Hey allemaal, ik ben doorverwezen naar het zh in Voorburg.. Iemand ervaringen? Hoe was de eerste afspraak daar? Ik zie in de folder alleen maar ivf en icsi staan...Doen ze daar dan bv geen iui? Dank jullie voor de info!
Hoi, Zie toevallig jou bericht staan, wij zijn ook in Voorburg met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig. Wij zijn nu met IUI bezig en zoals het er uit ziet gaan wij over naar ISCI. Mag ik vragen hoe ver je in het traject zit want dan kan ik je wel wat meer info geven. Wij hebben ook alle vooronderzoeken daar gehad en ons voortraject was ook best wel lang omdat we soms ook best lang moesten wachten. Ze doen trouwens ook gewoon IUI in dat ziekenhuis! Wij zijn verder erg tevreden over Voorburg en dat heb ik van anderen ook gehoord! Succes verder, Mirjam
Heey Mirjam, Toevallig zeg, is Mirjam je echte naam? Ik heet nl ook Mirjam En ik reed wel eens wedstrijden in's gravenzande! hihi We hebben eind februari onze eerste afspraak...Dus we zijn nog neit echt "begonnen" Ik vind het best spannend allemaal hoor brrrr Wat doen ze bij een eerste afspraak? En wat bedoel je met voortraject? Groetjes!
Hoi Mirjam, Wij hebben toen we naar Voorburg gingen eerst allemaal vooronderzoeken gehad omdat wij wat ouder waren en er niet echt een oorzaak was. Wij hebben toen allemaal onderzoeken gehad o.a. beiden verschillende keren bloedprikken, HSG, laprascopie, hystroscopie en mijn man heeft dan verschillende opzwemtesten gehad. Uiteindelijk hadden we ook nog de pech dat hij ziek werd waardoor we ook nog eens moesten wachten. Uit onderzoeken zijn er toen wel dingen naar voren gekomen die niet echt makkelijk waren om te aanvaarden! Wij zijn toen eind november begonnen met tweede IUI met hormonen. Wij zijn nu met de vierde bezig 3x achter elkaar. Hebben ze bij jullie al een voortraject gedaan? Ze zijn echt heel vriendelijk en zeker bij de vooronderzoeken ook nemen ze echt de tijd om je op je gemak te stellen. Bij vooronderzoeken heb je wel vaak artsen in opleiding. Succes verder, groeten Mirjam
Hoi, Ik ben ook in voorburg geweest voor onderzoek, vond ze daar erg goed. Het is niet zo heel massaal en ze geven je echt aandacht. Ik moest afvallen voor er IVF kon plaatsvinden en dan verwijzen ze je ook naar een speciale dietiste enzo. Ze laten je niet zomaar zwemmen (zoals ze bij het LUMC in Leiden wel deden). Uiteindelijk ben ik tijdens de onderzoeken het afvallen vanzelf zwanger geraakt, heb dus niet meer de IVF enzo daar gehad. Heel veel suc6! Groetjes Rosa