Hoi!! Geen idee of ik deze vraag hier moet stellen, maar hoop dat jullie dit weten... Als je een eisprong hebt, dan zou er een menstruatie ( of zwangerschap ) moeten volgen... ...maar wat kan het zijn als je daarna geen menstruatie hebt? ...een verkleving vd baarmoeder bijvoorbeeld..?? en heeft een verkleving vd baarmoeder invloed op het kunnen krijgenvan een eisprong? of is dit niet gelinkt? ik heb echt geen idee...maar loop zo te klungelen met m`n cyclussen steeds...dus zo nu en dan komen er ineens wat scenario`s bij me op... benieuwd of jullie het weten! dank alvast voor t lezen (en reageren..)
Jeetje dat zou ik niet weten. Er zijn verschillende redenen natuurlijk dat je menstruatie kan uitblijven. Het kan ook zijn dat je eitje helemaal niet gesprongen is uiteindelijk. Maar ik zie dat je ook helaas een MA hebt gehad, dan kan je cyclus ook van slag raken (niet altijd, maar het kan). Maar hoe kom je erbij dat je verklevingen zou hebben? Ben je hierop onderzocht? Of is dit gewoon een gevoel van jezelf? Ik hoop dat andere meiden je beter kunnen helpen dat ik, maar anders gewoon even de ha of gyn bellen voor meer info.
Ik ben vorig jaar rond september ruim 2 maanden over tijd geweest, diverse zwangerschapsverschijnselen, maar testen bleven negatief geven. Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was! Na meerdere keren bloed onderzoek in het ziekenhuis bleek het om een infectie aan het baarmoederhalsslijm te zijn.. Wil je niet ontmoedigen maar het schijnt heel vaak voor te komen.. Voor mij kwam het toen als een grote teleurstelling.. heb daarna een menstruatie van ong. 4 weken gehad.. pff.. Het kunnen natuurlijk nog veel meer dingen zijn.. Vriendin van me bleek na 8 weken negatief testen toch zwanger te zijn dus t kan alle kanten op..
Waarom denk je meteen aan verklevingen? Het kan indd zijn dat je cylcus nog wat in de war is door je MA.. Heb je ook pijn oid? Je kan altijd je HA ff bellen om advies?
Hoi, Bedankt voor jullie reactie! Denk niet dat ik verklevingen heb..maar meer een scenario omdat de kans zou kunnen bestaan. (en af en toe krijg ik dan ineens de kriebels) ik wil me geen onnodige zorgen maken en vind dat er hier vaak zo veel duidelijke ervaringen gedeeld worden, dat ik dacht ik vraag eens of jullie het weten. Mijn zorg komt doordat ik voordat ik zwanger werd..al 10 maanden geen menstruatie had na stoppen vd pil. Toen is dat geƫindigd in een MA en is er weer een gammele cyclus...wel eisprong gezien adhv tempen (ben ik maar gaan doen in de hoop beetje inzicht in cyclus te krijgen) dat is dus fijn gezien...maar toen kwam er ee geen echte menstruatie...en dus vroeg ik me af hoe dat allemaal samenhangt met elkaar. Volgende week langs gyn en kijken wat hij zegt. Succes dames met zwanger worden ook!