Hoi dames Wij hebben 14 mnd geleden een gezonde zoon mogen kringen na 5x iui. Wij zijn beiden gezond dus geen medische rede waarom het bij ons niet lukt. Nu zijn wij inmiddels al weer sinds december bezig voor een tweede kindje ook ditmaal zonder succes. Nu is er gezegd tegen mij probeer het 6 mnd lukt het niet kom dan terug naar het zkh. Nu staat de eerste afspraak voor aankomende Donderdag. Maar wat ik me nu afvroeg zou ik direct weer mogen starten met iui of moet ik weer helemaal door de molen? Zijn er hier dames die daar ervaring mee hebben???
Ik heb 11-11 weer een afspraak. Wij moesten wel de papieren weer invullen maar dat was het. Denk dat wij meteen kunnen beginnen. Onze dochter is bijna 8 maanden.
Ja ik moest ook wel weer de papieren invullen. Maar ik heb toch wel een klein beetje hoop dat ik gewoon de medicijnen weer mee krijg en mag starten.
Hoi, Lees graag mee. Wij zijn na 3 jaar zwanger geraakt middels de 2e iui poging. Onze dochter is nu 9 maanden en wij zouden graag nog een kindje willen. Ik ben net gestopt met borstvoeding en zit nu heel hard op mijn menstruatie te wachten. Ook ik ben benieuwd of wij zomaar terug naar het ZH mogen of er een tijd voor staat dat we het zelf moeten proberen. Wat ik me wel kan herinneren van destijds is dat we niet alle onderzoeken opnieuw hoefde te doen, maar we gelijk met iui mochten beginnen.
Tegen mij werd gezegd probeer het een half.jaar en kom dan terug. Inmiddels zijn we vanaf december bezig. Ik heb morgen de afspraak dan laat ik het je weten.
Bij ons hebben ze dan weer niet gezegd dat we eerst een half jaar moesten proberen. Wij hebben gesprek gehad, semenanalyse is gedaan en ze hebben 1 cyclus meegekeken met mij. En toen mochten we gewoon starten.
Lang niet, wel meteen regelmatig en dmv de cyclusanalyse en het bloedprikken ook een goede eisprong bevestigd. Zat qua cyclus meteen vergelijkbaar met voor de bevalling. We gaan nu starten met de tweede poging.