Eerste keer efteling bosrijk?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door februarimama, 14 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melief

    Melief Niet meer actief

    Wij hebben net geboekt voor het laatste weekend van de kerstvakantie met de 3=2 actie. Wij zijn bijna 2 jaar geleden ook in januari geweest en onze dochter heeft het er nog bijna wekelijks over dus dit gaat een geweldig kerstkado worden. We vonden het zelf ook ontzettend leuk in bosrijk!
     
    Athina vindt dit leuk.
  2. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Mag van alles zijn.
     
  3. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Ja ik vind het ook redelijk duur, vergelijkbaar met Disneyland.
     
  4. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.191
    4.337
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mijn reactie is denk ik ook grotendeels hierdoor. Tuurlijk kun je alles rustig aan doen en zo, maar als je niet volop gebruik maakt van het Efteling-park, dan vind ik zo’n verblijf een echt veel te duur ‘centerparcs’. Ik heb het er dan niet voor over. Zeker niet met jonge kinderen die in de meeste attenties niet in mogen en voor wie 1 enkele dag ook genoeg indruk geeft.
    Maar zelf vind ik de Efteling geweldig!!
     
  5. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Ik ken de Efteling natuurlijk niet zo goed. In Disney vind ik het de prijs meer dan waard, de sfeer is fantastisch en ze kunnen in een heleboel attracties. Tussendoor gaat mama lekker in een achtbaan ;) Geen geruzie of gedoe tussen de kinderen wat ze zijn druk met hun ogen uitkijken. Heerlijk op ons gemak alles doen.

    Het nadeel vind ik wel dat ze bij Disney geen huisjes op loopafstand hebben en dat je dus steeds de auto in en uit moet als je niet op een hotel kamer wilt zitten. Dus dit lijkt me wel relaxt, het zou 560 euro kosten voor 3 nachten in bosrijk.

    Centerparcs in Nederland nooit gedaan maar Village Nature en Park Allgau wel en dat was ook top. Hof van Saksen is ook nog een optie.
     
  6. Stemine

    Stemine Actief lid

    3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Wij zijn de eerste week van september 3 dagen, 2 nachten naar de efteling geweest. Wij zaten in Loonsche land, in een duinhut maar dat is dus super goed meegevallen. Ons zoontje is nu 2 jaar en 3 maanden en heeft zich super goed geamuseerd. Omdat het weer wat tegenviel vonden we 3 dagen efteling ideaal. Zo konden we de eerste dag rond 15u al naar het hutje gaan om daar van een rustige eerste avond te genieten.

    Wij hadden onze tickets kunnen kopen via Hema Tickets waardoor de prijs heel goed meeviel tov de normale prijzen!
     
    Athina vindt dit leuk.
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.644
    3.771
    113
    Maar zo enorm duur is dat toch niet? Drie nachten heb je vier dagen toegang tot het park. 4 x 3 tickets ben je los met de normale prijs meer dan 400 euro kwijt. Betaal je voor je huisje nog maar 55 euro per nacht ;). Zo reken ik altijd maar :D.
     
    Akira1978 en Juffie26 vinden dit leuk.
  8. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Ja dat is nu met de 3 nachten 2 betalen actie dus wel goedkoper dan normaal en dat vind ik acceptabel. 2 van onze 3 kinderen zijn nog gratis. Efteling maakt weinig onderscheid in vakanties. 4 nachten hof van Saksen is bijvoorbeeld 299 euro die week
     
  9. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Super gaaf 3 dagen efteling doen wij elk jaar.
    je kunt alles lekker op je gemak doen er is zoveel te doen en te zien, lekker alles rustig aan, ideaal vinden wij. als de kids moe zijn ga je even lekker naar het huisje kun je later nog uurtje of wat terug lopen met de oudste of iets echt ideaal. bosrijk is super leuk, onze dochter wilt er gaan wonen zegt ze dus... haha

    opa en oma kunnen gerust komen logeren hebben wij ook gedaan je moet ze van te voren wel aanmelden bij de receptie en ervoor betalen uiteraard, dan kunnen ze gewoon daar de auto parkeren en mee de efteling in. wij vinden de efteling super leuk en gaan elk jaar 3 dagen naar bosrijk, lekker relaxed en rustig aan, doen wat je wilt wanneer je wilt en waar je zin in hebt. kunt overal in en anders de volgende dag, kunt zovaak in en uitlopen als je wilt.
     
  10. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Neem ook je zwemspullen mee voor het Badhuys. Leuk om even een uurtje te zwemmen.
     
    Athina vindt dit leuk.
  11. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Hebben geboekt voor eind november in een boshuis!
     
    EdN, yoghurt, suus1983 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.813
    2.541
    113
    Vrouw
    Wij gaan begin november 3 nachten naar het Efteling hotel. Zin in en leuke actie!
     
    februarimama vindt dit leuk.
  13. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Wij hebben in februari geboekt :D in het hotel van bosrijk. In sept zijn wij naar het loonseland geweest was ook super. Maar een zwembad lijkt mij heerlijk :)
     
    februarimama vindt dit leuk.
  14. shiltje

    shiltje Actief lid

    31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Wij zijn 3 jaar geleden met familie een weekend in efteling bosrijk geweest. Mijn zoontje was toen een jaar en 3 maanden. Wij hebben genoten, genoeg te zien en te doen in de efteling en huisjes en park ook mooi. Als je meer dagen hebt, kun jhe ook wat rustiger aan doen, lijkt me fijn met 3 kids.
     

Deel Deze Pagina