vandaag deze getest om 8 uur, dus waarschijnlijk morgen of donderdag eisprong? Dus vanavond en morgen weer gezellig maken denk ik, of nog andere tips? ik dacht dat ik geen positieve test zou zien, wat een opluchting!!
Ik vind hem vandaag idd knaller, dus zou inzetten op donderdag je eisprong. Have fun en alvast succes in de wachtweken.
Dankjewel! Ik heb net weer getest en die knalle kleur is nu ietsjes minder, nog steeds wel positief, wat houdt dat in? We gaan vanavond en morgenavond iig ons best doen. Spannend!! Ben echt benieuwd!
Dat houdt alleen in dat je lh (het hormoon wat de test meet) weer minder wordt. Je moet uitgaan van de piek, 24-48u erna is de eisprong. Je kunt in principe ook stoppen met testen nu.
Dames, Ik had nog test over en dacht ga even nu weer testen om het soort van iets beter te leren. Nu is die test zo goed als negatief lijkt het, heb ik dan mn eisprong al gehad? Ik had gisteren zware krampen re onderin buik en voelde wel echt aan als eisprong. iemand enig idee??
Je kan je eisprong al gehad hebben maar het hoeft niet perse. Je test zegt alleen dat je LH piek geweest is. Uiterlijk vandaag springt je eitje.
Zoals hierboven al gezegd is. Je eisprong kan ook vandaag nog komen. Een negatieve lh test betekent niet dat je eisprong geweest is! Ps, daarbij duiden krampjes/pijntjes vaak op de laatste groeispurt voor een eisprong en niet op de eisprong zelf Succes in de komende wachtdagen.