Ik heb sinds gisteren ineens weer soepele borsten, voelt eigenlijk een beetje eng.. Bang dat ik nu niet meer genoeg melk heb voor mijn mannetje Ik weet dat het op een gegeven moment hoort te gebeuren, maar is het nu niet te snel?? Hij drinkt nog steeds gewoon goed en heeft volgens mij geen honger.. Alleen 's avonds is het echt leegtanken aan beide kanten voordat hij lekker gaat slapen.. Ben alleen zo bang dat het nu achteruit gaat lopen en straks stopt en dat wil ik niet! Zou ik tussendoor nog een keertje moeten kolven om het op peil te houden? Graag jullie ervaringen en mening! Thanxx!
Ik ben geneigd om te zeggen dat het wel goed zit zolang hij tevreden is en blijft groeien! Maar met dat kolven van mij kan ik er misschien niet zoveel zinnigs over zeggen...
Ja hoor, kan prima kloppen. Waarschijnlijk als hij een keer wat langer slaapt heb je wel weer stuwing. Of je krijgt regeldag(en) waardoor als je productie omhoog moet. Gewoon je kindje volgen. Niet te vergelijk natuurlijk, maar hier voelen ze nu eigenlijk altijd heel leeg aan terwijl ik nog 150cc kolf.
Gelukkig houd je niet de hele bv-periode harde / gestuwde borsten. Volgens mij was het bij mij ook na ongeveer 1 tot 1,5 maand zo dat mijn borsten weer ''normaal" gingen voelen. Behalve als er te veel tijd tussen voedingen zit natuurlijk! Zo lang je mannetje voldoende blijft groeien, is het goed. In het begin ging ik elke week even naar het inloopspreekuur van het bureau om te wegen. Maar na een tijdje geloofde ik het wel. Dat hij 's avonds veel drinkt is normaal, dat weet je he? Dat heet 'clusteren' en het is inderdaad voltanken voordat hij gaat slapen. Je kunt ook af en toe een paar regeldagen verwachten. Dan drinkt hij heel veel en lijkt steeds niet genoeg te hebben. Meestal is dit na 1-3 dagen wel weer over. Dan moest de productie even opgekrikt worden. Niet van schrikken als dat gebeurt, hoort er ook bij. Gewoon aan toegeven.
hhaah ok, maak me dus weer druk om niets dank jullie voor je reacties! en de regeldagen kennen we inderdaad ook al dus daar kijk ik niet vreemd van op.. Het voeden op verzoek bevalt me prima, daardoor weet ik zeker dat hij aangeeft wanneer hij wat nodig heeft.. en gelukkig kan ik hem dat geven Thanxx meiden!