Al een paar dagen slijmerige afscheiding met bruine bloed

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door loncocacola, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Hallo, ik ben denk ik nu rond 10 weken zwanger, maar heb sinds woensdag tot en met zaterdag elke avond slijmerige afscheiding met bruin bloed. Wat kan dit betekenen en hoelang gaat dit duren? Ik heb de verloskundige ook al gevraagd, maar zij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat dit oud bloed was. Maar ik dacht dat het maar 1 dag was, maar heb het nu elke avond. En soms ook in de ochtend. Het is niet veel en niet de hele tijd, maar als ik een inlegkruisje gebruikt, dan wordt die inlegkruisje helemaal bruin. Net de kleur van de laatste dag van je menstruatie zeg maar.

En ik heb pas over 2 weken de eerste afspraak met de verloskundige. Heeft u hier een antwoord op?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je kunt in het begin van de zwangerschap redelijk veel oud bloed en slijm verliezen, dat is normaal en niets om je zorgen om te maken. Ook kan het vers bloed zijn vermengd met slijm, de baarmoedermond en vagina zijn in de zwangerschap rijk doorbloed en er knapt wel eens een vaatje.

Mirjam

3. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Helaas het is misgegaan. Heb vandaag de eerste echo gehad en daaruit blijkt dat er geen hartslag was en het kindje bewoog ook helemaal niet. Ik denk dus dat die bruin bloedverlies toch een voorteken was voor een miskraam. Nu moet ik afwachten of het spontaan eruit komt en anders moet ik een curretage laten uitvoeren.

Weet u hoelang het gaat duren voordat het vanzelf eruit komt?

Deel Deze Pagina