missed abortion bij 9 weken ontdekt bij 11 weken

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Sassiekaa, 3 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassiekaa

    Sassiekaa Bekend lid

    14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Even van me afschrijven...

    Na een aantal vmks die ik al vrij snel achter me kon laten (miss omdat we al een zoon hebben en nog geen echo hadden gehad?) Was het met kerst 2016 zover weer een positieve test. Spannend en de testen bleven oplopen. Een geweldig gevoel.. Ik voelde me daarentegen erg slecht.. emotioneel depri op mn werk alleen maar huilen alles was teveel.. ervaarde stress en wilde weg bij mn werkgever waar ik al 7 jaar werkte..maar voelde me gevangen. Zwanger neem je geen ontslag toch dus volhouden tot na mn verlof dan kon ik wel verder kijken maar dit voelde al te lang..


    Vanwege de vmks kregen we vroeg een echo rond 6 weken en een hartje gelukkig we konden het naar onze mening de rest van de familie en vrienden vertellen...

    Omdat we een nipt in België wilden doen had ik een pret echo gepland net ervoor bij 11 weken. met mn moeder en zoon die kant op maar kon uitwendig geen hart vinden... man gebeld en gehuild je moet nu naar huis komen...

    Zoon met moeder mee en man en ik naar gyn.. eerste wat ik zei: als het mis is neem ik ontslag... en het was mis... een stilliggend poppetje op mn netvlies gebrand.. blijkbaar niet ouder dan 9 weken...

    Nog een paar dagen gewacht en veeeeeeeel gehuild..maar ik voelde me nog altijd zo zwanger met alle symptomen en wilde er vanaf. Gekozen voor curretage en hierna voelde ik me direct beter.. Ik was blij er vanaf te zijn.

    Nu gaan we er weer voor..manlief wilde meteen verder maar omdat ik van baan ben gewisseld wilde ik nog wachten en pas of ficieel pas na de vakantie maar ik wil man verrassen en hopelijk net na de vakantie een positieve test laten zien... ik heb nu alleen zoveel angst en zit elke dag een paar uur naar positieve testen van iedereen hier te staren... wat zou ik dat graag weer willen..

    Groetjes een mama die het wachtbankje iets te lang vind duren
     
  2. Lindy1985

    Lindy1985 Bekend lid

    22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Ik heb je verhaal gelezen en wil je een dikke knuffel geven,
    wat een verschrikkelijke tijd hebben jullie achter de rug..
    Ik hoop dat jullie snel weer een positieve test in handen hebben en kunnen genieten van het geluk! ♥
     
    Sassiekaa vindt dit leuk.
  3. Sassiekaa

    Sassiekaa Bekend lid

    14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Bedankt.... we hopen het ook heel erg.. <3
     
  4. patries2310

    patries2310 Actief lid

    31 aug 2014
    269
    11
    18
    Ik zat samen met jou in het uitgerekende september topic. Ik had ook een miskraam met 11 weken gehad. Ook hartje gezien met 8 weken. Wat kort daarna gestopt is. Weet precies hoe je je voelt. Heb het hier ook moeilijker mee gehad en keek ook maar naar iedereen die positief testte. Nu inmiddels weer zwanger en bijna op de helft. Ik hoop voor je dat je ook snel een mooie test in handen hebt.
     
    Sassiekaa vindt dit leuk.
  5. Sassiekaa

    Sassiekaa Bekend lid

    14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Oh wat fijn om te horen dat het nu wel goed gaat.

    En ja het is een diep dal waarvan ik niet wist dat het bestond.. dagenlang huilen.. minste of geringste huilen pfff..

    Gelukkig ben ik nu op een betere plaats in mm leven qua werk en privé balans dus geloof ook echt dat het ons vast nog wel gegund is... we gaan ervoor.. x
     
  6. misty75

    misty75 Bekend lid

    16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Hoi hoi. Wat heftig he.

    Wij kwamen er in augustus met 10 weken echo achter dat hartje ws met 8 weken gestopt is...we waren met onze dochter van bijna 4 bij de vk omdat we geen tekenen hadden dat het niet goed zat. Dus hadden we dochterlief meegenomen. Wat een drama was dat. Dit hadden we niet verwacht. Met 6 weken echo gehad en toen een mooi kloppen hartje gezien.

    Ik wist ook echt niet dat je wereld zo in kon storten op dat moment...zoveel verdriet....zoveel liefde gevoeld. Zo oneerlijk vonden wij het.
    5 dagen later heb ik een curretage gehad en dat voelde goed. Daardoor kon mijn lijf gaan herstellen...
    Inmiddels zijn ook wij weer zover dat we het weer gaan proberen ;)

    Veel sterkte! En goed dat je nu meer balans tussen werk/privé hebt. En hopelijk mag het snel wel lukken bij jullie :)
     

Deel Deze Pagina