hallo, ik heb iets ontzettend stoms gedaan zal ik maar meteen zeggen want ik weet niet van wie ik zwanger ben. hoe groot is de kans om zwanger te worden als ik bovenop heb gezeten, en het zaad er meteen uitgedrukt heb? volgens een rekensommetje ben ik 5 dagen daarna zwanger geworden maar in die 5 dagen heb ik ook gevreeen met mijn vriend. hoe weet ik nou van wie ik zwanger ben?
Dus je bedoeld te zeggen dat je vreemd bent gegaan en met diegene onveilig hebt gevreeen? Niet zo slim dan zonder voorbehoedsmiddelen want hoeveel jij ook zult persen of drukken, t zaad wat er moet komen dat komt er heus wel..niet alles loopt er gelijk uit ofzo.... Heb je een test gdn dan? En ja vraag je t aan ons nu van wie je nou zwanger kunt zijn? daar kunnen wij geen antwoord op geven Succes met de situatie, zou er zelf niet in willen zitten en die onzekerheid van wie t zou kunnen zijn etc...
Vijf dagen na de sex zwanger worden kan nog, helaas voor jou. Zit niets anders op dan ofwel vertellen, ofwel afwachten tot je kindje geboren is meid. Klote! (verder geen waardeoordeel, ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat het niet slim is..)
jeetje wat een rot situatie en heeeeeel dom..wat ik uit je verhaal haal is dat je al zwanger bent maar niet weet van wie? hoe kan je dat doen? ik denk dat je het aan allebei meot vertellen zodat zij niet voor verassingen komen te staan..!!
Dit is niet echt een respectvolle actie! Lijkt me dat je nu wel respect naar je vriend moet tonen en het hem direct vertellen! Eerlijkheid duurt het langst.
Ik denk dat je het beste het aan allebei kunt vertellen en een dna-test kunt doen na de bevalling. De man met wie je vreemd bent gegaan zal vanzelf ook gaan rekenen, ook al vertel je het niet. Dus uitkomen zal het verhaal toch.
chantal je kunt van 1 cel zwanger worden dus het kan heel goed dat je 5 dagen later nog van een slippertje zwanger bent geworden. Ik sluit mij bij de mensen hierboven aan ik zou het vertellen en dan maar hopen dat je zwanger bent geworden van de goede man. Even een domme vraag je weet zeker dat je zwanger bent? Dat kan ik even niet uit het verhaal halen
Was je eisprong 5 dagen nadat je vreemd bent gegaan? Tja opzich zou het kunnen dat je zwanger bent van je vriend maar t kan net zo goed van die ander... Kan je geen advies geven... suc6 in ieder geval
Zaadcellen kunnen tot een week blijven leven, dus je kunt van beide zwanger geworden zijn. En je drukt nooit alle zaadcellen eruit, die zwemmen meteen in de goede richting. Dus er zit niks anders op dan straks een DNA-test te doen. Zowel de beide mannen en je kind hebben recht op duidelijkheid.
Wanneer was precies je eisprong? En met wie heb je op welke dag sex gehad? Je verhaal komt nogal warrig over.. Verder veroordeel ik je niet, en ga ik ook niet zeggen wat je moet doen, maar wil wel met je meedenken.....
Oh jeetje, ook zonder voorbehoedsmiddel of anticonceptie? Hoe kun je dat dan niet weten en dan ook zo met een ander... naja zal er verder niet op in gaan je weet het zelf denk ik wel Maar keek wel even op. Maar begrijp het ook niet helemaal, je weet nog niet zeker of je zwanger bent? anders moet je toch even testen en anders zit er niks anders op dan het te vertellen..
ik denk dat je even moet kijken wanneer je eisprong ong geweest is.. Dat is (in zijn algemeenheid) 14 dgn voor je ongesteld wordt. Daarna kun je kijken wanneer je hebt gevreeën met beide mannen. Hier krijg je dan geen 100% zekerheid, maar misschien wel waarschijnlijkheid. Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt.. moeilijk hoor!
ik heb er nog eens over nagedacht;_) maar ik kom terug op mijn eerdere post.. omdat tussen beide mannen maar 5 dagen zitten.. Dan is zelfs met uitrekenen van de eisprong zo goed als onmogelijk te zeggen wie de vader van je kindje is... Denk ik...
Of voor eens en voor altijd zwijgen... (Niet dat ík dat zou doen / kunnen, maar voor jou is het misschien een optie.)
Ik begrijp dat je 5 dagen voor je eisprong onveilig bent vreemd gegaan en daarna ook met je vriend heb gevreeen, en nu dus zwanger bent? Ik denk dat de kans groter is dat je zwanger bent van je vriend maar tja.. er is maar één overactief spermacelletje nodig natuurlijk. Alleen een DNA test zal duidelijkheid geven, sperma kan vijf tot zeven dagen blijven 'leven' in je baarmoeder dus beide mannen kunnen de biologische vader van je kindje zijn. Sterkte! Heb je enig idee wat je nu gaat doen?
Tja, het feit dat je bovenop zat heeft er niks mee te maken, zaadjes trekken zich niks van de zwaartekracht aan (maargoed ook, anders zouden alle vrouwen die zwanger willen worden na de sex ondersteboven moeten staan). Het er allemaal uit persen gaat ook niet lukken, er blijven altijd duizenden binnen.. Enige manier van 100% zekerheid is een dna test. Zou wel eerlijk zijn tegen beide mogelijke vaders. Succes!
Geef haar eens ongelijk Het is is niet wat je wil horen. Maar bovenstaande dames hebben wel gelijk. De kans is misschien kleiner als je 5 dagen voor de eisprong sex hebt gehad. Maar zeker niet onmogelijk. Dus de enige echte zekerheid zal een DNA test zijn. Succes met deze situatie!