Hallo allemaal, Sinds vanmorgen heb ik zo'n buikkrampen.. Ze komen om de 4minuten en houden 25 seconden aan. Moet ik nu de verloskundige bellen?? Ben 37+2. Geplande keizersnede met 38.3 wegens medische redenen. Ben net gaan douchen, toen hield de buikpijn op, maar daarna kwam t weer terug.. Heb verder geen bloedverlies gehad en voor zover ik weet ook geen vruchtwater verloren.
Als je twijvelt.. gewoon bellen! al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen of voor wat tips Bij mij waren het voorweeen.. maar toen iok uiteindeljik echte ween had.. herkende ik ze niet als echte weeen ik zou een geplande keizersnee krijgen.. en heb gebeld omdat ik de krampen raar vond.. en moest komen naar t ziekenhuis... ben er pas uitgekomen met me kleine een paar dagen later
Tja hier bleken de voor weeen dus gewoon te zorgen voor 7cm ontsluiting dus ik zou zeker even bellen.
Als de verloskundige aangegeven heeft dan te moeten bellen of jij je zorgen maakt of twijfelt: bellen.
Ik heb gewoon gebeld,had al maar 2 cm ontsluiting ,maar vond wel fijn om te weten waar ik aan toe was,had in de nacht gebeld rond de 2 uur snachts ,ze keek en ging naar huis,de volgende dag om 11 uur weer gebeld,ze werden pijnlijker dus ze kwam om 14:00 u en 16:50 was ie geboren !!! Suc6, zet m op
Gefeliciteerd! Waren dus geen voorweeen maar echte weeen Heb je uiteindelijk een keizersnede gekregen omdat deze ook al gepland stond of niet?
jeeeeeeeeej gefeliciteerd!!! ik ben jalours net terug van het ziekenhuis. al heel de nacht en dag weeen die maar half half doorzetten.... ben t zo beu.
Dank jullie wel! Januari2010, ja evengoed een keizersnede, zou waarschijnlijk niet gelukt zijn via de normale weg, daarom wilden ze het zekere voor het onzekere nemen. Bijoux, hoe gaat het nu?