twee soorten voeding mengen: hoe?

Discussie in 'Voeding' gestart door Juud, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb vandaag het advies gekregen over te stappen van Friso hypo-allergeen naar Friso-Comfort. Eerst zo'n drie dagen mengen om in het weekend volledig op Comfort te zitten.

    Kan ik gewoon de schepjes bij elkaar in het water gooien, of moet ik de beide soorten eerst apart aanmaken en het dan bij elkaar gieten? Wie weet dat? Ik kan pas om 13.30 uur bellen en Siem moet om 12.00 uur al zijn fles. Anders wacht ik nog even, als ik het niet weet.

    Dank je!
     
  2. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Comfort moet aangemaakt worden met water dat net van de kook af is (minimaal 70 graden) anders worden de speciale vezels die er in zitten niet geactiveerd, en heeft de hele voeding geen speciale werking. Het handigste is om de helft van het water te koken, te mengen met het poeder en als dat goed op is gelost de rest van het koude water erbij.
    Je kunt dus het beste Comfort en HA apart aanmaken op de juiste manier in de juiste verhouding en dan pas mengen.

    Hoe je het klaar moet maken staat ook op het pak hoor! En als vragen hebt staat er een telefoonnummer op dat je 24 uur per dag kunt bellen voor een professioneel antwoord.
     
  3. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb dus gebeld en het mag ook zo:

    Eerst koken en Comfort aanmaken. Daar koud water bij en HA-poeder erbij doen.

    Maar zeer bedankt voor je tip. Ook in de andere topic. Fijn dat iemand met je meedenkt!
     

Deel Deze Pagina