Eerste keer naar de gyn.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Weetjewel, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Krijg je al meteen een onderzoek of is de eerste keer alleen een kennismaking?

En als er inderdaad een onderzoek is, wat gaat er gebeuren?

2. liekie

liekie Actief lid

3 sep 2007
    333
    0
    0
    ja inderdaad daar ben ik ook wel benieuwd na.
    wij moeten ook binnenkort er maar heen en bij ons wel het ook niet helemaal lukken dus ik ben ook wel benieuwd hoe dit gaat..

xxx

3. s1986

s1986 Niet meer actief

De eerste keer dat ik ging wilde ze gelijk kijken.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    De eerste keer dat ik ging kreeg ik gelijk een inwendig onderzoek maar misschien ligt het eraan waarvoor je precies gaat.
    En wat er gebeurd valt allemaal best mee alleen is het de eerste keer gewoon even heel vreemd. Je moet op een stoel gaan liggen met je benen in beugels. Bij mij gebruikten ze een eendenbek en hebben inwendig even de boel bekeken. Bij mij waren ze ( de gynaecologe en assistente) heel lief en stelde me gerust. Ik mocht ook meekijken op het beeld maar ja, ik zag er zelf natuurlijk niks van. Ze wees me wel dingen aan maar ik had echt geen idee waar ik naar lag te kijken. ;)
    Probeer gewoon rustig te ontspannen en het te laten begaan dan komt het allemaal goed.

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik ben vorige week ook geweest maar bij ons wilde ze wachten tot we een jaar veder zijn na de mk... erg teleurstellend maar ja... we klussen gewoon vrolijk veder :)

Succes! Liefs Inger

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik ben gister voor het eerst geweest.
    ook inwendig onderzoek gehad. zag er wel tegen op, maar viel allemaal reuze mee!

succes!

Deel Deze Pagina