan neemt? Dan lijkt dit precies nog niet je menstruatie te zijn. Ik ken er natuurlijk niet zoveel van, maar ik weet wel dat als ik utrogestan neem dat mijn menstruatie dan wegblijft tot 4 à 5 dagen nadat ik gestopt ben met utrogestan.

Hier ook wel iets raar: ik heb al van zaterdag bruinverlies, terwijl ik nog de pil moet nemen t.e.m. donderdag. Pas vanaf donderdag mag mijn bloeding normaal doorkomen. Raar hoor!

20. Jonge vrouw

Feb 17, 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Flower het zal toch niet, dat zou wel heel jammer zijn! :(

Ik heb zondag al stiekem getest, had zoveel menstruatieachtige klachten. Maar die was negatief. Officieel is donderdag de testdag. Nu wacht ik ook maar, want ik word dan wrs. ook gewoon ongesteld een dezer dagen...

Erg teleurstellend!

Share This Page