Hey, Ben 8 december bevallen van een gezonde zoon,ben 22 januari voor het eerst weer ongesteld geweest dus had eigelijk eind februari weer ongesteld moeten worden.....Kan het zijn dat het eerst weer tijd nodig heeft om daar een ritme in te krijgen? Groetjes San
Ik zou me nog geen zorgen maken hoor. Bij mij duurde het 5 maanden voordat de eerste menstruatie kwam (geef ook borstvoeding). En de tweede kwam pas na 6 weken. Het duurt even voordat het ritme er weer in zit.
Volgens mij heeft je lijf inderdaad even nodig weer echt regelmaat te krijgen. Bij mijn eerste was ik na 6 weken al weer ongesteld, en toen 3x binnen 7 weken.(Heb 6 maand bv gegeven) Bij mijn dochter (9-12-08) Werd ik na 12 weken weer ongesteld voor het eerst en ben benieuwd wanneer de volgende keer zal zijn. (6 weken bv)
ongeveer 3 maanden na de bevalling ben ik weer ongesteld geworden. ik heb ook bv gegeven. geef je lichaam maar even de tijd. het verschilt per persoon
Hier 7 maanden geleden bevallen en nog steeds niets... ben 6 weken geleden gestopt met BV maar nog steeds niets. Gyn zegt dat ik me nu nog even geen zorgen hoef te maken
Ik ben nu drie maanden geleden bevallen, en al een maand gestopt met kolven (gaf geen directe bv meer) en nog steeds niets... Ik ben eigenlijk wel een beetje verbaasd, omdat ik altijd heel regelmatig ongesteld was. Nadat ik met de pil stopte (meer dan 10 jaar geslikt en heel veel doorgeslikt) was ik direct weer elke 28-30 ongesteld. En nu dus niks...
12 jan bevallen en nog steeds niet ongesteld, ik hoop dat ik het snel word, dan kan het spiraaltje erin geplaatst worden kon ook eerder maar als de baarmoedermond openstaat doet het minder of geen pijn (wacht nog tot eind maart ongesteld of niet dat ding plaatsen ze maar wil absoluut niet meer zwanger worden)