Hoi hoi, Ik begin deze week met IUI en wil daarbij graag blijven sporten. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen daarbij zijn. Voordat wij met hormoonbehandelingen begonnen was ik een fanatiek bootcamper, alleen ging dat de afgelopen maanden niet echt goed samen met de hormonen. Gevolg is dat mijn conditie rap achteruit gaat en ik blij ben als ik nog mee kan komen met de groep. We zijn begonnen met OI. 6 behandelingen gehad, helaas zonder resultaat. Ik heb 4x clomid gebruikt (met heel veel vervelende bijwerkingen) en 2x letrozol. Nu start ik dus met IUI, we gaan menopur 75ie gebruiken icm pregnyl. Ik ben erg benieuwd hoe ik hier op ga reageren. De clomid was echt een ramp, hopelijk gaat dit beter. Wat zijn jullie ervaringen? Ik wil vooral graag weten hoe het met sport gaat. Ik weet inmiddels wel dat ik goed naar mijn lichaam moet luisteren en niks moet forceren, maar ik ben wel benieuwd wat verstandig is en wat niet. Alvast bedankt!
Geen IUI gehad, maar wel IVF. Ik ben gewoon door blijven sporten, goed geluisterd naar mijn lijf wat wel/niet kon (maar dat moet ik sowieso ivm mijn reuma). Komt goed, lekker doorgaan met bewegen.
Bedankt anneliesje. Deed jij bijvoorbeeld ook buikspieren? Rondom de ovulatie weet ik dat mijn buik daar best gevoelig voor is. Maar voor of na?