Ik ben zelf 22 Hahaha ja ik zie mijn vent al antwoord geven op al mijn onzekere vraagjes dat zou wat worden! Ik heb mijn NOD met oud en nieuw dus dat zou een leuke afsluiting zijn van 2009! Liefs
haha daarom bestaat dit forum ook GELUKKIG Anders werden onze mannen overspannen en gestresst van onze vragen haha Lekkere jonge mama dus mocht het snel raak zijn, erg leuk! wilde ik ook maar mn ex dacht er toen anders over. Was wel bijna op mn 24e moeder geweest maar heeft niet zo mogen wezen.
Zeker jonge mama! Van onze zoon was ik zwanger op mijn 19de (wel een hoop wisselende reactie gehad hoor toen!) Owh wat vervelend! ik zag het al staan in je banner... maar vind het altijd een heel gevoelig onderwerp Hoop echt voor je dat het snel RAAK mag wezen !! Liefs!
lijkt me juist heerlijk om zo jong mama te zijn. dan heb je ook niet zo'n groot verschil in leeftijd Het is soms moeilijk maar je leert er mee om gaan, als je met vragen zit stel ze gerust hoor. Dat hopen wij ook ja dat het snel raak is haha maar dat hoopt iedereen hier
hoi joytje ik zelf ben 6 oktober gestopt. mijn eerste ongie kwam pas 16 november maar echt heel weinig ik kon bij wijze van spreken 1 dag met een ob doen. en heeft maar 2 en een halve dag geduurd. ben benieuwd hoe me volgende ongie gaat worden veel liefs
Bedankt voor het reageren! Ik wens iedereen een hele fijne avond en tot morgen! ik ga lekker aanhangen! Liefs, Joytjuhh