Nog steeds niet ongesteld...?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sandroe00, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandroe00

Sandroe00 Lid

7 feb 2008
    19
    0
    0
    Verkoopster
    Hey,

Ben 8 december bevallen van een gezonde zoon,ben 22 januari voor het eerst weer ongesteld geweest dus had eigelijk eind februari weer ongesteld moeten worden.....Kan het zijn dat het eerst weer tijd nodig heeft om daar een ritme in te krijgen?

Groetjes San

2. Sandroe00

Sandroe00 Lid

7 feb 2008
    19
    0
    0
    Verkoopster
    En ik geef ook geen borstvoeding...dus daar kan het ook niet aan liggen!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb weleens gelezen dat je cyclus wel een jaar van slag kan zijn na een bevalling

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Als het heel lang duurt misschien toch even naar de huisarts voor zekerheid?

5. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Ik zou me nog geen zorgen maken hoor. Bij mij duurde het 5 maanden voordat de eerste menstruatie kwam (geef ook borstvoeding). En de tweede kwam pas na 6 weken. Het duurt even voordat het ritme er weer in zit.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Volgens mij heeft je lijf inderdaad even nodig weer echt regelmaat te krijgen.

Bij mijn eerste was ik na 6 weken al weer ongesteld, en toen 3x binnen 7 weken.(Heb 6 maand bv gegeven)
    Bij mijn dochter (9-12-08) Werd ik na 12 weken weer ongesteld voor het eerst en ben benieuwd wanneer de volgende keer zal zijn. (6 weken bv)

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ongeveer 3 maanden na de bevalling ben ik weer ongesteld geworden. ik heb ook bv gegeven.

geef je lichaam maar even de tijd. het verschilt per persoon

8. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hier 7 maanden geleden bevallen en nog steeds niets... ben 6 weken geleden gestopt met BV maar nog steeds niets. Gyn zegt dat ik me nu nog even geen zorgen hoef te maken

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik ben nu drie maanden geleden bevallen, en al een maand gestopt met kolven (gaf geen directe bv meer) en nog steeds niets... Ik ben eigenlijk wel een beetje verbaasd, omdat ik altijd heel regelmatig ongesteld was. Nadat ik met de pil stopte (meer dan 10 jaar geslikt en heel veel doorgeslikt) was ik direct weer elke 28-30 ongesteld. En nu dus niks...

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

12 jan bevallen en nog steeds niet ongesteld, ik hoop dat ik het snel word, dan kan het spiraaltje erin geplaatst worden
    kon ook eerder maar als de baarmoedermond openstaat doet het minder of geen pijn (wacht nog tot eind maart ongesteld of niet dat ding plaatsen ze maar wil absoluut niet meer zwanger worden)

Deel Deze Pagina