Help, ik snap er niks meer van! Ik heb op 3 sept mijn menstruatie gehad van 4 dagen. Op 15 september weer ongesteld geworden, terwijl ik een cyclus heb van ong 35 dagen. Ik ben overigens nog steeds ongesteld (vandaag is het 18-09) wel iets minder dat wel. Is dat niet vreemd? Maar wat nog vreemder is, is dat ik zondag een ovulatietest heb gedaan en beide streepjes even rood waren. Nu heb ik gisteren en vandaag ook gemeten en zijn de streepjes iets meer richting het rose dus lichter dan de controlestreep. Ook heb ik deze morgen een temperatuurdip gehad. Ik snap er niks van? Heeft iemand van jullie dit ook ooit meegemaakt? Alvast bedankt voor je reactie! xx
Na 2 weken weer ongesteld? Miss heb je tussentijdse bloedingen? Een vmk? Een zware innestelingsbloeding? Geen idee, maar het is logischer dat je nu rond je ei zit toch?
er bestaat ook zoiets als een eisprongbloeding... temperatuurdip zou kunnen wijzen op een innesteling ik zou het dus even afwachten en anders over 2 weken gewoon een testje wagen!