wie waren en bij jullie aanwezig tijdens het weeen hebben en in het ziekenhuis liggen? zou het prettig vinden als er altijd iemand bij me is, je weet maar nooit hoelang het weeen hebben gaat duren en stel het zal zo'n 36 uur duren dan verlang ik niet van mijn vriend dat hij naast me blijft zitten (we hebben de nodige huisdieren die in die tijd verzorgt moeten worden) hadden jullie iemand achter de hand die dan kwam wanneer je vriend weg was? wie?
hier , man en beste vriendin , om 5u45 binnen gegaan , vriendin is om 15uur de hond gaan verzorgen en terug gekomen manlief is bij mij gebleven , dan is vriendin om 18uur naar huis gegaan wegens studies om 22u49 pas bevallen dus schoonmama is nog bij ons de hond een aantal keer gaan verzorgen en buiten laten . manlief is continu bij mij geweest 1keer 10 min weg om drinken en druivensuiker te halen nu gaat man en beste vriendin erbij zijn en nu blijft ze wel tot de bevalling aangezien haar studies voltooid zijn
Hier mijn man.. eerste bevalling duurde 19 uur en vanaf het eerste uur al pittig, en no way dat hij mocht gaan haha. Had ook niemand achter de hand.
alleen mijn vriend......had er ook niemand anders bij willen hebben omdat ik anders niet mezelf eraan kan overgeven zeg maar... Ik had gelijk goede weeën zonder pauze`s ... Ik zou toch echt de hele tijd mijn vriend erbij willen hebben hoor, zou zelfs boos zijn als hij weg zou gaan? Kun je niet een goed bevriend stel vragen om de dieren uit te laten?
Mijn man. Had er niet aan moeten denken om tijdens de weeen iemand anders om mij heen te hebben gehad.
Eerste keer mijn man, tweede keer man en mijn zusje. Maar mijn man mocht echt niet weg hoor, en ik vermoed dat als je ligt te bevallen die dieren jou zo weinig kunnen schelen dat jouw man ook echt niet weg mag
Ik zou iemand laten komen die even jullie verzorgt in de tijd dat jullie in het ziekenhuis zijn. Hier zijn de weeen op dinsdagavond begonnen toen was mijn vriend gewoon thuis. Die heb ik de volgende ochtend gewoon naar zn werk geschopt (whahah werd zenuwachtig van hem) Ben die hele dag alleen geweest, niemand om me heen heerlijk. En voor de rest is mijn vriend er continu bij geweest en woensdagnacht de verloskundige en toen we uiteindelijk toch naar het ziekenhuis moesten (donderdagochtend) het personeel van daar. Nu zou ik precies hetzelfde doen. Geen anderen erbij dan mijn vriend... Toen de weeen begonnen dinsdagavond stuurden 2vriendinnen een sms of ik al aan het bevallen was heb ik ook terug gestuurd "nee hoor en ja als ik morgen nog niet bevallen ben mag je gerust koffie komen drinken" whahaha xxx
Hier ook mijn man.. De hele tijd. We hadden bij de 2e de hele dag oppas geregeld voor mijn oudste. Dat zou ik voor de huisdieren ook doen. Ik zou echt niemand anders naast mijn bed willen hebben.
mijn man. Van 7 uur s ochtends tot 22.49 dat ie geboren is. Maar ik moest er echt niet aan denken dat ie weg ging om dieren te verzorgen hoor... Hij moest naast me zitten en zijn kop houden haha... Maar kan je niet iemand anders vragen je dieren te verzorgen?
Ik ben 2x in het ZKH bevallen, en alleen mijn man was aanwezig. Bij onze dochter waren we al om 07.00 in het ZKH, om 18.10 dochter lief geboren en tegen 00.00 ging mijn man pas weer naar huis toe. Onze honden heeft mijn schoonzus die dag even snel uitgelaten. Moest er niet aan denken dat mijn man weg zou gaan: No way!!!
Voor je huisdieren gewoon iemand anders regelen je weet nooit hoe een bevalling loopt. Mijn eerste bevalling duurde ongeveer 8 uur, mijn man was er de hele tijd bij, in het ziekenhuis 2 verloskundigen, de kraamverpleegster en de gynaecoloog (maar die was er maar 10 minuten ) Mijn tweede bevalling duurde 5 uur en daarbij waren bij mijn man en in het ziekenhuis de verloskundige en kraamverpleegster. Vond het prettig zo weinig mogelijk mensen om me heen te hebben, wat dat betreft was de tweede bevalling ook fijner. Maar soms ontkom je er niet aan natuurlijk. Maar ik wilde in geen geval mijn moeder of iemand anders dan mijn man erbij.
maar als het dan zeg maar niet zou opschieten, dus ik zou bvb pas 2 cm ontsluiting hebben. of is het dan nog geen goed idee om 'even' alleen te blijven haha
denk dat je tegen dan niet wil dat hij weg gaat ook al schiet het niet op ! bij mij vorderde het ook langs geen kanten !
Wij (vriend en ik) gingen op vrijdagochtend t ziekenhuis in (8.00 uur), 2 uurtjes later kwamen mn schoonmoeder en schoonzus... Die zijn de hele dag gebleven, 's nachts gingen de dames naar huis en de volgende ochtend waren ze er weer rond 10 uur en zijn ze gebleven tot k die middag tegen half 5 ben bevallen... t Is voor je vriend wel prettig als er nog iemand is (niet perse de hele dag) die af en toe bij je bed kan zitten zodat hij eventjes de kamer uit kan voor n bakkie koffie of de benen strekken... Onze katten zijn verzorgd door mn schoonfamilie (zowel schoonzus als schoonmoeder hebben n sleutel)... En toen we naar huis mochten hebben ze gelijk nog eventjes alles stofgezogen en de tent versierd... Is leuk thuiskomen moet k zeggen... Maar als k jou was, vraag bij je bevalling wie je vertrouwd, iemand bij wie JIJ je goedvoelt! En voor je huisdieren, vraag daar lekker iemand anders voor... Nou moet k zeggen dat k zover heen was dat k t waarschijnlijk niet zou hebben gemerkt als mn vriend weg was gegaan, maar dat is niet bij iedereen zo....
Hier is alleen mijn vriend erbij geweest in het ziekenhuis. Natuurlijk de gyn en de verpleegkundigen maar dat hoorde erbij. De honden zijn uitgelaten door mijn schoonouders wilde echt niet dat mijn vriend weg zou gaan... stel je nou voor da het wel opeens heel hard gaat terwijl je vriend thuis is dat moet je helemaal niet willen... tenminste dat lijkt mij...
Hier man en mijn moeder erbij. En daar ben ik zo blij om. Niet alleen vanwege de steun van beide maar ook door de horror die de bevalling uiteindelijk werd waarbij zowel ik als mijn meisje er bijna allebei niet meer waren geweest, vond ik het zo fijn dat mijn man iemand had om dat mee te delen en over te praten Nu ook weer allebei erbij
Hier schoot het ook niet op met 3 cm, en de VK dreigde al met een wee-infuus omdat de vliezen al lang gebroken waren. Mooi dat een paar minuten later "de hel" losbrak, en een weeenstorm zorgde dat ik 5 kwartier later lag te persen. En ik had mijn vent echt wel nodig die 5 kwartier..
Als mijn vriend tijdens de bevalling "ff" weg zou gaan voor onze dieren had hij weg kunnen blijven ook haha. Nee hoor naast mij zitten en zijm kop houden dat moest hij doen Maar gelukkig duurde het bij mij maar anderhalf uur