Eerste keer IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MarijkeK1982, 18 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarijkeK1982

13 jun 2021
    39
    10
    8
    Vrouw
    Edit terugplaatsing was 3 augustus

2. dauw

dauw Lid

31 jul 2021
    8
    2
    3
    Vrouw
    Hey Marijke
    Wat spannend! Op dit moment kan het echt alles zijn :) Je kan het gewoon echt niet zeker weten wat terug te leiden is tot de hormonen, je gemoedstoestand of een eventuele zwangerschap. Ik nam na de inseminaties ook al utrogestan en de klachten wisselden echt per maand, de ene maand viel het mee en de volgende had ik veel buikpijn, mood swings, nog een andere keer heel pijnlijke borsten etc… Progesteron wordt in een natuurlijke cyclus ook door je lichaam zelf gemaakt en kan die typische pms klachten veroorzaken, ook zonder dat je er extra neemt en los van of je zwanger bent of niet. Nooit zwanger geweest van de iui’s maar gebaseerd op de ervaringen die ik las kan je met dezelfde symptomen wel zwanger zijn. Ik ben een hele tijd geleden ongewenst zwanger geraakt en dus niet echt bezig met de symptomen maar wat ik me wel herinner waren heel gespannen borsten. Kan echt nog alle kanten op, hou moed, geloof erin, maar probeer tegelijk ook realistisch te zijn om jezelf wat te beschermen Laat weten hoe het afloopt hé, ik duim voor je en wacht vanaf maandag mee :)

3. MarijkeK1982

13 jun 2021
    39
    10
    8
    Vrouw
    Wat een lieve reactie,dank je wel!!
    De vrijdag is nu bijna voorbij dus weer een dag dichterbij dinsdag!

dauw vindt dit leuk.
  4. MarijkeK1982

13 jun 2021
    39
    10
    8
    Vrouw
    Vandaag getest en helaas niet zwanger

5. dauw

dauw Lid

31 jul 2021
    8
    2
    3
    Vrouw
    oh wat jammer… Hopelijk snel nieuwe moed. Heb je nog cryo’s over of zou je een nieuwe punctie doen? Veel sterkte de komende dagen

6. MarijkeK1982

13 jun 2021
    39
    10
    8
    Vrouw
    Hebben er nog 1 over

dauw vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina