hey meiden ik zit nu inmiddels op dag 44 van mijn cyclus ( en die kan gerust 72 dagen duren ) Maar nou verloor ik gistervaond opeens een druppeltje bloed , ik gelijk blij want ik dacht ongesteld te worden of dat er dan toch iets aan het innestellen is ...... Vandaag geen bloed meer verloren maar ik heb wel fel gele afscheiding ..... Nu spookt er iedere keer in mijn hoofd de gedachte rond dat het dan toch misschien raak is maar door de vorige rondes ben ik zo bang geworden om dit te denken .......... Wat denken jullie hier van ? L.sybje
Ik zou mezelf nog niet gek gaan lopen maken. Wacht nog even af en doe een test als die 72 dagen verstreken zijn.
Moeilijk hoor! Kan me voorstellen dat je het wel graag wilt weten. Ben je al lang gestopt met de pil? Het kan natuurlijk ook ontpillen zijn. Ik weet uit ervaring dat je jezelf helemaal gek kan maken in deze situaties. Ik wens je veel succes
roxanne d dit is inmiddels ronde 8 , op zich nog niet erg lang ......maar inmiddels wel genoeg L.sybje
Hoi Sybje, nou, ik wil je niet ten onrechte blij maken, maar dit komt me erg bekend voor en kijk maar eens naar mijn banner. Felgele afscheiding, pijnlijke borsten, klein beetje bruinverlies. Twee weken later getest en huppekee, raak. En ook ik had van die rottige lange cyclussen. Wel even geduld hebben met testen, zou ik zeggen. Ik duim voor je.
@ druif Ik ga het heel rustig afwachten , ik ben aan de ene kant blij dat ik de mmm in ga maar als we het zelf kunne oplossen zou ik nog veel blijer zijn ..... Ik wacht rustig tot de 72 dagen ( als dat gaat hihi) en dat gooi ik er eens een testje tegenaan. L.sybje
Hoi! Goh joh, wat spannend! Ik hoop echt voor je dat het raak is! Maar mocht het een innesteling zijn, dan kun je over een week testen. Ik heb ook hele lange cyclussen (gehad) maar ik bleef maar testen.... zo vervelend! Maar ik zou het niet tot dag 72 kunnen volhouden hoor! Ga je opnieuw aan de Clomid of voor het eerst? Ik ga woensdag naar de Gynaecoloog voor het eerst. Heb waarschijnlijk ook geen (goede) eisprong. Veel succes verder meid! Makkie xx
@makkie De eerst volgende menstruatie zou hij medicatie gaan gebruiken om een eisprong op te wekken ik weet niet welke medicatie ........ Maar ik hoop dat het niet nodig zal zijn L.sybje
hey meiden Gisteravond verloor ik al weer wat bloed( 1 druppie) , ok nog wat bruinig slijm niet veel hoor en verder felgele afscheiding ...... zou het dan toch raak zijn? Heb verder niet het gevoel dat de duivels er aan komen ....... L.sybje
dankje wel aan de ene kant wil ik er niet aan denken omdat het dan toch weer negatief is en andere kant moet er aan denken ....... kan mezelf niet afleiden .... L.sybje
Klinkt zo ontzettend herkenbaar .... Nu na m'n MK heb ik dat gelukkig niet meer zo erg.... Maar die cyclussen daarvoor ...pfff....vanaf dag 14 kon ik mezelf helemaal gek maken af en toe ...
ja , ik ben blij dat ik niet de enigste ben , helaas is mijn cyclus na mijn mk niet veranderd , cyclus was voor de mk ietsje regelmatiger als nu .. L.sybje