Hoi meiden, Ik heb vanmorgen 2x getempt omdat ik om 5.50al wakker werd en dacht dat ik misschien niet meer in slaap zou vallen(dit was gister namelijk het geval!) Ik ben nog wel lekker in slaap gevallen en we werden gewekt door de wekker 6.45uur Ik heb die beide momenten mijn temp gemeten, maar welke temp. zouden jullie aanhouden dan? Onderstaand stukje heb ik laten vertalen door mijn pc() van ff af.... wat ik hieruit haal is dat als ik nog in slaap ben gevallen na 1ste meting, en dat ben ik dus, dat ik dan de 2e/laatste meting moet aanhouden... Begrijp ik dat goed? Ik hoor graag jullie mening Liefs Bbijtje. Meerdere temperatuurmetingen: Inname van uw temperatuur meer dan een keer kan onnodige verwarring veroorzaken. We hebben echt raden dat je alleen je temperatuur te nemen en ga een keer met die ene . Als je wakker wordt in het midden van de nacht of eerder dan je gebruikelijke tijd wakker en je weet dat je weer gaat slapen , weerstaan aan de drang om je temperatuur op te nemen . Als u uw temperatuur twee keer (of meer) en kies vervolgens de temperatuur die het dichtst werd meegenomen naar het moment dat je meestal te nemen. De enige goede reden voor het nemen van uw temperatuur meer dan eens is dat als je vroeg wakker en je weet niet of je in staat zal zijn om terug te gaan om te slapen . Als je niet terug om te slapen , kies dan de temperatuur vlak nadat je wakker . Als u twee temperaturen voor en na uw gewone tijd wakker gehouden en je sliep voordat ze allebei , dan kunt u de temperatuur regelaar te gebruiken om u een aangepaste temperatuur. Probeer dit te voorkomen is dat, zoals te veel ruimte gelaten op kan negatieve gevolgen voor de interpretatie van de grafiek .
Hey ik zou gewoon de tweede nemen. Ik moet nog wel eens rond 4/half 5 plassen en dan temp ik ook niet. Dan gewoon als de wekker gaat om 7.45u. Succes en ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou was.
Het komt bij mij niet veel voor, dus weet het eink helemaal niet... vandaar die vraag Maak me er niet te druk om hoor, hihi, wil het alleen wel goed bij houden...8)
Hey meid, als je goed geslapen hebt zou ik toch die 1e nemen (omdat de tijd maar een uurtje verschilt)
Dat wel, maar tussen de temp in zit heel veel verschil vandaar dat ik zo twijfel hihi... namelijk 36.85 en 37.00
Dag meiden, ik haak even in op deze vraag want ik had vanmorgen een soort gelijk iets. Normaal meet ik altijd rond half 8. Nu heb ik vakantie en heb ik mn wekker elke dag om half 8 staan om toch het enigzins gelijk te houden. Helaas viel ik gister pas tegen half 3 in slaap waardoor ik dus maar 5 uurtjes geslapen heb. Om half 8 was mn temp 36,7, lager dan ik verwachtte vandaag. Ik ben weer in slaap gevallen en om 10 uur werd ik wakker, toen weer mn temp opgemeten omdat ik m vanmorgen zo laag vond. Toen was hij 37,2.. welke zal ik nu nemen? Mn man zegt die lage en dan op discard dus dat heb ik nu maar gedaan (zie grafiek). wat zouden jullie doen??