Icsi #1 helaas niet gelukt ( verse tp)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamavangcj, 1 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavangcj

    Mamavangcj Niet meer actief

    Hoihoi allemaal

    Ben helemaal nieuw hier maar moet het toch van me eigen afschrijven
    Heb 3 prachtige kids van 17 12 en 6 jaar
    Van mijn ex partner nu een aantal jaar een super partner sinds 2 jaar een kinderwens
    Wij zijn in het ivf traject gekomen door mijn sterlisatie al snel kwam het ziekenhuis erachter dat mijn partner zeer slecht zaad kwaliteit heeft en werd het icsi afgelopen. 14 Jan gestart met de behandeling uit de punctie 9 eicelblaasjes waarvan er 7 bruikbaar en 5 bevrucht 18 feb verse tp gehad 27 feb positieve test wel een lichtstreepje gister 28e weer een test gedaan streepje lichter dan de 27e vandaag echter aan de einde van de dag licht roze bloed verlies vandaag officiële test dag test ja je raad het al negatief uitkomst naar het ziekenhuis gebeld bloeding/menstruatie aardig opgang nu moet ik toch a.s vrijdag weer testen ‍♀️ Vandaag ook toevallig de brief van het Erasmus gekregen hoeveel emmy’s Er ingevroren zijn het zijn er dus 2 dus 2 helaas afgevallen nu sta ik toch al voor week 16 pas weer op de planning voor een cryo tp ivm personeel te kort oké mijn lichaam ook even de tijd geven maar toch denk ik waar is het fout gegaan heb 3 natuurlijke zwangerschappen gehad geen problemen gehad of iets dus dit hakt erin
    Nu is ook mijn vraag wat zijn de kansen met het tp van een cryo

    Sorry voor het lange verhaal ☺️
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat jammer dat het mislukt is. Gelukkig heb je nog cryo's.

    Hier 2 icsi pogingen gehad. Bij beide bij de verse tp zwanger. Beide keren miskraam.

    Poging 1 had 3 cryo's. Niks gepakt.
    Poging 2 haf 2 cryo's, en de 2de cryo werd m'n zoontje. Met cryo's heb je echt wel kans!
     
    Mamavangcj vindt dit leuk.
  3. Mamavangcj

    Mamavangcj Niet meer actief

    Er is nog hoop dus pffff dit alles heeft mij vandaag echt gesloopt denk dat alle zenuwe en stress van de afgelopen weken eruit is gekomen
    Nu hopen dat de cryo goed ontdooid
     
  4. Diana201

    Diana201 Lid

    23 sep 2013
    6
    1
    3
    NULL
    NULL

    Je lange verhaal is begrijpelijk. Ik kon op dit forum niet vinden hoe ik een forum kan vinden voor stellen die icsi doen. Dus ik reageer maar op jou bericht. Ik ben 39 jaar. In 2013 met IUI zwanger geworden van onze zoon die inmiddels ruim 4,5 jaar is. Maar nu 1 icsi traject doorlopen met 1 verse terugplaatsing en 1 cryo die beide negatief waren... Nu wachten op mijn menstruatie....
     
    Mamavangcj vindt dit leuk.
  5. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Cryos zijn soms sterker dan verse. Dat komt omdat ze cryos langer door laten delen en alleen de sterke overleven dat en het invriezen en ontdooiproces. Veel stellen hebben geen cryos, daarvan overleefd niets het behalve de verse. Dus dat jullie er twee hebben is positief!

    Ik was ook niet zwanger van de verse en wel van onze eerste cryo.

    Er is dus absoluut nog alle hoop!
     
    Mamavangcj vindt dit leuk.
  6. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dan moet je naar het subforum "vruchtbaarheidsbehandelingen"
    Daar zijn ivf/icsi en iui topics. Succes! Hoop dat de volgende icsi meer geluk brengt.
     
  7. Mamavangcj

    Mamavangcj Niet meer actief

    Was voor mij ook even zoeken gister toch nog langs het ziekenhuis geweest dit omdat ik toch positief testen maar na mega krampen en veel bloed verlies wilde ze mij toch even zien en ja helaas een vroege miskraam zei de arts
    Ze zei zie het maar als een heftige menstruatie nou dat heb ik vannacht wel gemerkt
    En toch ook liggen piekeren wat ik misschien verkeerd heb gedaan maar ze zei zelf het is gewoon pech en valt niets te verwijten
    In week 16 staan wij ingepland voor de cryo tp maar omdat ik er totaal geen ervaring in heb en zoveel enge verhalen lees over het niet goed ontdooien dat meestal een cryo mislukt
    Maar we houden hoop en blijven positief
     
  8. Mamavangcj

    Mamavangcj Niet meer actief

    Fijn om dit te lezen weet u ook toevallig de kansen van het ontdooiproces lees zoveel enge verhalen
     
  9. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Nee, maar volgens mij ontdooit het grootste deel van de cryos gewoon goed hoor.
     
  10. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    De verse bleef bij mij ook niet plakken. Paar maanden rust en toen een cryo tp gehad in een kunstmatige cyclus en morgen alweer 22 weken :D Kans is er dus absoluut met een cryo :)
     
  11. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dat ligt eraan in welk ziekenhuis je cryo's zijn opgeslagen. Het ene ziekenhuis heeft een veel strenger protocol met het invriezen dan het ander.
     
  12. Mamavangcj

    Mamavangcj Niet meer actief

    In het Erasmus
     
  13. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    @Mamavangcj balen dat de verse tp niet gelukt is, met cryo's heb je echt een kans.

    Poging 1 verse tp niet raak, geen cryo's
    Poging 2 verse tp raak, 2 cryo's waarvan 1 niet is gebruikt en 2de cryo wel.
     
    Mamavangcj vindt dit leuk.
  14. Mamavangcj

    Mamavangcj Niet meer actief

    Dankje wel voor je reactie als alles mee zit in week 16 een terugplaatsing
     

Deel Deze Pagina