Morgen heb ik dan eindelijk mijn langverwachte leo-behandeling.. Maar om wat een rottijd zeg.. moet mij pas om 13.30 melden in het ziekenhuis.. Zenuwachtig ben ik nog niet, dat komt morgen denk ik wel.. Gelukkig kunnen we daarvoor onze nieuwe auto ophalen... kan ik de gedachten nog even op wat anders zetten.. Ik bericht woensdag of donderdag wel hoe het gegaan is. Groetjes Mariebel
Alles is goed verlopen.. Zag er allemaal goed uit.. Aan een kant 10 gaatjes gebrand en aan de andere kant 15 stuks.. Wel een beetje stijfjes nu en last van menstruatiepijn, maar verder gaat het heel goed.. Boven verwachting, ook van de artsen..
He Mariebel! Fijn dat alles goed is gegaan! Ik ga voor je duimen dat het net zo gaat lopen als bij mij! Liefs, Snoopy
Het is nu dag 2 na mij LEO behandeling, en volgens mij ben ik ongesteld geworden.. Ik heb al contact opgenomen met de gyno, maar heb nog geen antwoordt terug.. Ben wel benieuwd wat zij er van zegt, want ze had gezegt dat ik over ongeveer 6 weken mijn eerste menstruatie moest verwachten.. Ik had de dagbehandeling al gebeld.. maar die slimmerds zijn tot maandag niet te bereiken... We kregen een brief mee van "Wanneer het ziekenhuis waarschuwen", en dan zijn ze er zelf niet... Maar goed, gelukkig lig ik niet krom van de pijn.. Groetjes..
Mariebel, zo snel kan je volgens mij niet echt ongesteld worden na de leo, want je kan nog geen eisprong gehad hebben. Je kan door de operatie wat bloedverlies hebben, hebben ze je dat niet verteld? Of heb je misschien ook een HSG tegelijkertijd gehad? (meestal heb je dan meteen na de operatie bloedverlies). Je mag in ieder geval geen tampons gebruiken, wel maandverband. Liefs, Snoopy
Over wanneer je je menstruatie kan verwachten, ik had anderhalve week na de leo al een eisprong, dus dan zou je na 3,5 week al ongesteld kunnen worden.
hay.. Ik heb net contact gehad met de gyno en die vermoed dus ook dat het een menstruatie is.. We zien het vanzelf wel... Ik ga voor de zekerheid even tempen.. Ze hebben mijn eileiders wel doorgespoten. En toen ik daar nog op bed lag zeiden ze dat ik waarschijnlijk maar een paar druppen bloed zou gaan verliezen en niet meer. Daarom nam ik ook even contact op met de gyno.. Ze kon geen andere verklaring geven dan dat ik nu ongesteld ben. Want ik heb verders geen pijn ofzo..
Ik had verder ook geen pijn ofzo en ook niet veel bloedverlies, maar toch wel een dag of 5 kleine beetjes. Dat is ook normaal na een HSG (eileiders doorspoelen), bijna iedereen heeft daarna bloedverlies. Temperaturen is wel handig, dan kan je nu kijken wat je cyclus doet. Liefs, Snoopy