Hoi Ik ben sinds november gestopt met de pil. Ik heb die vanaf mijn 14 de moeten nemen omdat ik heel erg onregelmatig was, zo erg dat ik vaak 2 of 3 weken ongesteld was, dan een weekje niet, dan weer wel voor een hele tijd.... Nu gestopt met de pil al 6 maanden en een redelijk regelmatige cyclus (tussen de 28 en 30 dagen) Ik gebruik sinds 2 cycli ovulatietesten en ik start vanaf mijn menstruatie stopt tot aan dag 20 maar tot hiertoe nog geen enkele positieve test gehad. Is het mogelijk dat je, ondanks je geen eisprong hebt, toch (regelmatig) ongesteld wordt? Zijn er vrouwen met die ervaring? Groetjes claire
Dat is helaas wel mogelijk. Misschien kun je eens beginnen met temperaturen? je zou dan duidelijk een patroon moeten zien. Mocht ook daar niks aan af te lezen zijn, zou ik zeker even naar de huisarts gaan.
hey natasja, ik ben nu op dag 2 van mijn cyclus en heb die raad ook al van anderen gekregen en ga zeker vanaf morgen beginnen temperaturen. want ik heb toch de indruk dat mijn cyclus de laatste twee keer rare vormen begint aan te nemen, heb er weinig vertrouwen in maandag bel ik al voor een afspraak omdat het in belgie toch minstens een maand duurt vooraleer je kan gaan wegens de wachttijd dus deze cyclus temp ik naast het gebruik van mijn ovutesten zodat ik mijn vermoeden ergens kan staven bij de gyne ik ben zelf eens nieuwsgierig tot waar mijn temp curve mij zal brengen ben er bang voor bedankt voor je reaktie groetjes
Dat heb ik ook al gehoord. Het kan idd zo zijn dat je nooit een eisprong hebt en toch een regelmatige cyclus hebt of dat je een regelmatige cyclus hebt (28 dagen of zo) en dat je toch maar om de zoveel cycli een eisprong hebt. Ik duim voor je tempen! Enne, k denk dat het afhangt van waar je woont in België wanneer je een afspraak krijgt want bij ons kan je er voor de volgende week al een krijgen als het niet uitmaakt hoe laat! Groetjes, Marisha
bedankt voor je reaktie en nog een belgske de kanten van a'pen ben je dan.... ik ben van de kanten van Gent groetjes
Ongeveer ja, ben van tegen Sint Niklaas op 40 minuutjes van Gent (als we hard op de gas staan ) Veel succes bij de gyn, hou ons op de hoogte (kan voor anderen ook interessant zijn)!
Ik heb het een tijdje geleden op het internet tijdens het googlen gelezen, was iemand die had een cyclus van 28 dagen en had toch geen eisprong later konden ze dat pas constateren. Dus het bestaat wel!
allemaal heel hard bedankt voor jullie reakties meiden! morgen weet ik wanneer ik naar de gyné kan gaan en ik hou jullie zeker hiervan op de hoogte
eigenlijk ben ik van wachtebeke, een klein half uurtje van sint niklaas af dus bedankt en ik hou jullie zeker op de hoogte