Vergo en man, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 kanjers Dylan en Dinand. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht en hoop dat de boys snel aansterken en heel snel mee naar huis mogen waar ze horen!
lieve Vergo. Van harte gefelicteerd met jullie zonen. Ik duim voor jullie en zal een kaarsje branden.
Vergo en hubbie, gefeliciteerd met jullie 2 wondertjes Dylan en Dinand! Heel veel sterkte met jullie 2 mannen en geniet van ze.
Lieve Vergo en man, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 zoontjes Dylan en Dinand Veel sterkte de komende tijd en geniet van jullie 2 vechtertjes! Liefs Roca
Vergo en partner, Gefeliciteerd met de hoop dat ze het naar omstandigheden goed maken! Ik wens jullie heel veel kracht om deze tijd door te komen. En hoop dat jullie optimaal van de twee kleintjes kunnen gaan genieten. Liefs MC lover
GEFELICITEERD met de 2 mannetjes en.. Als er een baby wordt geboren, komt er ook een moeder ter wereld Gefeliciteerd MAMA Groetjes Scat
Gefeliciteerd met jullie kleine mannetjes Hoop dat ze snel aansterken en dat ze snel naar huis mogen. Liefs wolly
wow, ben er een beetje stil van, wij april mama's zitten ongeduldig te wachten tot onze kleintjes zich aandienen en hier is gewoon al een juli mama die haar 2 kleintjes al bij zich heeft! Vergo van harte gefeliciteerd en voor je ventjes heeeeeeel veel sterkte gewenst! Goed groeien en dan lekker als gezinnetje naar huis!
gefeliciteerd! Hoop dat alles goed gaat met jullie! En dat we snel een foto mogen zien van jullie 2 mannetjes!
Gefeliciteerd met jullie zoons! Hopelijk groeien ze als kool zodat ze gauw naar huis mogen en jullie lekker kunnen gaan genieten.
Meis, wat zal dat schrikken geweest zijn! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe voor de komende tijd. Dat je sterke mannetjes maar goed mogen groeien en goed blijven vechten! Ik denk aan jullie! Liefs Noor
hey lieverds Ik dacht vandaag aan je en toevallig dat ik hier keek schock Hoop dat je ventjes gauw groeien meid dikke knuf voor jullie
Meiden, helaas heb ik net via de buddy van Vergo te horen gekregen dat de jongetjes het allebei niet hebben overleefd ik ben er stuk van! Dylan en Dinand, rust in vrede... Vergo en Dennis... heel erg veel sterkte...
Hier ook nog een keer Vergo. Veeeeeel sterkte in deze verschrikkelijke tijd. Ik hoop dat jullie hier samen uitkomen. Mijn gedachten zijn bij jullie.