maart 2011.. de MMM in...Wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Greeneyes1977, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Greeneyes1977

    3 mrt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hallo meiden! As vrijdag hebben wij onze eerste afspraak bij de Fertiliteitsarts..Wat spannend en eng. Het spermaonderzoek van mijn man was niet goed en ik bereid me stiekem al voor op ICSI/IVF..en dat IUI geen optie meer is. Echt moeilijk en verdrietig... Ik zou graag met meiden die ook op dit moment in de Medische Malle Molen stappen ervaringen willen delen ...bij ons weten nog weinig mensen het...
    Groetjes!
     
  2. Greeneyes1977

    3 mrt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hiii! is er dan niemand die in dezelfde fase zit?
    Groetjes!!!
     
  3. vasca

    vasca Fanatiek lid

    3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    Hi Greeneyes,

    ja wel hoor, er zijn er vast nog wel meer. Wij hebben ook net de intake gehad begin maart en wachten nu op het testen en de uitslagen. Ik moet wel zeggen dat ik niet elke dag actief schrijf en al in wat andere topics schrijf, dus weet niet hoe actief ik zal zijn, maar altijd leuk om ervaringen te delen, toch?

    Spannende tijd he? Hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen.
     
  4. chan88

    chan88 Actief lid

    2 feb 2011
    105
    0
    0
    beauty
    alkmaar
    Hier nog iemand in dezelfde situatie..uitslag van mijn man ook slecht,slechts 1% goede zaadjes. 15maart hebben we eerst afspraak met gyn. ben benieuwd wat hij gaat zeggen spannende tijd.Sterkte!
     
  5. Greeneyes1977

    3 mrt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    ha Vasca, leuk dat je reageert! Jullie hebben de intake al gehad dus! En wat voor testen moet je nu allemaal nog doen?

    Chan> wij hebben ook slechts 1% traag beweeglijk zaad (nog niet eens goed zaad dus..) mijn man is al gestopt met roken (rookte 2 sigaretten per dag) en max 2 keer in de week 2 biertjes. Hij zei laatst: het lijkt wel alsof ik zwanger ben. Hahah Ja nu even focus op zijn leefstijl.

    In welk ziekenhuis lopen jullie eigenlijk? Wij in het OLVG. Maarr... ik heb gisteren al even gekeken naar de kliniek in dusseldorf, en misschien willen we daar wel de behandeling laten uitvoeren. Daar zijn geeen wachttijden, techniek is beter en ik vind het ziekenhuis zo onpersoonlijk, maar ja dat zal de kliniek ook wel zijn. :)
    Ben benieuwd..!
     
  6. fenyalara

    fenyalara Actief lid

    28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

    succes met de onderzoeken en uitslagen,spannend.

    wij hebben gisteren de 1e iui gehad.waren 18-2 voor eerst naar gyn en die zei meteen we gaan iui doen ivm slechte hoeveelheid visjes van mijn man.Ik vond het heftig om binnen 3 weken 1e gesprek gyn te hebben en ook 1e x iui,maar het positieve is dat er wat gebeurd en als er wat meer is dan alleen de visjes van mijn man,we dat gaan de weg zullen ontdekken en hopelijk kunnen verhelpen..mag de 25e op zijn vroegst testen,maar dat zal ik wel niet halen want met een cyclus van 28 dagen en een iui op dag 21 heb ik er nog niet veel vertrouwen in maar we zijn iig begonnen.. veel succes voor jullie en hopelijk kunnen jullie snel aan de gang en mogen jullie gauw zwanger zijn.. kuss
     
  7. Greeneyes1977

    3 mrt 2011
    30
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hallo fenyalara
    Jeetje dat gaat voortvarend! ik hoop dat wij ook snel aan de gang mogen. Echter ben bang dat we eerst naar androloog moeten voor mijn man. hij heeft op jonge leeftijd een balzak die niet is ingedaald, wel aan geopereerd op zijn 10de maar ben bang dat dit de oorzaak is.. Raar dit allemaal, het wordt opeens zo klinisch...
    Hoe slecht is het zaad van je man? Vanmiddag is het zover.......ik verwacht er niets van, maar merk wel dat ik vanalles hoop..maar ja hoop doet leven he! ;)
    Hopelijk test je snel positief........spannend die wachtperiode..
    Lfs,
     
  8. fenyalara

    fenyalara Actief lid

    28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey

    Hoe was je eerste afspraak?? viel het mee of tegen,mag je meteen beginnen??
    Ik was erg blij dat we meteen mochten beginnen,dacht eindelijk komt er hulp en zullen we onderweg wel vinden wat problemen zijn,er is niemand die ze beter kan opsporen en of verhelpen dan een gyn.. mijn man had na bewerking,1.6 milj visjes over prima voor iui.. idd spannend afwachten ga er niet vanuit dat het gelukt is.. mijn iui was pas op dag 21 terwijl mijn cyclus altijd 28 dgen is.. 2 deel van cyclus is veel te kort om wat te laten groeien/leven.

    kuss
     
  9. Char1983

    Char1983 Fanatiek lid

    19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Greeneyes!

    Wat vervelend voor jullie!
    Wil jullie dan bij deze ook heel veel succes toewensen...
    Ik ben begonnen met de behandeling ICSI mijn vriend heeft weinig bewegende zaadcellen...Maar ze kunnen tegewoordig zoveel op het ziekenhuis dus blijf hoop houden en positief blijven dat valt niet mee! Maar je gaat ervoor en dat houdt je sterk!

    Iedereen veel sterkte en succes!

    Liefs Char
     

Deel Deze Pagina