41.3 en nog niet bevallen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door bambi1990, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambi1990

bambi1990 Niet meer actief

hallo dames,
    Zoals het onderwerp luidt ben ik nog niet bevallen:(
    Vandaag om 08.30 word ik voor het eerst gestript,
    Het is de eerste keer dat mijn vk dat gaat doen, en vind het behoorlijk spannend..
    doet strippen pijn? ik heb wel eens horen zeggen dat het pijn kan doen..
    En zijn er dames die er ervaring mee hebben dat het ook echt hielp? Die net zover ik ongeveer overtijd liepen als mij?
    Het is btw ook mijn eerste kindje...

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Succes bij het strippen vandaag. Ik heb er geen ervaring mee, dus weet ook niet of het pijn doet. Probeer te ontspannen, dat helpt hopelijk.

Ik hoop dat de bevalling snel op gang komt na het strippen.

3. bambi1990

Helaas konden ze me nog niet strippen:(

4. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Pfff jeetje, maar wanneer gaan ze ingrijpen dan? Hier laten ze je max 1 week overtijd lopen.

Succes met de laatste loodjes, dat jullie baby zich maar snel mag melden!!

5. Jade86

Jade86 Bekend lid

Aaah BALEN!!! :( Hebben ze het al over inleiden gehad? Of moet je dan echt wachten tot de 42 weken?
    Mijn VK stuurt me met 41 weken door naar de gyn en daar mag ik dan schijnbaar kiezen of ik ingeleid wil worden, of af wil wachten.
    Ik hoop echt dat het heel snel begint bij jou, want dat wachten is shit. Heb je wel last van voorweeën of krampen?

6. bambi1990

Ja echt balen, ben het zo verschrikkelijk zat al een paar dagen, en nu weer een domper:( inleiden doen ze hier met 42 weken, mn vk zei wel dat zoiezo deze de baby komt.

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Uhm.. Trappen lopen? Bad? Seks? Over drempels heenrijden? Hart van ananas?

Nee even zonder dollen, ik hoop dat er snel wat gebeurt!

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Oh spannend, hopelijk duurd het niet lang meer, en meld de baby zich snel. Jammer dat het strippen niet door kon gaan... Succes met de laatste loodjes

9. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Heey ik wil je even heeeel veel succes wensen de komende dagen, hier bevallen met 41weken en 1 dag. Overtijd lopen vond ik ook echt geen pretje, ik werd er zwaaar chagrijnig van!!

Hier trouwens op de dag van de bevalling nergens last van gehad zat om 19:00 nog op de koffie bij vrienden en de weeen begonnen een uur later spontaan, dus ik hoop voor jou dat het alsnog spontaan begint en wel zo snel mogelijk ;)

Heel veel succes met die "heeeele lange" laatste loodjes en nog maar even dan heb je je wondertje in je armen!! :)

10. tulip

tulip Niet meer actief

moontje, haha over drempels heenrijden?? Die hoor ik voor het eerst.

cybi, dat is snel hoor met 41 weken al. Dat heb ik nog van niemand gehoord. Bij de meesten gaan ze met 42 weken ingrijpen.

11. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik zou bij 41.3 gestript worden en bij 41.5 ingeleid worden.

Op 41.3 om 6.00 is de bevalling spontaan begonnen.
    In plaats van de verloskundige te bellen over een tijdstip voor het strippen heb ik kunnen bellen over dat de bevalling begonnen was.

Ananas, drempels, bitterlemon, sex. niks van dat alles werkt.
    Dat heb ik zelf wel gemerkt.De kleine komt wanneer hij/zij zelf wil.

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier bij 41.6 zouden ze me strippen. Niet gelukt ik zat potdicht. 42weken mocht ik me om half 8 melden in het ziekenhuis voor inleiding. Voor ik naar het ziekenhuis ging om 5 uur ochtends al weeën. Aangekomen in het ziekenhuis een vingertopje ontsluiting. Heb 3 dagen lang om de 4 minuten weeën gehad en na 72 uurs bevalling is ze op 42.2weken geboren sorry ik zou het graag positiever vertellen maar heb het nu nog maar voor de helft uitgelegd

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Kaneel schijnt ook weeen op te wekken!

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.264
    6.159
    113
    Ik wil je alleen veel sterkte wensen, ben zelf met 42 weken en met 41+3 bevallen (beide ingeleid) dus weet hoe je je voelt. Ik hoop dat je snel je kindje in je armen hebt. Morgen ofzo..:)

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Afgelopen donderdag ben ik met 41.4 bevallen van onze dochter. met 41,2 ben ik bij gyn geweest en mocht ik zelf kiezen voor inleiding of niet. Dit wel nadat hij geconstateerd had dat er wel al alles aan het verweken was, en het mogelijk was om de vliezen te breken.
    Donderdag om half 8 moesten we ons melden in ziekenhuis. 's nachts werd ik al wakker met flink veel harde buiken, wat ik normaal nooit had. Tijdens ctg was al te zien dat er weeen begonnen te onstaan. Om 8 uur hebben ze vliezen gebroken, toen kreeg ik meteen heftige weeen die elkaar snel opvolgde. Om 11.23 is onze dochter geboren.

De laatste loodjes wegen zwaar en wil je dan ook heel veel sterkte wensen! HOpelijk heb je snel je kindje in je armen!

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

hier bij de laatste pas met 42+1 ingeleid....weet hoe je je voelt.
    Op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee.
    Maar als je het niet vertrouwd,wel aan de bel trekken he!
    Onze zoon was helemaal uitgedroogd,ondanks ze op de echo zeiden dat ik nog genoeg vw had en dat alles goed was,niet helemaal dus.

17. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben met 42 wk spontaan bevallen. Ik had de volgende dag een afspraak in het zkh, maar vk zei dat ze soms wel tot 43 wk door lieten lopen. Ben trouwens twee keer gestript en deed helemaal niets.

Ik wil je alleen effe succes wensen. Het is vervelend, maar het duurt vast niet lang meer.

Deel Deze Pagina