Beetje raar geformuleerd; zoek een wat kleiner kraamzorgbureau die ook Nijmegen als werkgebied heeft. Vorige keer kraamzorg via de thuiszorg;is me toen niet echt goed bevallen. Heeft iemand tips of goede ervaringen met n bepaalde aanbieder?
Een tip: kijk eens bij pvg kraamzorg. Die leveren in nijmegen en is een kleinschalig particulier bureau dat word wel gewoon vergoed via de zorgverzekeraar. Het is een bemiddelingsbureau voor kraamzorg. De kraamverzorgende werken allemaal zelfstandig en ze bieden goede kwalitiet.
Ik heb er veel goede ervaringen van andere over gehoord! Ze staan ook heelgoed aangeschreven op websites van zorgverzekeraars.
Hoihoi heb ook via pvg kraamzorg gehad: was super! Vriendin heeft via hun kraamzorg gehad en die was er ook blij mee. Voordeel van hun organisatie/werkwijze is ook dat je in principe maar 1 kraamhulp krijgt en geen 3! (wat je nogal eens bij de thuiszorg hoort!) Omdat zij particulier werken mogen ze een patientenstop houden, de thuiszorg mag dat niet. Zij konden ons dan ook garanderen dat we minimaal 7 vd 8 dagen zorg zouden krijgen. Alleen als het erg druk is en de situatie het toelaat krijg je minder zorg als een ander het hard nodig heeft. (snap je me nog??) hier iig goede ervaring en zal bij een tweede ook zeker weer bij pvg kraamzorg afnemen. Kijk idd wel naar je verzekering. suc6 ermee, als je meer wilt weten stuur gerust een pb
Zo is het... je kan niet vroeg genoeg zijn! Succes meid! Ik denk dat je echt een goede keus hebt gemaakt! Liefs, Josien