He dames, Eind november is onze trouwdag en zou graag als verassing een nachtje weg boeken voor met z’n tweeën. Ik heb wat zitten Googlen maar zie door het bomen het bos niet meer en dacht: hier zijn vast goede tips te krijgen De ‘eisen’: * Qua locatie (nog) geen voorkeur, wij wonen zelf boven de rivieren en denk dat een nachtje onder de rivieren het leukst is * Wij zijn geen uitgaans-types, hoeft dus niet persé midden in het centrum van een grote stad te zijn. * Wij houden beide van natuur, dus in een bos/bij een strand oid zou leuk zijn * Zoek een luxe, romantisch hotel met grote kamer en bubbelbad/jacuzzi op de kamer. Spafaciliteiten in het hotel zou fijn zijn! * Budget: ben niet van plan €1000 aan één nachtje uit te geven maar mag best wat kosten Wie o wie heeft een goede tip voor mij?
Geen hotel, maar een b&b. Logement no5 in Assen (https://www.logementno5.nl/). Heb je een whirlpool op de kamer waar je zelfs een tapasplank bij kunt krijgen. Die zetten ze over het bad heen. Verder kunnen zij ook andere dingen regelen. We hebben de laatste keer een speciaal biertje i.p.v. een fles wijn gekregen bij het eten bijvoorbeeld.
Als je ook van spa en wellness houdt kan ik je NatuurSpa Landschot aanbevelen. Landelijk gelegen, mooie kamers en geweldig eten, en als dikke bonus heerlijke spa behandelingen met je partner. Kom je volledig tot rust en mega romantisch.
Landgoed Holtweijde (Lattrop, Twente) heeft grote kamers en een wellnesscentrum. Landgoed Wilmersberg (de Lutte, ook Twente) heeft ook suites met whirlpool en heeft ook een wellnesscentrum.
Slapen in een luxe boomhut, B&B Life is good. Wij zijn daar geweest en het was geweldig. Je kan vanaf daar op de tandem die bij de boomhut hoort op de fiets naar een restaurant in de buurt waar je heerlijk kan eten. De eigenaresse van de boomhut heeft toen dit restaurant voor ons gereserveerd.
Geweldig leuk! Helaas totaal geen beschikbaarheid in het weekend dat ik wil gaan en de twee weken ervoor én erna. Heel jammer Ik sla ‘m wel op voor een eventuele volgende keer, dankjewel!
Van de Valk(al genoemd?? Hele lijst niet doorgelezen) deze zou ik kiezen. Via hotel.nl ook vaak aanbiedingen per kamer per nacht. Inclusief ontbijt vaak. Of bij booking.com Fijne trouwdag!
Heb je een specifieke van der Valk die je kan aanraden? Ben zelf alleen bekend met die in Gilze-Tilburg
Nee helaas nog nooit daar geweest. Maar vaak staan er wel recensies bij? En ligt eraan wat je wilt. Rustig, druk etc??
Dat staat in principe wel in m’n openingspost Rustig en liever in een natuurrijk gebied dan in een grote stad!
Zoals @chuppie aangeeft een van de valk hotel. We hebben zijn al naar verschillende geweest. Ik zou een van de nieuwere kiezen. Als je aanmeld bij van de valk ben je het goedkoopste uit. Wij boeken altijd via hun website, altijd met ontbijt (bij de aanbieding inclusief) Super netjes, fantastisch ontbijt. Tijdens ons laatste verblijf mocht onze zoon zelfs een kijkje nemen in de keuken. Je kan het zo duur/ luxe maken als je wil.
De Tala Lodge. Dat is een B&B op de grens Friesland/Drenthe volgens mij. Super romantisch. Maar 1 kamer, met jacuzzi buiten, prachtige kamer en badkamer. Heerlijke tapas met champagne (oid) savonds, 's ochtends een prive ontbijtje! Geweldig heerlijk
Wat dacht je van dit gloednieuwe hotel in Zeeland. Echt wel luxe met wellness en in de prachtige zeeuwse omgeving direct bij het water. Mogelijkheden voor een romantisch boottochtje kijk maar eens bij waterrijk oesterdam