Mijn huisarts adviseerde fertiliteit kliniek hier in Radboud en mijn huisarts (ook een vrouw) draait al ruim 30 jaar mee in deze regio. Dus ik heb braaf gedaan wat ze adviseerde. Ik had wel de keuze hoor Ach wachten doen wij inmiddels al zolang, inderdaad nog geen ei 8 weken alweer.
@maantje: ik had je andere topic al gevonden en ook al gereageerd! Hier nogmaals, gefeliciteerd!!! Hoef je hier voorlopig niet mee te kletsen!! Heel fijn. Hopelijk voor ons allemaal ook nog net op tijd zo'n mooi wonder.
Wauw maantje!! gefeliciteerd!!! hier gister naar fertiliteit geweest, we gaan een andere kant op.. Er bleek een cyste te zitten.. heb nu een spuit pregnyl gehad, in de hoop dat ie over 2 weken verdwenen is krijg ik over 2 weken clomid.. zoniet een kuur van provera om alles weer te resetten.. Zal wat zijn als er altijd een cyste in de weg zat!
Maantje; van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat je ook de MMM niet meer langer in hoeft! Geniet van je zwangerschap! Tis je zo gegund! Liefs
Gefeliciteerd maantje!, hoe fijn is dat!!, Ik ga woensdag voor het eerst voor mijn late eisprongen naar de gyn , ik ben benieuwd!
Ha dames, Ff tijdje stil geweest maar ff lekker vakantie geweest/gehad.mag vandaag weer aan het werk helaas.hoe is t bij jullie? Hoe was t moonlight bij de eerste afspraak?al meer duidelijkheid?? De rest nog niets wijzer verder?? Zag dat je 17 kilo 'gaat' afvallen muzieknootje,hoe is t daarmee? Moeilijk? Zelf ben ik ook bezig met afvallen niet omdat t moet,maar ben wel te zwaar.ben er nu al 8 kwijt en dat voelt wel heel goed hoor.gyneacoloog zei ook,dat is altijd goed dus we gaan fijn verder! Wij mogen morgen 1e afspraak fertiliteit. Groetjes!