Hoe gaan jullie 5 december vieren met jullie kleintjes? En wat zijn een leuke sint & kerst cadeau'tjes voor een meisje dat dan 10 maanden is?
wij vieren het met mijn ouders en broertje gezellig onder elkaar Tja leuk speelgoed voor 10 mnd,kan ze al goed zitten? anders is een hobbelpaard wel leuk..en ik had voor jinthe toen een leuke beer,die geluidjes maakt,en het alfabet opzegt etc..Dat zijn leuke dingen en ook nog goed voor haar ontwikkeling Succes!!
Wij vieren het met opa's en oma en mijn broertjes en zusje. Wij pakken op zaterdag 5 December de kado's uit en doen dat smiddags na Joey heeft geslapen. Dit zal rond een uurtje of 3 zijn, met lekkere dingetjes en sinterklaasmuziek. Daarna ga ik lekker koken, kan Joey met zijn kado's spelen en na het eten mag hij nog wat langer opblijven. Hij zal uiterlijk 20.15 op bed liggen die dag. Vorig jaar waren hot items met 10 mnd; Pratende Bumba Loopauto Koekjestrommel van Fisher Price Megablocks en wat klein speelgoed.
wij gaan het vieren...ik heb zelfs de sint gehuurd voor hierheen te komen dus dat word een gezellig feestej!!! heb er nu al zin in
Wij vieren het met de familie, ouders en broers/zussen. s'Middags de cadeautjes voor mijn dochtertje en s'avonds gaan wij aan de gedichten en cadeaus. En cadeautjes voor een kindje van 10 maanden... Mijn ervaring is toch dat simpel het leukst is. Ik koop dan ook geen dure cadeaus, zeker omdat ze twee dagen daarna jarig is. Het uitpakken en bijbbehorende cadeaupapier is vaak het leukst